Kredietkaart met annulatieverzekering
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Kredietkaart met annulatieverzekering
Ik heb geen loondomicil bij Argenta en toch de kaart gratis ontvangen.
12 betalingen per jaar is eigenlijk geen voorwaarde want dit haal je toch gemakkelijk?
De Argenta kaart kan net als Keytrade ook ingeschreven worden voor de spaar en pluk actie.
12 betalingen per jaar is eigenlijk geen voorwaarde want dit haal je toch gemakkelijk?
De Argenta kaart kan net als Keytrade ook ingeschreven worden voor de spaar en pluk actie.
ik heb de visa gold van carrefour. alle verzekeringen inbegrepen. kost mij 30 € per jaar maar ik ga verschillende keren per jaar op reis, dat haal ik daar ruimschoots uit. ik betaal netjes alle maanden op tijd alles terug, dus ik heb geen debetkosten. ik kan online mijn rekening raadplegen, dus voor mij was dit een goede keus, nét omwille van die annulatie- en reisverzekeringen heb ik hiervoor gekozen.
Je bedoelt dan toch de goldcard neem ik aan? Aan de gewone mastercard bij argenta zijn GEEN voorwaarden verbonden, ik kan me moeilijk inbeelden dat de verschillende kantoren verschillende regels opleggen.Brugse Leeuw schreef:Ik heb geen loondomicil bij Argenta en toch de kaart gratis ontvangen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Inderdaad de Argenta Gold met 5000€ kaartlimiet.
dan zijn er wél verschillen tussen de verschillende argenta kantoren want de gewone visa heb ik ook maar de gold kreeg ik niet, zelfs niet tegen betaling... dan zijt ge al ne keer 15 jaar klant 

Uit VRT Radio 2 programma “De Inspecteur” van deze voormiddag (gedeeltelijke of volledige uitzending kan via "herbeluister")
http://www.radio2.be/de-inspecteur/annu ... -ziek-bent" onclick="window.open(this.href);return false;
Let op met “gratis polissen”
Soms kan het zijn dat je bij een bepaald product een annulatieverzekering krijgt aangeboden.
Luisteraar Willy maakte het mee: Hij betaalde met zijn Master Card en als 'extraatje' kreeg hij er een "gratis" annulatieverzekering bij.
De reis ging niet door maar Willy krijgt z'n geld niet terug.
“Het is belangrijk om te weten dat dit soort 'cadeau's' nooit een volwaardige annulatieverzekering kunnen vervangen”;
dat zegt Peter Wiels van Assuralia; "Vaak zien we dat het verzekeringen zijn die minder ruim zijn qua dekkingen en dat de voorwaarden strikter zijn."
http://www.radio2.be/de-inspecteur/annu ... -ziek-bent" onclick="window.open(this.href);return false;
Let op met “gratis polissen”
Soms kan het zijn dat je bij een bepaald product een annulatieverzekering krijgt aangeboden.
Luisteraar Willy maakte het mee: Hij betaalde met zijn Master Card en als 'extraatje' kreeg hij er een "gratis" annulatieverzekering bij.
De reis ging niet door maar Willy krijgt z'n geld niet terug.
“Het is belangrijk om te weten dat dit soort 'cadeau's' nooit een volwaardige annulatieverzekering kunnen vervangen”;
dat zegt Peter Wiels van Assuralia; "Vaak zien we dat het verzekeringen zijn die minder ruim zijn qua dekkingen en dat de voorwaarden strikter zijn."
geen extra 2 jaar verzekering bij aankoop van witgoed en bruingoed.biep schreef:ik heb de visa gold van carrefour. alle verzekeringen inbegrepen.

nee, die heb ik bewust niet genomen, want té duur en ik koop niet elke maand wit- of bruingoed.satsurfer schreef:geen extra 2 jaar verzekering bij aankoop van witgoed en bruingoed.biep schreef:ik heb de visa gold van carrefour. alle verzekeringen inbegrepen.
biep schreef:nee, die heb ik bewust niet genomen, want té duur en ik koop niet elke maand wit- of bruingoed.
kost 20 € meer en zit ook assistance in en 2 jaar extra garantie. Alhoewel ik nu twijfel als dit ook assistance is voor een defect voertuig. (zoals ethias assistance/touring wegenhulp)biep schreef:ik heb de visa gold van carrefour. alle verzekeringen inbegrepen. kost mij 30 € per jaar maar ik ga verschillende keren per jaar op reis, dat haal ik daar ruimschoots uit.
https://www.keytradebank.be/files/docum ... ist_nl.pdf