Herfinancieringskost andere bank let op
TIP
-
Hemelsblauw
- Newbie

- Contacteer:
Herfinancieringskost andere bank let op
Beste mensen die willen gaan herfinancieren bij andere bank let op.
De tools op spaargids en wat kost mijn huis zijn blijkbaar mild in hun berekeningswijze van de allerlei kosten
die er zijn bij de notaris...
Bij mij is het bijna 1000 euro verschil in bij de berekening van de notaris en van de online tools van spaargids en wat kost mijn huis op 81000 die ik wil herfinancieren bij een nieuwe bank.
Ik ga nog eens om verduidelijking vragen hoe de notaris aan de hogere tarieven komt want ik ben er niet goed van dat er zoveel verschil is.
Grt Hemelsblauw
De tools op spaargids en wat kost mijn huis zijn blijkbaar mild in hun berekeningswijze van de allerlei kosten
die er zijn bij de notaris...
Bij mij is het bijna 1000 euro verschil in bij de berekening van de notaris en van de online tools van spaargids en wat kost mijn huis op 81000 die ik wil herfinancieren bij een nieuwe bank.
Ik ga nog eens om verduidelijking vragen hoe de notaris aan de hogere tarieven komt want ik ben er niet goed van dat er zoveel verschil is.
Grt Hemelsblauw
Re: Herfinancieringskost andere bank let op
Niet iedere notaris vraagt hetzelfde ereloon...
Maar wat is 1000€ als je er bv. 5000€ kan sparen (netto)?
Maar wat is 1000€ als je er bv. 5000€ kan sparen (netto)?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
klopt , niet iedere notaris moet sedert 2004 evenveel vragen, maar er is een wetgeving die bepaalt dat men aan de notaris vraagt om het minimumtarief aan te rekenen dat hij / zij dat dan ook moet doen.
-
webmaster
hallo hemelsblauw
zo'n groot verschil tussen onze berekening en die van de notaris zou ons toch verbazen. Onze berekeningen zijn afgetoetst met een notaris.
Kan je eens de berekeningen van jouw notaris doorsturen naar info at spaargids.be , dan bekijken we dit even.
Mvg,
Kristof
spaargids.be
zo'n groot verschil tussen onze berekening en die van de notaris zou ons toch verbazen. Onze berekeningen zijn afgetoetst met een notaris.
Kan je eens de berekeningen van jouw notaris doorsturen naar info at spaargids.be , dan bekijken we dit even.
Mvg,
Kristof
spaargids.be
Is het nog mogelijk om contracten aftehalen met kage rentevoet?
què ?Leen83 schreef:Is het nog mogelijk om contracten aftehalen met kage rentevoet?
Welke contracten bedoel je ?