Bij welke bank een termijnrekening openen??
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
nomoney
Bij welke bank een termijnrekening openen??
Bij welke bank een termijnrekening openen?
Re: Bij welke bank een termijnrekening openen??
Argenta is ondertussen ook al gezakt naar 4.2 voor meer dan 1 jaar heb ik gisteren gezien.
Credit Europe blijft (voorlopig?) met voorsprong de hoogste intresten geven. 5.75 op 2 jaar, bestaande klanten zelfs 6%.
DHB Bank is ook nog 5.45% vandaag.
Minimumbedrag bij Credit Europe en DHB is 2500 euro.
Maar als je nog klant moet worden, denk ik dat je eraan bent voor de moeite. Want het duurt toch wel een tijdje vooraleer alles in orde is. DHB minimum een week, Credit Europe 2-3 weken.
Credit Europe blijft (voorlopig?) met voorsprong de hoogste intresten geven. 5.75 op 2 jaar, bestaande klanten zelfs 6%.
Maar als je nog klant moet worden, denk ik dat je eraan bent voor de moeite. Want het duurt toch wel een tijdje vooraleer alles in orde is. DHB minimum een week, Credit Europe 2-3 weken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
momenteel hou ik alles ook liefst een beetje 'vrij' verhandelbaar....
maar dat is een persoonlijke (missch domme) keuze als gevolg van de miserie bij kaupthing...
maar dat is een persoonlijke (missch domme) keuze als gevolg van de miserie bij kaupthing...
-
nomoney
@bartvw
Ik moet inderdaad nog overal klant worden...
Telt dan niet de datum van aanvraag?
Geen idee. Denk dat je best de bank in kwestie opbelt dan om het te vragen om zeker te zijn.nomoney schreef: @bartvw
Hoezo 6% voor bestaande klanten, vind er niets van terug op hun website ...BartVW schreef: Argenta is ondertussen ook al gezakt naar 4.2 voor meer dan 1 jaar heb ik gisteren gezien.
Stond in een email die ze naar de klanten gestuurd hebben. En ik heb vandaag ook een brief van Credit Europe ontvangen waarop het staat.Eddy1 schreef:Hoezo 6% voor bestaande klanten, vind er niets van terug op hun website ...BartVW schreef: Argenta is ondertussen ook al gezakt naar 4.2 voor meer dan 1 jaar heb ik gisteren gezien.
"Credit Europe Bank NV biedt deze herfst zeer aantrekkelijke rentes op termijndeposito's met een korte looptijd. Al bij een looptijd van 3 maanden bieden weij nu 5,50% p.a (bruto). Bij een looptijd van 6, 9 of 12 maanden is de rente zelfs 6,0% (bruto) p.a. Deze tijdelijke aanbieding is alleen voor bestaande klanten en is geldig t/m 30 november 2008."
2 jaar staat nu niet meer op die brief. Een simulatie zopas op de site geeft mij voor 2 jaar slechts 5,75 meer. Maandag was dat nog 6% of ik moet mij sterk vergissen.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 13 november 2008, 00:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
klopt idd je krijgt de 6% maar eerst te zien als je ingelogd benten de termijnrekening opent. Werd al besproken in andere topicBartVW schreef:Stond in een email die ze naar de klanten gestuurd hebben. En ik heb vandaag ook een brief van Credit Europe ontvangen waarop het staat.Eddy1 schreef:
Hoezo 6% voor bestaande klanten, vind er niets van terug op hun website ...
"Credit Europe Bank NV biedt deze herfst zeer aantrekkelijke rentes op termijndeposito's met een korte looptijd. Al bij een looptijd van 3 maanden bieden weij nu 5,50% p.a (bruto). Bij een looptijd van 6, 9 of 12 maanden is de rente zelfs 6,0% (bruto) p.a. Deze tijdelijke aanbieding is alleen voor bestaande klanten en is geldig t/m 30 november 2008."
2 jaar staat nu niet meer op die brief. Een simulatie zopas op de site geeft mij voor 2 jaar slechts 5,75 meer. Maandag was dat nog 6% of ik moet mij sterk vergissen.
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... 30&lang=nl
Ik zag bij Dexia het volgende.
Zoekt u een vast inkomen op middellange termijn?
"Een investering …
die eenvoudig is en zeer transparant;
waarvan de terugbetaling van het kapitaal gewaarborgd is op de vervaldag;
die jaarlijks een vaste coupon van 5 % bruto biedt;
op middellange termijn: looptijd van 5 jaar."
link: http://www.dexia.be/nl/particulier/spar ... fn-eur.htm
5% bruto, zodus 4,25% netto intrest per jaar gedurende 5 jaar? Een aanrader of niet?
"Een investering …
5% bruto, zodus 4,25% netto intrest per jaar gedurende 5 jaar? Een aanrader of niet?
Aankoop is aan 101,5, dus 1,5% instapCampzie schreef: Ik zag bij Dexia het volgende.
"Een investering …