Keytrade rekent 15 cent aan voor SMS logon.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Keytrade rekent 15 cent aan voor SMS logon.
Tot vorige week was het nog gratis, maar zonder voorgaande communicatie kost inloggen via SMS code nu 15 cent. 

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Keytrade rekent 15 cent aan voor SMS logon.
ik log dikwijls in via SMS en heb bij mijn weten de laatste jaren steeds de melding gehad dat het 15 cent was, raar.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik herinner me dat het vorig jaar ook al vermeld stond als tarief. Maar ik heb het nooit gebruikt.. dus geen idee of het effectief werd aangerekend.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Inderdaad, altijd zo geweest bij keytrade. Er is een alternatief met de key. Bij andere banken is er geen alternatief en dan zijn de sms'en altijd gratis.
met de identiteitskaart inloggen kan ook. (gratis)
Voor zover ik weet is het altijd 15 cent betalen geweest. Ik heb het nog maar 1 keer gebruikt in het buitenland toen ik mijn digipass niet bij had.
bij binckbank is het gratis, eens benieuwd hoelang dat daar nog gratis gaan zijn ( tenminste als je beursorders wil inbrengen ), gewoon raadplegen kan zons sms bij binck
gewoon nog gratis, ben wel ex kaupthing klant waar dit het enige systeem tot inloggen was.
Nu sinds kort ook zo'n digipas gekregen om op de smartphone app te kunnen
Nu sinds kort ook zo'n digipas gekregen om op de smartphone app te kunnen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ben ook een ex Kaupthing. Ik log ook (nog) gratis in.
Ik gebruik deze rekening veel. Indien ik moeten betalen, zoek ik mijn heil wel ergens anders.
Keytrade biedt klanten 3 mogelijkheden om in te loggen: met een variabele code van een codegenerator, via de elektronische identiteitskaart en met een variabele code toegezonden per SMS. De eerste twee varianten zijn gratis, de derde betalend.
Is het niet overdreven om over die betalende SMS te klagen wanneer er twee andere gratis opties zijn? Bovendien: van de drie methodes is de aanlogmethode via SMS de minst veilige (SMS kan onderschept worden), dus kan je hierin zelfs een 'hint' van Keytrade aflezen om een van de veiligere methodes te gebruiken.
Inloggen via SMS lijkt me eerder bedoeld als 'noodoplossing' wanneer er geen codegenerator of eID(-lezer) in de buurt is. Lijkt me prima. Meer nog: andere banken kunnen hier nog iets van leren, MeDirect bijvoorbeeld met hun brakke inlogmethode uit de jaren 1980.
Is het niet overdreven om over die betalende SMS te klagen wanneer er twee andere gratis opties zijn? Bovendien: van de drie methodes is de aanlogmethode via SMS de minst veilige (SMS kan onderschept worden), dus kan je hierin zelfs een 'hint' van Keytrade aflezen om een van de veiligere methodes te gebruiken.
Inloggen via SMS lijkt me eerder bedoeld als 'noodoplossing' wanneer er geen codegenerator of eID(-lezer) in de buurt is. Lijkt me prima. Meer nog: andere banken kunnen hier nog iets van leren, MeDirect bijvoorbeeld met hun brakke inlogmethode uit de jaren 1980.
Ik ben geen hardnekkige fan van Keytrade maar ik zie in hun inlogmogelijkheden geen graten.
Ook niet in de prijs om via SMS aan te loggen.
Ik zie het als een mogelijkheid om toch in te loggen als je niet thuis bent en je cardreader voor je identiteitskaart niet bij hebt of je digidinges ook niet.
In dat geval gebruik je dan de SMS waarvoor je één keer 15 cent betaalt.
Als je elke dag inlogt op het werk kan je hun digidinges aan je sleutelhanger hangen of een andere oplossing voorzien.
Voor mijn part doen ze het prima, bij KT.. Geen klagen van hun inlogmogelijkheden.
Ook niet in de prijs om via SMS aan te loggen.
Ik zie het als een mogelijkheid om toch in te loggen als je niet thuis bent en je cardreader voor je identiteitskaart niet bij hebt of je digidinges ook niet.
In dat geval gebruik je dan de SMS waarvoor je één keer 15 cent betaalt.
Als je elke dag inlogt op het werk kan je hun digidinges aan je sleutelhanger hangen of een andere oplossing voorzien.
Voor mijn part doen ze het prima, bij KT.. Geen klagen van hun inlogmogelijkheden.