Transfer effect van BNP Paribas naar DB
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Transfer effect van BNP Paribas naar DB
Hallo,
Ik overweeg om een structured note van BNP te transfereren naar Deutsche Bank.
Dit effect loopt nu nog 7 jaar maximaal maar wat als ik tussentijds wens te verkopen, bijvoorbeeld na 4jaar al?
DB heeft me gezegd dat dit ook kon bij hen maar dan vraag ik me af of DB geen slechtere koers in de wacht zou slepen dan dat ik het rechtstreeks bij BNP zou doen (en het effect dus beter niet zou transfereren).
Heeft iemand ervaring met transfer effecten (en dan liefst geen aandelen ofzo maar beleggingsproducten die eigen zijn aan een bepaalde bank) naar DB? Hoe verloopt de verkoop? Krijg je in DB online een koers te zien die regelmatig wordt geupdate?
Bedankt!
Ik overweeg om een structured note van BNP te transfereren naar Deutsche Bank.
Dit effect loopt nu nog 7 jaar maximaal maar wat als ik tussentijds wens te verkopen, bijvoorbeeld na 4jaar al?
DB heeft me gezegd dat dit ook kon bij hen maar dan vraag ik me af of DB geen slechtere koers in de wacht zou slepen dan dat ik het rechtstreeks bij BNP zou doen (en het effect dus beter niet zou transfereren).
Heeft iemand ervaring met transfer effecten (en dan liefst geen aandelen ofzo maar beleggingsproducten die eigen zijn aan een bepaalde bank) naar DB? Hoe verloopt de verkoop? Krijg je in DB online een koers te zien die regelmatig wordt geupdate?
Bedankt!
Re: Transfer effect van BNP Paribas naar DB
Reeds meerdere fondsen naar DB overgebracht. Premies en kosten steeds correct en zonder problemen uitbetaald.
Bewaarloon 8 euro per lijn onafhankelijk van het bedrag.
Bewaarloon 8 euro per lijn onafhankelijk van het bedrag.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Transfer effect van BNP Paribas naar DB
Zelfde ervaring hier. Geen probleem, DB regelt alles en in mijn geval betaalden ze door een actie ook nog eens 1% van de waarde uit op de zichtrekening.