Beleggen in hotelkamers
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Beleggen in hotelkamers
Juist binnengekregen van IBIS hotel te Brugge : investeren in hotelkamers, vanaf 100.000€
Interessant? Iemand ervaring?
Interessant? Iemand ervaring?
Re: Beleggen in hotelkamers
Dat is al uitgebreid besproken in beleggen-in-hotelkamer-t11568.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
ik denk dat àlles hier al eens vroeg of laat besproken is. Kunnen we dan maar beter het forum sluiten?
Wat een zure opmerking. Ik verwijs gewoon naar een draadje over hetzelfde onderwerp waar al vijf pagina's reacties in staan. Moeten we dan alle reacties opnieuw schrijven?
-
- Newbie
Elk nieuw draadje is op zich uniek. Een onderwerp met een start in 2011 tot 2015 is feitelijk 'opgebrand' en dringend aan hernieuwing toe. Dus ik geef die egpx gelijk dat hij daarvoor een nieuw onderwerp begint.
Het gaat over krek dezelfde vraag. Opinies en ervaringen zijn niet waardeloos omdat ze vier jaar geleden gepost zijn. Het is geen vraag zoals "Wat is momenteel de beste spaarrekening?". Maar goed, we gaan off topic. Geef jij hier in dit kakelvers nieuw draadje dan je mening over het kopen van hotelkamers, Jeannedarm.
Topic starters zijn gewoon insiders die het aanbod willen in de kijker zetten.
Die IBIS spammer (Axel Lenaerts) blijft maar doorgaan ook.
HOTEL sector gaat zware concurrentie krijgen btw.
123.750€ voor een KAMER, kan het nog zotter. Daar bouw ik een appartement voor (grond + btw inbegrepen).
Die IBIS spammer (Axel Lenaerts) blijft maar doorgaan ook.
HOTEL sector gaat zware concurrentie krijgen btw.
123.750€ voor een KAMER, kan het nog zotter. Daar bouw ik een appartement voor (grond + btw inbegrepen).
+1Selena1 schreef:Dat is al uitgebreid besproken in beleggen-in-hotelkamer-t11568.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Best niet teveel aandacht besteden aan Jeannedarm en EFGX, naar mijn mening een en dezelfde persoon.
Als ze denken hier klanten te vinden...bij goed geïnformeerde spaarders...vrij hopeloos

Misschien is er toch een markt voor, ik denk maar aan de vluchtelingen ... moet je wel zorgen dat ze een satelliet TV kunnen kijken, gratis wifi hebben en halal voedsel kan aanbieden, kwestie dat ze zich hier "thuis" voelen.
Zouden ze bij de (rode) VRT nog niet het gedacht gehad hebben om in "THUIS" een thuis te geven aan een paar vluchtelingen ? Er zijn dan prachtige scenarios te bedenken. Verkrachtingen, moorden etc, het zou dan tenminste een realistische soap worden.
Zouden ze bij de (rode) VRT nog niet het gedacht gehad hebben om in "THUIS" een thuis te geven aan een paar vluchtelingen ? Er zijn dan prachtige scenarios te bedenken. Verkrachtingen, moorden etc, het zou dan tenminste een realistische soap worden.
-
- VIP member
- Contacteer:
Dat wordt dan een koekje van eigen deeg / van hetzelfde laken een damesslip ?
-
- Newbie
- Contacteer:
afblijven van die handel.
eerste 3 jaar van een hotel is er geen winst. heb 40 jaar gewerkt voor een hotelgroep.
In De Panne zijn er geen familiekamers......is naast plopsaland...!
Bekijk de aandelen op de beurs eens van accor......zwak.
Vergeet niet dat de roerende voorheffingen ook voor uw rekening zijn....
Mocht je nu een hotel zelf bouwen is de kostprijs voor het bouwen ongeveer 65000 euro per kamer.
De grootste winnaars zijn Accor en de bouwheren. Die nemen een % op de OMZET....ongeacht winst of verlies van het hotel....
Koop een studiooke aan de kust....ga er heen als het mooi weer is en geniet zonder zorgen....
eerste 3 jaar van een hotel is er geen winst. heb 40 jaar gewerkt voor een hotelgroep.
In De Panne zijn er geen familiekamers......is naast plopsaland...!
Bekijk de aandelen op de beurs eens van accor......zwak.
Vergeet niet dat de roerende voorheffingen ook voor uw rekening zijn....
Mocht je nu een hotel zelf bouwen is de kostprijs voor het bouwen ongeveer 65000 euro per kamer.
De grootste winnaars zijn Accor en de bouwheren. Die nemen een % op de OMZET....ongeacht winst of verlies van het hotel....
Koop een studiooke aan de kust....ga er heen als het mooi weer is en geniet zonder zorgen....
inderdaad, Pipodeclown, winst/vermindering van het financieel risico voor Accor/aanbieder, maar risico/investering/kosten voor wie erop intekent. En heel liquide zal deze handel ook niet zijn. Voor dergelijk investeringsbedrag kan je overigens al veel weekendjes zorgeloos op hotel naar zee gaan, zelfs in een véél beter hotel dan die Accor/Ibisfabrieken.
-
- Newbie
- Contacteer:
Goed gezegd!