Activeoorwaarden promo tot 500euro
Activeoorwaarden promo tot 500euro
Toch even war dieper ingaan op de huidige actie:
Je kan aankopen tot 30 november om mee te doen met de promo?
Als ik dan de kleine letters lees:
"Om in aanmerking te komen voor de uitbetaling van deze bonus dient de klant de totale marktwaarde van deze aangekochte beleggingsfondsen of andere effecten aan te houden tot en met 30 november 2015"
Ik koop dus gewoon op 29 november en verkoop op 1 december. Voila, ik heb mijn premie?
Waar ben ik verkeerd?
http://invest.medirectbank.be/500euro-actievoorwaarden/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Om in aanmerking te komen voor de uitbetaling van deze bonus dient de klant de totale marktwaarde van deze aangekochte beleggingsfondsen of andere effecten aan te houden tot en met 30 november 2015"
Ik koop dus gewoon op 29 november en verkoop op 1 december. Voila, ik heb mijn premie?
Waar ben ik verkeerd?
http://invest.medirectbank.be/500euro-actievoorwaarden/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Activeoorwaarden promo tot 500euro
Een mens zou welhaast voorstander worden van de speculatietaks 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Beste, dat klopt maar juichen we natuurlijk niet toe.hansv schreef:Toch even war dieper ingaan op de huidige actie:
Waar ben ik verkeerd?
Omdat we bij eerdere acties geen misbruik hebben vastgesteld en de uitbetaling transparant, vlot en snel willen laten verlopen, vragen we niet expliciet om langer aan te houden
Klanten komen ook bij ons om op lange termijn te beleggen om zo te mikken op een hoger rendement.
Voor de duidelijkheid:
Ik ben reeds klant bij medirect en doel ook niet op dergelijke praktijken.
Maar als ik in een actie inteken, wil ik ook weten wat men van mij verwacht. In dit geval dus "hoe lang moet ik de posities aanhouden?".
Nu goed, dat is dus duidelijk en de kans is bijzonder groot dat ik hier ga in instappen. Ik heb nog enkele trackers die ik wil aanvullen.
Ik ben reeds klant bij medirect en doel ook niet op dergelijke praktijken.
Maar als ik in een actie inteken, wil ik ook weten wat men van mij verwacht. In dit geval dus "hoe lang moet ik de posities aanhouden?".
Nu goed, dat is dus duidelijk en de kans is bijzonder groot dat ik hier ga in instappen. Ik heb nog enkele trackers die ik wil aanvullen.
@woordvoerder van MeDirect, is het mogelijk om bij MeDirect een gezamelijke rekening te openen ?
Beste, dat is vandaag nog niet mogelijk. Staat wel op onze lijst van toekomstige functionaliteiten, maar een timing is nog niet bepaald.evita schreef:@woordvoerder van MeDirect, is het mogelijk om bij MeDirect een gezamelijke rekening te openen ?
Want Mijn Kapitaal is soms ook Ons Kapitaal 

Wat moet ik begrijpen onder marktwaarde.
Ik beleg 11.000 € extra vandaag maar eind november is de totale marktwaarde van mijn portefeuille gedaald.
Resultaat : geen premie ?
Of ander voorbeeld : ik beleg 100 € extra, eind november is totale marktwaarde van mijn portefeuille gestegen met 11.000 €. Krijg ik dan de 250 € premie ?
Of gaat het enkel om de marktwaarde van de extra belegging ? Dit lijkt me het meest logische.
Ik beleg 11.000 € extra vandaag maar eind november is de totale marktwaarde van mijn portefeuille gedaald.
Of ander voorbeeld : ik beleg 100 € extra, eind november is totale marktwaarde van mijn portefeuille gestegen met 11.000 €. Krijg ik dan de 250 € premie ?
Of gaat het enkel om de marktwaarde van de extra belegging ? Dit lijkt me het meest logische.
Het spijtige vind ik, is dat volgens de klantendienst er, indien er niet maandelijks minimum 50€ wordt gestort via een automatische opdracht, er enkel vanaf 2500€ kan bijgestort worden in die modelportefeuilles.
Ik had toch graag de mogelijkheid om zelf te beslissen of ik al dan niet die maand bijstort en hoeveel, ook vanaf 50€...
Ik had toch graag de mogelijkheid om zelf te beslissen of ik al dan niet die maand bijstort en hoeveel, ook vanaf 50€...
MD los daarvan nemen jullie ook fondsen over van van andere bank?
Beste, de aangroei van de beleggingen wordt inderdaad berekend door het verschil tussen marktwaarde einde actie en marktwaarde start actie. Dit om een vlotte berekening en snelle uitbetaling mogelijk te maken. Marktwaarde is de totale waarde van alle effecten (slotkoers) en beleggingsfondsen (NIW). Marktschommelingen hebben inderdaad een invloed op de waarde van de portefeuille. Als de markten sterk stijgen, kan dit een hogere premie opleveren. Andersom is ook mogelijk.peerbe schreef:Wat moet ik begrijpen onder marktwaarde.
Beste, u kan uw bestaande fondsenportefeuille overdragen zolang deze fondsen bevat die wij ook op ons online platform kunnen aanbieden. U kan ons steeds een samenvatting van uw portefeuille of een ingevuld Formulier voor overdracht van effecten sturen, waarbij wij uw posities zullen analyseren om u te bevestigen of we de effecten die u in uw portefeuille hebt al dan niet kunnen transfereren.jempi25 schreef:MD los daarvan nemen jullie ook fondsen over van van andere bank?
Heeft u nog vragen, aarzel niet onze klantendienst te contacteren via 02 518 00 00 of via info@medirectbank.be
Beste, het is momenteel inderdaad enkel mogelijk om maandelijks 50€ of hoger bij te storten. Stort u graag zelf op een later tijdstip een bedrag bij in de modelportefeuille dan dient dit inderdaad minimum €2500 te zijn. We zijn aan het bekijken om in de toekomst voor extra stortingen in de portefeuille het minimum bedrag te verlagen.QBiC schreef:Het spijtige vind ik, is dat volgens de klantendienst er, indien er niet maandelijks minimum 50€ wordt gestort via een automatische opdracht, er enkel vanaf 2500€ kan bijgestort worden in die modelportefeuilles.
Is deze actie verlengd?
https://invest.medirectbank.be/beste-uit-uw-geld/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://invest.medirectbank.be/beste-uit-uw-geld/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blijkbaar wel, maar ze vragen nog steeds 2500€ inleg voor een modelportefeuille en minstens 100€ per maand. Ik had deze limieten graag wat lager gezien.