Ervaringen problemen met Keytrade als ex-PSA klant
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Ervaringen problemen met Keytrade als ex-PSA klant
Iemand negatieve ervaringen met Keytrade als ex-PSA klant?
Re: Ervaringen problemen met Keytrade als ex-PSA klant
Inloggen werkt zonder problemen.
Rekeningnummers zijn allemaal gewijzigd naar Ketrade nummers, basis en GP gestort.
Enige wat ik niet direct terug vind is de basis + GP op deze Keytrade spaarrekening met de naam Distingo Plus?
Heb er ook een spaarrekening Azur bijgekregen met 0 euro op !
Rekeningnummers zijn allemaal gewijzigd naar Ketrade nummers, basis en GP gestort.
Enige wat ik niet direct terug vind is de basis + GP op deze Keytrade spaarrekening met de naam Distingo Plus?
Heb er ook een spaarrekening Azur bijgekregen met 0 euro op !
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Ervaringen problemen met Keytrade als ex-PSA klant
Overgang is vlot verlopen, zowel voor mezelf als voor mn vriendin.
Ik heb dan besloten om alsnog de 2 ex-PSA rekeningen op mijn naam af te sluiten, stond toch geen geld meer op.
Ik wou wel de bijgekregen keytrade rekeningen laten staan (zichtrekening + Azur).
Blijkbaar is daar iets misgelopen want sinds ik de formulieren voor afsluiten heb verstuurd kan ik niet meer inloggen.
Vorige vrijdag mailtje gestuurd met uitleg van m'n situatie en nog niks gehoord.
Ook op geen enkele manier bevestiging gekregen dat de rekeningen afgesloten zijn.
Op zich is het voor mij geen probleem dat alle rekeningen weg zouden zijn, er stond toch geen geld op.
Maar ik had dat dan wel graag geweten natuurlijk.
Dus laat ons zeggen dat ik mijn oordeel naar klantenservice toe nog in beraad houd. :-)
Ik heb dan besloten om alsnog de 2 ex-PSA rekeningen op mijn naam af te sluiten, stond toch geen geld meer op.
Ik wou wel de bijgekregen keytrade rekeningen laten staan (zichtrekening + Azur).
Blijkbaar is daar iets misgelopen want sinds ik de formulieren voor afsluiten heb verstuurd kan ik niet meer inloggen.
Vorige vrijdag mailtje gestuurd met uitleg van m'n situatie en nog niks gehoord.
Ook op geen enkele manier bevestiging gekregen dat de rekeningen afgesloten zijn.
Op zich is het voor mij geen probleem dat alle rekeningen weg zouden zijn, er stond toch geen geld op.
Maar ik had dat dan wel graag geweten natuurlijk.
Dus laat ons zeggen dat ik mijn oordeel naar klantenservice toe nog in beraad houd. :-)
Re: Ervaringen problemen met Keytrade als ex-PSA klant
Zoals u weet, werden de rekeningen van PSA Bank op 5 december 2016 naar het platform van Keytrade Bank overgebracht. Ook de gereglementeerde spaarrekeningen Spaarrekening Distingo en Spaarrekening Distingo Plus worden sindsdien bij Keytrade Bank beheerd.
Keytrade Bank besliste om de naam van die spaarrekeningen op 31 mei 2017 te veranderen in Azur Spaarrekening en High Fidelity Spaarrekening.
Volgens Keytrade zal de naamsverandering geen impact hebben op de rentevoet of berekening van de getrouwheidspremie.
Het enige verschil is dat vanaf 31 mei 2017 de naam 'Distingo' zal worden vervangen door 'Azur' en de naam 'Distingo Plus' door 'High Fidelity'.
Keytrade Bank besliste om de naam van die spaarrekeningen op 31 mei 2017 te veranderen in Azur Spaarrekening en High Fidelity Spaarrekening.
Volgens Keytrade zal de naamsverandering geen impact hebben op de rentevoet of berekening van de getrouwheidspremie.
Het enige verschil is dat vanaf 31 mei 2017 de naam 'Distingo' zal worden vervangen door 'Azur' en de naam 'Distingo Plus' door 'High Fidelity'.