herfinancieren /rentevoet
TIP
Re: herfinancieren /rentevoet
heb het eens gesimuleerd met een rentevoet van 2,3% en dan zouden we ongeveer 7000€ besparen , kosten afgetrokken
weet niet of dit eigenlijk de moeite waard is , ik ben eigenlijk het type dat vasthoud aan z'n vertrouwde dingen
ik ben ook al jaaaaaaaaaaaren
bij deze bank en werkelijk met alles daar , lening , spaarrekeningen , verzekeingen , ook alles van de kinderen,...
moesten we nu over een groot bedrag spreken zou ik nog twijfelen maar nu , ik denk t niet
weet niet of dit eigenlijk de moeite waard is , ik ben eigenlijk het type dat vasthoud aan z'n vertrouwde dingen
ik ben ook al jaaaaaaaaaaaren
moesten we nu over een groot bedrag spreken zou ik nog twijfelen maar nu , ik denk t niet
Re: herfinancieren /rentevoet
7.000€ vind je de moeite niet... Hoeveel moet je dan wel niet verdienen per maand.
Zorg dat je dat voorstel krijgt bij een andere bank, zet jouw thuisbank onder druk en 7.000€ in the pocket én je blijft bij jouw thuisbank met alles.
Je gaat dat toch niet laten schieten voor een bankmedewerker zijn schone ogen?
Hou ook in gedachten dat je best tijdens een herziening ook meteen aflost wat je al vervroegd kan aflossen. Anders betaal je 2x wederbeleggingsvergoeding.
Zorg dat je dat voorstel krijgt bij een andere bank, zet jouw thuisbank onder druk en 7.000€ in the pocket én je blijft bij jouw thuisbank met alles.
Je gaat dat toch niet laten schieten voor een bankmedewerker zijn schone ogen?
Hou ook in gedachten dat je best tijdens een herziening ook meteen aflost wat je al vervroegd kan aflossen. Anders betaal je 2x wederbeleggingsvergoeding.