Premie
Premie
Is er al informatie over wanneer de premie over de laatste weken wordt uitbetaald? Ik heb nog niets gezien van officiele bevestiging dat ik de premie behaald heb etc.
Re: Premie
Voor wie het weten wil, de premie is vandaag gestort in mijn geval. Kwam op één van de geldrekeningen terecht
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Beste, we hebben vandaag inderdaad alle klanten uitbetaald die in aanmerking kwamen voor de premie. Er werd tevens een bericht verstuurd via de beveiligde website.wlievens schreef:Voor wie het weten wil, de premie is vandaag gestort in mijn geval. Kwam op één van de geldrekeningen terecht
snelle en correcte betaling zowel qua terugbetaling transferkosten als bonus campagne.
zit al een poos bij hen en kan enkel maar positief zijn.
zit al een poos bij hen en kan enkel maar positief zijn.
Absoluut, zelfde indruk hier. De site zou een tikkeltje efficiënter mogen, maar da's ongeveer het enige waarover ik kan klagen.
En rekeningen een aangepaste naam geven, dát zou handig zijn!
En rekeningen een aangepaste naam geven, dát zou handig zijn!
Premie ook ontvangen, maar de transferkosten nog niet.
Eén fonds nog steeds niet zichtbaar op de account, hoewel op 10/02 bij uitgaande bewegingen van de oorspronkelijke bank.
Eén fonds nog steeds niet zichtbaar op de account, hoewel op 10/02 bij uitgaande bewegingen van de oorspronkelijke bank.
Heeft er al iemand bericht ontvangen rond de premie voor de actie tot eind april?
Ik heb ook nog niets gezien. Bij een vorige actie (tot 30 november) heb ik het bericht mogen ontvangen op 17 dec.
Het zal voor één van deze dagen zijn.
Jep ze zijn trager deze keer. Vorige keer na 12 dagen. Nu zijn er al 18 voorbij 
Beste, de uitbetaling is gepland voor volgende week. U ontvangt van ons een beveiligd bericht van zodra de betaling werd uitgevoerd.DarthCake schreef:Ik heb ook nog niets gezien. Bij een vorige actie (tot 30 november) heb ik het bericht mogen ontvangen op 17 dec.