nieuwe brandverzekering
-
- Newbie
- Contacteer:
nieuwe brandverzekering
Ik ben op zoek naar een nieuwe goede brandverzekering. Momenteel heb ik een verzekering bij Vivium. Ik had 3 maanden geleden waterschade en toen ik heb contacteerde was hun eerste actie alle regels onderzoeken om niet te moeten betalen i.p.v een expert te sturen om het schadegeval te bekijken.
Na 20 geen enkele schade te hebben gehad, heb ik gezegd dat ik mijn verzekeringen opzeg.
Ik zoek niet de goedkoopste verzekering, maar een goede.
Thx
Na 20 geen enkele schade te hebben gehad, heb ik gezegd dat ik mijn verzekeringen opzeg.
Ik zoek niet de goedkoopste verzekering, maar een goede.
Thx
Re: nieuwe brandverzekering
Ik heb zowel met axa als kbc goede ervaring.
Bij kbc lekkage aan waterboiler gehad, eigenlijk enigste schade dat de muren opnieuw geverfd moesten, expert langsgekomen en naar mijn gevoel correcte uitbetaling
Bij axa lekkage aan plat dak, plafond (houten planken) waren aan het rotten/schimmelen. Geen expert gekomen, moest offerte laten opmaken voor nieuwe plafond te plaatsen en deze binnenbrengen.
Werd 80procent uitbetaald en bij binnenbrengen van factuur de andere 20procent, uiteindelijk zelf nieuwe plafond geplaatst.
Moest ook wel foto.s binnenbrengen van herstelling aan dak.
deden ook niet moeilijk om te betalen.
Ik ken trouwens iemand die bij axa werkt en die heeft ooit gezegd dat als die niet bij axa werkt dat ze verzekering bij kbc zou nemen.
Denk wel niet dat dit de goedkoopste zijn.
Bij kbc lekkage aan waterboiler gehad, eigenlijk enigste schade dat de muren opnieuw geverfd moesten, expert langsgekomen en naar mijn gevoel correcte uitbetaling
Bij axa lekkage aan plat dak, plafond (houten planken) waren aan het rotten/schimmelen. Geen expert gekomen, moest offerte laten opmaken voor nieuwe plafond te plaatsen en deze binnenbrengen.
Werd 80procent uitbetaald en bij binnenbrengen van factuur de andere 20procent, uiteindelijk zelf nieuwe plafond geplaatst.
Moest ook wel foto.s binnenbrengen van herstelling aan dak.
deden ook niet moeilijk om te betalen.
Ik ken trouwens iemand die bij axa werkt en die heeft ooit gezegd dat als die niet bij axa werkt dat ze verzekering bij kbc zou nemen.
Denk wel niet dat dit de goedkoopste zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.