exclusief nachtmeter
exclusief nachtmeter
Als de hoofdverwarming veranderd wordt van elektriciteit naar gas, kan men dan de exclusief nacht meter behouden?? Of wordt die weggehaald? Zijn hier dan kosten aan verbonden?
Die meter zou je in feite kunnen gebruiken voor wasmachine,...
Distributiekosten voor exclusief nacht zijn gevoelig goedkoper dan nachttarief,laat staan dagtarief.
Distributiekosten voor exclusief nacht zijn gevoelig goedkoper dan nachttarief,laat staan dagtarief.
Re: exclusief nachtmeter
Als ge de meter weg wilt zullen ze dat doen op uw vraag. Raadpleeg uw maatschappij om de kosten daarvan te zien. Niet overal hetzelfde.
1) In principe mag dit niet. Exclusief nacht is alleen voor vaste verbindingen. Dus er mag nooit een stopcontact tussen.
2) Er kan alleen s' nachts gewassen worden. We doen dat niet, lawaai, brandgevaar en wateroverlast kunnen daarvan het gevolg zijn. Mijn broer deed dat vroeger. Hij is daar ook mee gestopt. Omwille van zijn beroep komt hij veel in contact met zulke zaken.
1) In principe mag dit niet. Exclusief nacht is alleen voor vaste verbindingen. Dus er mag nooit een stopcontact tussen.
2) Er kan alleen s' nachts gewassen worden. We doen dat niet, lawaai, brandgevaar en wateroverlast kunnen daarvan het gevolg zijn. Mijn broer deed dat vroeger. Hij is daar ook mee gestopt. Omwille van zijn beroep komt hij veel in contact met zulke zaken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dus als ze die meter laten staan kun je na de keuring van je installatie altijd een stopcontact bijmonteren.
Is toch niemand die da weet.
Veel mensen wassen toch op gewoon nachttarief dus veel verschil is da nie.
Brandgevaar of wateroverlast kun je altijd hebben,is eigenlijk beter da je dan thuis bent,dan kun je sneller reageren mits je rookmelders hebt hangen.
Is toch niemand die da weet.
Veel mensen wassen toch op gewoon nachttarief dus veel verschil is da nie.
Brandgevaar of wateroverlast kun je altijd hebben,is eigenlijk beter da je dan thuis bent,dan kun je sneller reageren mits je rookmelders hebt hangen.
Het is inderdaad beter als je thuis bent. Bij ons altijd. Maar niet als ge aan het slapen zijt.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wassen is niet echt een probleem voor brandgevaar, het zijn vooral de droogkasten die erg in het oog gehouden moeten worden voor brandgevaar, wasmachines doen het vrij goed, ook bij hogere (95°) temperaturen. Uw broer zal dat wel bevestigen. Je ziet vooral wegsmelten van het plastiek rond de 'programmeur' (om het in mensentaal te zeggen) van droogkasten wat vooral resulteert in geur- en rookontwikkeling en uiteindelijk na (lang) negeren in mogelijk brand. In het leeuwendeel van de gevallen houdt het op bij een gedeeltelijk wegsmelten van een deel van de droogkast.lowietje schreef:... Er kan alleen s' nachts gewassen worden. We doen dat niet, lawaai, brandgevaar en wateroverlast kunnen daarvan het gevolg zijn. Mijn broer deed dat vroeger. Hij is daar ook mee gestopt. Omwille van zijn beroep komt hij veel in contact met zulke zaken.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
dries944 schreef:Als de hoofdverwarming veranderd wordt van elektriciteit naar gas, kan men dan de exclusief nacht meter behouden?? Of wordt die weggehaald? Zijn hier dan kosten aan verbonden?
Waarom zou je veranderen van elektriciteit naar gas? Dan betaal je 2 keer distrubutietarieven?
Ik heb bewust voor elektriciteit gekozen omdat dit voordeliger is. Aanschaf gas (installatie van ketel, leidingen,tarieven) kwam me zo duur uit dat ik pas break-even zou zijn na 15-20 jaar ! Dat hoor je niet van de groene jongens.
Voor mij blijft elektriciteit (accuverwarming) de beste milieuuvriendelijke vorm van verwarmen (geen CO2 en schadelijke emissies)
Bovendien zijn deze accumulatoren onderhoudsvrij ! Ik ben die hetze van de regering en groene lobby kotsbeu als je ze vertelt dat je elektrisch verwarmt. Begin dan maar onmiddellijk het elektrisch rijden te verbieden !
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!