Mening hypothecaire voorstellen
TIP
Mening hypothecaire voorstellen
hallo iedereen,
Wij hebben gisteren onze compromis getekend voor een hoeve in de vlaamse ardennen voor de prijs van 367500.
Wij willen Q100% lenen op 25j, de kosten worden gedekt met ons spaargeld.
Wij zijn reeds onze bankenronde begonnen bij ING (waar we geen klant zijn) en hij vermeldde meteen dat hij niet rond de pot ging draaien en een gunstige rentevoet ging aanvragen.
Nu heeft hij een voorstel van:
1.93 vast (geldig tot einde september)
SSV 9800 (man 27j arbeider vrouw 25j ambtenaar) waarvan hij nog 30 % kon afdoen (gok op 20 %)
Brandverzekering vrijblijvend te kiezen bij een andere bank of mss ook ING.
Persoonlijk denk ik dat we een zeer goed voorstel hebben (en dat bij onze eerste stop)!Probleem is echter dat hij het niet op papier wil zetten.
Optie 2:
fintro variabel aan 1.75 10/5/5 ssv 6600 euro en BVZ ook te nemen bij hun.
Persoonlijk denk ik dat we niet onder de 1.93 geraken bij een andere bank aangezien hij het niet op papier zet, langs de andere kant willen wij graag gaan voor een 1.5 max 1.6 variabel 10/5/5 omdat dan het verschil per maand wel interressant wordt, en de eerste 10 jaar een beetje minder zouden afbetalen.
Wat is jullie mening hierover?
MVG
Wij hebben gisteren onze compromis getekend voor een hoeve in de vlaamse ardennen voor de prijs van 367500.
Wij willen Q100% lenen op 25j, de kosten worden gedekt met ons spaargeld.
Wij zijn reeds onze bankenronde begonnen bij ING (waar we geen klant zijn) en hij vermeldde meteen dat hij niet rond de pot ging draaien en een gunstige rentevoet ging aanvragen.
Nu heeft hij een voorstel van:
1.93 vast (geldig tot einde september)
SSV 9800 (man 27j arbeider vrouw 25j ambtenaar) waarvan hij nog 30 % kon afdoen (gok op 20 %)
Brandverzekering vrijblijvend te kiezen bij een andere bank of mss ook ING.
Persoonlijk denk ik dat we een zeer goed voorstel hebben (en dat bij onze eerste stop)!Probleem is echter dat hij het niet op papier wil zetten.
Optie 2:
fintro variabel aan 1.75 10/5/5 ssv 6600 euro en BVZ ook te nemen bij hun.
Persoonlijk denk ik dat we niet onder de 1.93 geraken bij een andere bank aangezien hij het niet op papier zet, langs de andere kant willen wij graag gaan voor een 1.5 max 1.6 variabel 10/5/5 omdat dan het verschil per maand wel interressant wordt, en de eerste 10 jaar een beetje minder zouden afbetalen.
Wat is jullie mening hierover?
MVG
-
webmaster
Re: Mening hypothecaire voorstellen
Proficiat tom met je tarieven
vergeet zeker niet deze te delen op onze site, zou geef je iets terug aan de community
bovendien, als je jouw 3 beste offertes deelt geven we jou 2 filmtickets
Meer info op https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... ingen.html
vergeet zeker niet deze te delen op onze site, zou geef je iets terug aan de community
bovendien, als je jouw 3 beste offertes deelt geven we jou 2 filmtickets
Meer info op https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... ingen.html
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
1.93% is voor een Q100 zeker niet slecht, wel spijtig dat je het niet op papier hebt. Zou makkelijker zijn om dit dan bij andere banken te gebruiken.
Versta je inspiratie voor een 10/5/5 om de aflossingssom de eerste 10j wat lager te houden. Die 1.75% ligt echter wat te hoog naar mijn mening. Worst Case betaal je daar toch meer dan 25k extra aan intresten. Rentevoeten rond de 1.50% moeten in deze formule wel het beoogde resultaat geven zonder al te veel extra risico's.
Als er een kantoor in de buurt is, zou ik nog eens langsgaan bij AXA en Nagelmackers. Zitten beide momenteel redelijk scherp. Ken wel niet zo hun reacties op Q100-leningen, maar niet geschoten is altijd mis.
Versta je inspiratie voor een 10/5/5 om de aflossingssom de eerste 10j wat lager te houden. Die 1.75% ligt echter wat te hoog naar mijn mening. Worst Case betaal je daar toch meer dan 25k extra aan intresten. Rentevoeten rond de 1.50% moeten in deze formule wel het beoogde resultaat geven zonder al te veel extra risico's.
Als er een kantoor in de buurt is, zou ik nog eens langsgaan bij AXA en Nagelmackers. Zitten beide momenteel redelijk scherp. Ken wel niet zo hun reacties op Q100-leningen, maar niet geschoten is altijd mis.
Wat zijn die schuldsaldoverzekeringen duur...
dat zei ik hem ook, en plots kon hij mss 30% eraf doen.. banken.. ik ken ze nu ook 
De grote vraag is gwn hoe ik in godsnaam onder zijn 1.93 geraak zonder voorstel op papier? de bankenronde begint nu bij 2.3 vast.. maar is nog een lange weg denk ik.. zou ik kunnen dreigen met een goede variabele 10/5/5 om zo hem een beter voorstel te laten doen of is dit niet aan de orde? alle info is welkom op dit moment!