welke rentevoet kregen jullie bij een interne herziening?
TIP
welke rentevoet kregen jullie bij een interne herziening?
hoi iedereen
momenteel hebben we een woonkrediet dat nog 18,5 jaar loopt
oorspronkelijke tijd was 20 jaar
de rentevoet die we hiervoor kregen bedraagt 3,07%
we zouden graag onze lening willen laten herzien naar een looptijd van 15 jaar en hopen hierbij natuurlijk een betere rentevoet te verkrijgen
nu weet ik al wel dat je bij een interne herziening nooit zulke goede rentevoet zal verkrijgen dan wanneer je bij een andere bank gaat horen , maar dan heb je weer notariskosten
mijn beste voorstel momenteel verkregen bij een andere bank dan mijn thuisbank is 1,89% voor looptijd 15 jaar , volgens de simulator bespaar ik hiermee maar liefst bijna 22000€ op mijn gehele looptijd!!!
nu wil ik toch eerst eens proberen bij mijn thuisbank....
vandaar mijn vraag welke rentevoet jullie onlangs verkregen bij jullie interne herziening
momenteel hebben we een woonkrediet dat nog 18,5 jaar loopt
oorspronkelijke tijd was 20 jaar
de rentevoet die we hiervoor kregen bedraagt 3,07%
we zouden graag onze lening willen laten herzien naar een looptijd van 15 jaar en hopen hierbij natuurlijk een betere rentevoet te verkrijgen
nu weet ik al wel dat je bij een interne herziening nooit zulke goede rentevoet zal verkrijgen dan wanneer je bij een andere bank gaat horen , maar dan heb je weer notariskosten
mijn beste voorstel momenteel verkregen bij een andere bank dan mijn thuisbank is 1,89% voor looptijd 15 jaar , volgens de simulator bespaar ik hiermee maar liefst bijna 22000€ op mijn gehele looptijd!!!
nu wil ik toch eerst eens proberen bij mijn thuisbank....
vandaar mijn vraag welke rentevoet jullie onlangs verkregen bij jullie interne herziening
Re: welke rentevoet kregen jullie bij een interne herziening
Er zijn tig posts te vinden over procenten en herzieningen. Overloop ff de posts van de laatste weken zou ik zeggen. De calculator geeft je eigenlijk nog het beste antwoord. Dat wordt dus nachtje doorwerken ... 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
webmaster
https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... ingen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
als je meer criteria klikt kan je uitgebreid filteren en kan je zien welke tarieven er op interne herfinancieringen worden gegeven
als je meer criteria klikt kan je uitgebreid filteren en kan je zien welke tarieven er op interne herfinancieringen worden gegeven
hoi
heb ik gedaan maar daar vind ik niemand tussen met een interne herfinanciering bij KBC
heb ik gedaan maar daar vind ik niemand tussen met een interne herfinanciering bij KBC
Kijk eens goed: aik 001 en NIP zitten aan 1,61% op 15 jaar. Respectievelijk op 19 en 24.02.2016.
Komaan Wendy, beetje moeite doen, hé.
Wendy,
Ga naar een andere bank. Zie daar een goed voorstel te krijgen en ga hiermee terug naar KBC.
Normaal proberen ze dan wel te matchen zodat het gelijk gesteld wordt, rekeninghoudend met de extra kosten die een verhuizing van bank met zich meebrengen.
Ga naar een andere bank. Zie daar een goed voorstel te krijgen en ga hiermee terug naar KBC.
Normaal proberen ze dan wel te matchen zodat het gelijk gesteld wordt, rekeninghoudend met de extra kosten die een verhuizing van bank met zich meebrengen.
sorry maar voor zover ik kan zien gaat het bij deze personen niet om een herzieningpukkie007 schreef:Kijk eens goed: aik 001 en NIP zitten aan 1,61% op 15 jaar. Respectievelijk op 19 en 24.02.2016.