Usenet
Usenet
Hallo,
Zijn er hier die usenet gebruiken (nieuwsgroepen) en daarvoor een abonnement hebben bij een payserver.
Ik gebruik powernews.nl maar zijn er die misschien beter alternatieven hebben?
Voor zij die dit niet kennen, heel interessant.
Zijn er hier die usenet gebruiken (nieuwsgroepen) en daarvoor een abonnement hebben bij een payserver.
Voor zij die dit niet kennen, heel interessant.

Re: Usenet
Zelf heb ik http://news.aioe.org/" onclick="window.open(this.href);return false; (gratis) enLukske schreef:Zijn er hier die usenet gebruiken (nieuwsgroepen) en daarvoor een abonnement hebben bij een payserver.
http://www.usenet4u.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; (<10 euro voor 15 GB prepaid, doe daar jaren mee).
In de nieuwsgroepen die ik volg(de) wordt nauwelijks meer geschreven.Voor zij die dit niet kennen, heel interessant.
Zo 1x per maand start ik m'n usenetreader nog eens op.
Jammer, want je hebt alle discussies bij elkaar (geen diverse userid's en paswoorden zoals bij fora's) en interessante berichten bewaar je met 1 klik/toetsaanslag. Je kan ook discussies die je niet wil volgen, negeren (ignore thread).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik gebruik het voor andere dingen.
Ek zit zonder download limiet maar beperkt in snelheid. 20Mbits/s
Eenmaal je dit gebruikt wil je geen gratis rommel meer.
En alles Nederlandstalig.
met 15Giga ga ik niet ver geraken.
Ek zit zonder download limiet maar beperkt in snelheid. 20Mbits/s
Eenmaal je dit gebruikt wil je geen gratis rommel meer.
En alles Nederlandstalig.
met 15Giga ga ik niet ver geraken.
Ik gebruik het de laatste tijd niet meer vaak, maar heb jarenlang gebruik gemaakt van Astraweb waar ik zeer tevreden van was.
Al jaren via Eweka, we delen de kost onder een paar collega's.
Heel tevreden over ook.
Heel tevreden over ook.
Ik gebruik al een aantal jaar pureusenet, ik heb het abonnement van €2,63 per maand en dat is voor mij qua snelheid ruim voldoende.