Waar dollars bestellen in Mechelen?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
Precarious
- Newbie

- Contacteer:
Mijn thuisbank geeft geen gehoor aan de vraag welke koers ze aanrekenen... Pas als je ze gekocht hebt weet je wat je betaald. Waarom doen ze dat?
Mijn thuisbank geeft geen gehoor aan de vraag welke koers ze aanrekenen... Pas als je ze gekocht hebt weet je wat je betaald. Waarom doen ze dat?
Re: Waar dollars bestellen in Mechelen?
volatiliteit van de koers. als ze je vandaag een koers geven die morgen stijgt of daalt scheur of jij of de bank haar broek.
gewoon ginder uit de muur halen lijkt mij het meest praktische.
gewoon ginder uit de muur halen lijkt mij het meest praktische.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb bij ING-België nooit problemen gehad met aan- of verkoop van usd.
Bij de afrekening van mijn aan- of verkoop wist ik dadelijk aan welke koers ik heb gehandeld.
Men heeft dikwijls kritiek op grootbanken, maar dat is te verwaarlozen. Ik heb het dan niet op de rente die ze geven op spaarboekjes, maar voor deviezenafwikkelingen en bepaalde andere zaken zijn zij volgens mij veel interessanter dan de kleine bankjes!
Bij de afrekening van mijn aan- of verkoop wist ik dadelijk aan welke koers ik heb gehandeld.
Men heeft dikwijls kritiek op grootbanken, maar dat is te verwaarlozen. Ik heb het dan niet op de rente die ze geven op spaarboekjes, maar voor deviezenafwikkelingen en bepaalde andere zaken zijn zij volgens mij veel interessanter dan de kleine bankjes!
-
takstakstaks
- Newbie

Misschien bij telenet eens aanbellen?Precarious schreef:Waar dollars bestellen in Mechelen?
ik zit met het omgekeerde probleem!!???
ik zal er jou komen brengen tegen dagkoers en jij betaald me in euro terug!?
faire deal niet!?
ik zal er jou komen brengen tegen dagkoers en jij betaald me in euro terug!?
faire deal niet!?