Digicorder Telenet kopen i.p.v. huren ?
Re: Digicorder Telenet kopen i.p.v. huren ?
Dat is hier in belgie met alles zo. Alles onnodig ingewikkeld maken met de enige bedoeling om de mensen te bedotten en legaal op te lichten. Dat gaat zo niet alleen met TV, ook met elektriciteit, gas, water, verzekeringen, banken, telefoon, smartphones enz...een komplete doolhof! Niéts is van de eerste keer duidelijk als het over betalen gaat.
Netflix is het grote voorbeeld van een commercieel bedrijf dat alles simpel, goedkoop en kwalitatief houdt.
Danku Amerikaans voorbeeld.
Netflix is het grote voorbeeld van een commercieel bedrijf dat alles simpel, goedkoop en kwalitatief houdt.
Danku Amerikaans voorbeeld.
Ik heb sinds een zestal maanden ook Basic Internet gekozen ipv een whoppa en gebruik ook netflix. Ik kijk per werkdag één episode van 3 series en af en toe ook eens een film. Toen ik ik nog in HD keek, kwam dat, samen met mijn andere verbruik, ongeveer uit op iets minder dan 100 GB per maand. Ik ben dus nooit over mijn limiet gegaan. En sinds een tweetal maanden heb ik bij netflix de settings voor de beeldkwaliteit 1 stap lager gezet. Ik zie met moeite het verschil en mijn verbruik staat nu op +- 30 GB per maand. Telenet wil je altijd doen geloven dat je die Whoppa snelheden en volumes nodig hebt, maar dat is dus in de meeste gevallen niet waar.Inmaken schreef:Basic internet is toch serieus beperkt wat maandelijkse limiet betreft? Hoeveel uur kun je daarmee Netflix kijken?
Wie heeft het hier over bestanden? Het gaat over het bewaren van opnames op de Telenet servers, ipv op een lokale harde schijf.Yaris schreef:Ik ben niet zo voor bestanden bewaren in de cloud omdat ze dan in je bestanden kunnen kijken. Voor films die je gezien hebt via Telenet zal dat niet zoveel kwaad kunnen maar wel voor de persoonlijke bestanden op je computer. Die hou ik liever lokaal.
zelfs met het basic-internet abonnement van telenet, kan je ruimschoots films bekijken op Netflix, zonder aan je limiet te komen. En inderdaad zoals werd aangehaald, je ziet haast geen verschil tussen het duurste abonnement van Netflix (12 euro/maand) en het goedkoopste (8 euro) Je kan alleen op meerdere toestellen tegelijk kijken, moest dat nodig zijn.
Ik neem soms een maandabo en zeg het direkt terug op, dat stopt automatisch een maand later.
Geen stomme reclame, digiboxen, digicorders enz enz nodig! En een mooi uitgebreid gamma aan films, documentaires, series enz, te filteren volgens je goesting. Ondertiteld in de taal die je kiest.
Bedankt Netflix
Ik neem soms een maandabo en zeg het direkt terug op, dat stopt automatisch een maand later.
Geen stomme reclame, digiboxen, digicorders enz enz nodig! En een mooi uitgebreid gamma aan films, documentaires, series enz, te filteren volgens je goesting. Ondertiteld in de taal die je kiest.
Bedankt Netflix
Ik kwam niet toe met mijn 100gb per maand als ik elke avond een paar uur in HD keek. Ik heb ook eerst de kwaliteit verlaagd maar ik ben daar van afgestapt. Uiteindelijk heb ik een Netflix abonnement omdat er goeie series op staan. Die bekijk ik dan liever in HD. Ik heb uiteindelijk een zwaarder Telenet abonnement genomen.fid509 schreef:Ik heb sinds een zestal maanden ook Basic Internet gekozen ipv een whoppa en gebruik ook netflix. Ik kijk per werkdag één episode van 3 series en af en toe ook eens een film. Toen ik ik nog in HD keek, kwam dat, samen met mijn andere verbruik, ongeveer uit op iets minder dan 100 GB per maand. Ik ben dus nooit over mijn limiet gegaan. En sinds een tweetal maanden heb ik bij netflix de settings voor de beeldkwaliteit 1 stap lager gezet. Ik zie met moeite het verschil en mijn verbruik staat nu op +- 30 GB per maand. Telenet wil je altijd doen geloven dat je die Whoppa snelheden en volumes nodig hebt, maar dat is dus in de meeste gevallen niet waar.
Vrouw en kinderen kijken nu ook Netflix. Ik heb de indruk dat we maandelijks landen op 200 a 250gb.
Wij zien ongeveer 1 film per dag, of 1 episode van een serie per dag. Ik heb ook geen zin om dagelijks 5 filmen te zien. Nog nooit hebben wij onze limiet van 100Gb overschreden.
Als je de kwaliteit verlaagt: ja.wivina schreef:zelfs met het basic-internet abonnement van telenet, kan je ruimschoots films bekijken op Netflix, zonder aan je limiet te komen.
Volgens Netflix verbruikt HD tot 3gb per uur. Gemiddelde film = 1.5u = 4.5gb per dag. 30 dagen per maand wil dus zeggen dat je met een 100gb limiet niet elke dag een film kunt kijken in HD.
Ik zag het verschil wel degelijk op een 46" tv. Als ik al de moeite neem om een film te zien, dan liever goede beeldkwaliteit.
Het zijn slechts enkele films die in HD worden uitgezonden. De meeste series en films zijn helemaal niet in HD. Uiteraard zullen die paar euro per maand het verschil ook niet maken. Maar je ziet niet constant in HD, ook al betaal je ervoor.
Mmm, misschien kijk jij naar een andere Netflix dan ik, maar de series die ik kijk zijn meestal full HD.
Als je 2 afleveringen per avond kijkt en er wordt nog wat muziek gestreamed en YouTube gekeken, dan kun je het vergeten met je basic abonnement.
Als je 2 afleveringen per avond kijkt en er wordt nog wat muziek gestreamed en YouTube gekeken, dan kun je het vergeten met je basic abonnement.
inderdaad, als je niet toekomt met een basic-abo moet je een zwaardere formule kiezen, nogal wiedes! Of je koopt een blok van 25Gb bij voor 5 euro, dat is dan nog goedkoper dan een duurder abo dat je slechts zelden opgebruikt.
Je kan je telemeter instellen dat je verwittigd wordt op 80 en 90% van je maandelijks volume. Dus, het goedkoopste is, om op die grens van 90% een blok bij te kopen, en alléén dàn!
Bij mij was het gevolg eerder omgekeerd. Voordien beperkte ik mijn Netflix gebruik maar nu ik genoeg limiet heb, kijk ik meer Netflix. Ik kijk nauwelijks nog naar de bagger die live wordt uitgezonden.
Tegenwoordig krijg je zelfs reclame te zien als je een digicorder opname pauzeert tijdens het afspelen. No thanks.
Tegenwoordig krijg je zelfs reclame te zien als je een digicorder opname pauzeert tijdens het afspelen. No thanks.
Koop maar een blok bij op 100%. Bij 90% heb je nog altijd 10 GB over.
Dat probleem hebben wij niet meer, we hebben immers geen TV-abonnement meer, geen digicorder of digibox! Alleen Netflix en andere internet-mogelijkheden zoals youtube, daar kan je ook films en dokus zien.Inmaken schreef:Bij mij was het gevolg eerder omgekeerd. Voordien beperkte ik mijn Netflix gebruik maar nu ik genoeg limiet heb, kijk ik meer Netflix. Ik kijk nauwelijks nog naar de bagger die live wordt uitgezonden.
Familie-thuis-de kampioenen-the bold and the beautiful-blokken-sos piet...zijn niet meer aan ons besteed! En ook niet 'de afspraak' en andere lulkoekprogrammas
Hoe? Jij laat de linkse VRT propaganda aan je voorbij gaan of wat?wivina schreef:En ook niet 'de afspraak' en andere lulkoekprogrammas