ING brand
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
ING brand
volgens de alg voorwaarden dient ING 15 dagen voor de vervaldag de premie voor het volgend jaar bekend te maken.
Die melding hebben ze dit jaar niet gedaan. Zou dit voldoende zijn om polis op te zeggen? Heeft iemand hier ervaring mee of een idee over?
Ik wil zo snel mogelijk weggeraken omdat ze veel te duur zijn.
Die melding hebben ze dit jaar niet gedaan. Zou dit voldoende zijn om polis op te zeggen? Heeft iemand hier ervaring mee of een idee over?
Ik wil zo snel mogelijk weggeraken omdat ze veel te duur zijn.
Re: ING brand
Je kan toch 3 maand op voorhand opzeggen? Ik ga er nu vanuit dat je nog maar 15 dagen te gaan hebt voor je vervaldag. Waarom heb je dan niet eerder het contract opgezegd?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: ING brand
bij het contract was er een bijvoegsel voor de gezinsverzekering. Bij het switchen naar Ethias heb ik de invoege datum van het bijvoegsel doorgegeven, en werd ING- opgezegd 'behoudens vergissing'. Hierdoor is de opzeg dus enkele dagen te laat gedaan.
Ing is zo keurig geweest hier niet op te reageren Ondanks de melding behoudens vergissing. 3 maanden en 10 dagen later bevestigen zij met dank de verandering. Zij schrijven ook verbaasd te zijn, dat er niet betaald werd. Ten eerste heb ik géén premiebedrag gekregen, vorige jaren werd dit steevast eind september (via bankuittreksels)meegedeeld. Ten tweede ging ik er van uit dat de verzekering correct opgezegd was.
Ik vind deze handelswijze een bank onwaardig.
Ik ben meer dan 30 jaar klant bij die Hollanders en wil minstens de komende dertig jaar ook niets meer met deze instelling te maken hebben.
Iemand schreef op dit forum: " als ge met nen Hollander zaken doe en ge zijt niet gekl**t geworden dan was het geen Hollander". Een gezegde om in te kaderen.
Ing is zo keurig geweest hier niet op te reageren Ondanks de melding behoudens vergissing. 3 maanden en 10 dagen later bevestigen zij met dank de verandering. Zij schrijven ook verbaasd te zijn, dat er niet betaald werd. Ten eerste heb ik géén premiebedrag gekregen, vorige jaren werd dit steevast eind september (via bankuittreksels)meegedeeld. Ten tweede ging ik er van uit dat de verzekering correct opgezegd was.
Ik vind deze handelswijze een bank onwaardig.
Ik ben meer dan 30 jaar klant bij die Hollanders en wil minstens de komende dertig jaar ook niets meer met deze instelling te maken hebben.
Iemand schreef op dit forum: " als ge met nen Hollander zaken doe en ge zijt niet gekl**t geworden dan was het geen Hollander". Een gezegde om in te kaderen.