Lion Account + bedrog
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- centenkliever
- Hero Member
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Lion Account + bedrog
Na wekenlang-gesukkel slaagde mijn ING- kantoor er dan toch in de Lion Account rekening te openen. Volgens ING- is het volledig gratis wat uittreksel en beheer betreft zie en hoor al hun publiciteit.
een gratis online rekening volgens website blz 1
volgens hun tarief : pag 4,6 en 10 nul € kosten.
Vandaag krijg ik een uittreksel toegestuurd ter afsluiting:
blad 1: vermeld portokosten te onze laste
blad 2: vermeld
Verrichtingen boven het forfait: + 0,0000 EUR
Porto en kosten voor de rekening - 7,8200 EUR
Totaal gedebiteerd op rekening xxx-xxxxxxx-xx -7,82 EUR
Boerenbedrog dus. Laat u niet bedotten door ING-
een gratis online rekening volgens website blz 1
volgens hun tarief : pag 4,6 en 10 nul € kosten.
Vandaag krijg ik een uittreksel toegestuurd ter afsluiting:
blad 1: vermeld portokosten te onze laste
blad 2: vermeld
Verrichtingen boven het forfait: + 0,0000 EUR
Porto en kosten voor de rekening - 7,8200 EUR
Totaal gedebiteerd op rekening xxx-xxxxxxx-xx -7,82 EUR
Boerenbedrog dus. Laat u niet bedotten door ING-
Re: Lion Account + bedrog
Dan moet dat toch een fout zijn. Want ik heb al een 3 tal maand mijn ING lion account en heb nog steeds geen kosten aangerekend gezien.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Lion Account + bedrog
Sorry, maar ik begrijp het niet zo goed. Zijn het 7,82 euro portkosten?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- centenkliever
- Hero Member
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Re: Lion Account + bedrog
Bart,
ik heb een klacht ingediend bij zowel mijn ex- kantoor als de customer-service o.a. hieromtrent en zal niet nalaten hun reactie hier te plaatsen.
Een afrekening met de de kosten er op vermeld na afsluiting. Ik had voordien ook nooit kosten aangerekend gekregen op mijn LIon Account. De enige reden waarvoor ik deze Account opende is dat ze gratis isresp.was. Ik had voordien een Groen boekje en Groene rekening.
ik heb een klacht ingediend bij zowel mijn ex- kantoor als de customer-service o.a. hieromtrent en zal niet nalaten hun reactie hier te plaatsen.
Een afrekening met de de kosten er op vermeld na afsluiting. Ik had voordien ook nooit kosten aangerekend gekregen op mijn LIon Account. De enige reden waarvoor ik deze Account opende is dat ze gratis isresp.was. Ik had voordien een Groen boekje en Groene rekening.
- centenkliever
- Hero Member
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Re: Lion Account + bedrog
Portokosten kan al helemaal niet volgens hun tarief en kosten voor de rekening al evenmin en toch:Vaganzza schreef: Sorry, maar ik begrijp het niet zo goed. Zijn het 7,82 euro portkosten?
Porto en kosten voor de rekening -7,8200 EUR
Het laatste woord is hier nog niet over geschreven of gezegd.
Ik ben resp. was sinds 1970 klant en heb enkele maanden geleden naar de zoveelste stommiteit van het kantoor mijn rekeningstand naar bijna nul herleid.
Mijn brand- en gezinsverzekering liep ook bij hen. Onlangs kreeg ik een brief dat ze mijn rekening niet konden debiteren voor die verzekering. (Was in juli reeds opgezegd trouwens.)
Jaren na mekaar werd er op 26 september gemeld wat het premiebedrag zou zijn, via een bericht op de rekeninguittreksels. Dit jaar gebeurde dit niet.
Ik heb hun dan ook per aangetekende brief, correct en beleefd mijn ongenoegen duidelijk gemaakt. En tevens gemeld als het premiebedrag niet wordt bekend gemaakt de fout in eigen boeken te zoeken is en niet bij de rekeninghouder. De vervaldatum was ondertussen al ruim 3 weken verstreken! Ik vroeg hen mij te bevestigen dat ze de verzekering als vernietigd beschouwden.
Mijn rekeningen werden daags nadien door ING- afgesloten.
Wat er met de saldi gebeurd is, de rentes etc.... is een tot nu toe een raadsel. Mijn kaarten en Homebank zijn ook geblokkeerd ik heb gisterenochtend het kantoor Aarschot een mail gestuurd en wacht nog steeds op reactie. Het enige dat ik tot nu ontving is het fameuze uittreksel.
Enige weken geleden werden de rekeningen van mijn dochter eveneens door ING- afgesloten ook hier wachten we noch op reactie. Haar nieuwe werkgever had haar loon op die rekening gestort, zoals gevraagd. Kort nadien kreeg de werkgever het teruggestort.
Dan maar eerst, werd haar duidelijk dat haar rekeningen afgesloten waren. Zij opende de rekeningen naar aanleiding van een actie waarmee €10 werd toegekend aan jongeren die een rekening openden.
Zij spaarde op de rekening en had een zicht-rekening. Ook zij, net als ik, had haar spaarcenten overgeheveld naar Credit Europe en andere banken. NOOIT is zij in het rood gegaan, en nooit heeft ze verder contact met het kantoor gehad of enige vorm van conflict of wat dan ook.
Begrijpe wie het begrijpen kan.
Re: Lion Account + bedrog
ING heeft blijkbaar klanten teveel, dat heb ik nog niet veel gezien
Re: Lion Account + bedrog
Dit verbaast mij toch allemaal.
Ik ben van kindsaf aan klant geweest bij ING en heb er nooit problemen gekend.
Met een gerust gevoel ga ik morgen mijn Lion-Account-bankkaart halen.
Ik ben van kindsaf aan klant geweest bij ING en heb er nooit problemen gekend.
Met een gerust gevoel ga ik morgen mijn Lion-Account-bankkaart halen.
- centenkliever
- Hero Member
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Re: Lion Account + bedrog
Ik ben bereid u in pm de rekeninguittreksels of enig ander document door te sturen mocht u twijfels hebben over dit onwaarschijnlijk verhaal.Buidel schreef: Dit verbaast mij toch allemaal.
Ik ben van kindsaf aan klant geweest bij ING en heb er nooit problemen gekend.
Met een gerust gevoel ga ik morgen mijn Lion-Account-bankkaart halen.
Volgens mij is de kantoorhouder zo gefrustreerd geraakt dat de rekeningen naar quasi nul herleid werden, dat hij alles doet om het ons zo moeilijk als enigszins mogelijk is, te maken.
Hij trekt uiteraard aan het kortste einde vermits alle bruggen definitief door hem verbrand zijn. Tussen haakjes, ik ken de kantoorhouder niet eens persoonlijk en heb nog nooit een gesprek met hem gehad. Het is dus ook niet dat ik hem de huid zou volgescholden hebben of zo, al evenmin als een persoonlijk conflict met de andere, overigens heel charmante, collega's zou gehad hebben.
Re: Lion Account + bedrog
Vreemd verhaal.
Heb ook ondertussen twee Lion Accounts geopend en ben er héél tevreden over.... : snel, gratis, ....
Ben bovendien van mening dat dit een plek is waar vaak enkel de negatieve verhalen naar boven komen. Laten we niet de hoeveelheid andere rekeningen vergeten....
Mag ik je erop wijzen dat Lion Account een zichtrekening is en géén spaarrekening?
Heb ook ondertussen twee Lion Accounts geopend en ben er héél tevreden over.... : snel, gratis, ....
Ben bovendien van mening dat dit een plek is waar vaak enkel de negatieve verhalen naar boven komen. Laten we niet de hoeveelheid andere rekeningen vergeten....
Mag ik je erop wijzen dat Lion Account een zichtrekening is en géén spaarrekening?