Value Investors Club
TIP
Value Investors Club
Ik ben recent ingeschreven bij de Value Investors Club, een forum op impuls van Greenblatt en ben in blijde verwachting over mijn acceptatie als volwaardig lid (al denk ik dat het noppes zal zijn, 9/10 wordt geweigerd en mijn idee was los uit de mouw geschud). Her en der hoor je positieve commentaren over dit forum als zouden ze prima, originele ideeën hebben.
Wat mij echter opviel, wanneer ik een aantal ideeën backteste, dat de resultaten zo slecht waren. 50% stijging op 8 jaar (5% CAGR), aandelen die niet meer noteren wegens faillissement, geweldige dalingen,... Eigenlijk heb ik nog geen enkele tip tegengekomen waarvan je zegt: "wauw". En dat zijn dan de 1/10 die wel geslaagd waren, anders kan je niet posten. Enkel de short ideas lijken uit te komen :-)
Ik had graag even gepeild bij de forumleden hier of ze vertrouwd zijn met dit forum en wat hun mening hierover is. Stel dat ik niet toegelaten word, wil ik weten of het de moeite loont om verder hier tijd in te steken.
Wat mij echter opviel, wanneer ik een aantal ideeën backteste, dat de resultaten zo slecht waren. 50% stijging op 8 jaar (5% CAGR), aandelen die niet meer noteren wegens faillissement, geweldige dalingen,... Eigenlijk heb ik nog geen enkele tip tegengekomen waarvan je zegt: "wauw". En dat zijn dan de 1/10 die wel geslaagd waren, anders kan je niet posten. Enkel de short ideas lijken uit te komen :-)
Ik had graag even gepeild bij de forumleden hier of ze vertrouwd zijn met dit forum en wat hun mening hierover is. Stel dat ik niet toegelaten word, wil ik weten of het de moeite loont om verder hier tijd in te steken.
Re: Value Investors Club
is mij helemaal onbekend
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Re: Value Investors Club
"Please accept my resignation. I don’t care to belong to any club that will have me as a member"
Dixit Groucho Marx
Dixit Groucho Marx