Loon naar andere bank - premie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Loon naar andere bank - premie
Ik was onlangs naar het ING kantoor gegaan om mijn Lion deposit te activeren. De bankier vertelde me dat wanneer ik mijn loon bij ING zou laten storten (ipv bij Fortis) ik een premie van 125 Euro zou krijgen.
Ik heb wat zitten zoeken op hun site, maar vind er niets van terug. Zijn er nog banken die dit doen, en die eventueel meer bieden? Want 125 Euro vind ik toch al eens de moeite...
Ik heb wat zitten zoeken op hun site, maar vind er niets van terug. Zijn er nog banken die dit doen, en die eventueel meer bieden? Want 125 Euro vind ik toch al eens de moeite...
Re: Loon naar andere bank - premie
Bij DB of AXA was er ook zoiets ( 100 euro ), maar er wordt heel geheimzinnig over gedaan.
Nergens iets van op internet te vinden.
Waarschijnkelijk enkel bedoelt voor een 'select' klienteel, om het zo weinig mogelijk te laten kosten.
Na hoeveel tijd zou je dan terug naar die andere bank mogen ?
Bij DB zou het reeds na een drietal maanden zijn.
Nergens iets van op internet te vinden.
Waarschijnkelijk enkel bedoelt voor een 'select' klienteel, om het zo weinig mogelijk te laten kosten.
Na hoeveel tijd zou je dan terug naar die andere bank mogen ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ben niet van plan om naar Fortis terug te keren. Wat me bij Fortis vooral stoort is dat ik er om de maand opgebeld werd om ergens in te stappen (pensioensparen, afbetaling Visa, interessant fonds, enz...) en zulke zaken interesseren mij niet. Ik heb dat vermeld bij ING en kreeg een eerlijk antwoord. De bankier zei dat hij dat ook doet omdat het nu eenmaal commercie is, maar dat hij dat niet doet indien de klant laat weten daar geen interesse in te hebben. We zullen zien of hij zich aan zijn woord houdt. Wat me ook ambeteert bij Fortis zijn de dure verzekeringen. Van de service bij de verzekeringen was ik wel tevreden. Maar bij ING scheelt het toch al een paar Euro indien ik zou veranderen van autoverzekering. Maar waarschijnlijk wordt het Ethias, want die zit nog lager.paul schreef: Na hoeveel tijd zou je dan terug naar die andere bank mogen ?
Maar het zou misschien wel interessant zijn om het loon om de paar maand bij een andere bank te laten storten. Als je telkens 100 Euro krijgt
-
t417919
Heb vrijdag een brief gekregen van ING (omdat ik al klant bent), om te zeggen dat als ik mijn loondomicilieer bij ING ik gedurende 12 maand 10€ gestort krijg op mijn rekening. Dus, je moet je loon een jaar lang op ING laten toekomen. Heb het niet gedaan.
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
vraag ook eens prijs bij Touring verzekeringen en Corona. bij mij was Touring goedkoper dan ING- en Ethias en Corona het aller goedkoopst van allen.ozzy schreef:Wat me ook ambeteert bij Fortis zijn de dure verzekeringen. Van de service bij de verzekeringen was ik wel tevreden. Maar bij ING scheelt het toch al een paar Euro indien ik zou veranderen van autoverzekering. Maar waarschijnlijk wordt het Ethias, want die zit nog lager.paul schreef: Na hoeveel tijd zou je dan terug naar die andere bank mogen ?
Zou dit bij Record ook zo zijn?ozzy schreef: Ik was onlangs naar het ING kantoor gegaan om mijn Lion deposit te activeren. De bankier vertelde me dat wanneer ik mijn loon bij ING zou laten storten (ipv bij Fortis) ik een premie van 125 Euro zou krijgen.