Kl*te zooi
TIP
Kl*te zooi
Eind 2015 gaan ik en mijn toenmalige vriendin uit elkaar. Ik neem de woning over alsook de hypotheek, betaal haar uit. We regelen alles via onze bank (KBC). We laten de akte 21/12/15 verlijden (notaris). Sinds december 2015 betaal ik de hypo af en ben tevens volle eigenaar van de woning. Nu vraag ik eerder deze week de fiscale attesten op van de afbetaling van 2016. Daarop blijkt dat mijn ex nog steeds medeontlener is.... Hierop naar de KBC bank gegaan. Degene die toen mijn dossier afhandelde ... is net in verlof. Trouwens een vestiging met veel personeelsverloop. Dus de jonge dame kon me op dat moment alleen maar melden dat bij KBC mijn ex geregistreerd staat als medeontloner.. "Waarschijnlijk een fout in ons hoofdkantoor". Heb ik toen daarvoor van kastje naar de muur moeten lopen om dit alles in orde te moeten krijgen??? Toen ik haar meldde dat hiervan wel een notariële was opgesteld slaakte haar even jonge collega "oei"...
Nu moet ik wachten tot volgende week tot de desbetreffende dame (die toen dit dossier afhandelde) uit verlof terug is.
Welke stappen kan ik ondernemen? Ik vermoed trouwens ook dat ik met 't huidige fiscale attest wel mijn broek zou kunnen scheuren.
Kan dit alles momenteel wel missen. 3 weken terug mijn vader onverwachts verloren en hier komt ook een pak bij kijken en komen zaken boven water waar we niks van wisten...
Als mijn ex hierin terug moet betrokken geraken is ook niet echt iets waar ik naar uit kijk, die zit ondertussen in haar laatste maand zwangerschap. Had mij betreffende alles met haar afgesloten en vice versa.
Tips welkom!
Nu moet ik wachten tot volgende week tot de desbetreffende dame (die toen dit dossier afhandelde) uit verlof terug is.
Welke stappen kan ik ondernemen? Ik vermoed trouwens ook dat ik met 't huidige fiscale attest wel mijn broek zou kunnen scheuren.
Kan dit alles momenteel wel missen. 3 weken terug mijn vader onverwachts verloren en hier komt ook een pak bij kijken en komen zaken boven water waar we niks van wisten...
Als mijn ex hierin terug moet betrokken geraken is ook niet echt iets waar ik naar uit kijk, die zit ondertussen in haar laatste maand zwangerschap. Had mij betreffende alles met haar afgesloten en vice versa.
Tips welkom!
Re: Kl*te zooi
kans is groot dat je ex nog borg staat voor de afbetaling van de lening indien jij het niet meer zou kunnen
( normaal gaat een bank daarvan niet afzien omdat voor haar het risico dan vergroot )
Je ex zal daar ook niet blij mee zijn met die borgstelling
mogelijk is dat een reden waarop mogelijk per vergissing haar naam nog staat op het fiscaal attest
https://juridischforum.be/viewtopic.php ... ng#p394952
( normaal gaat een bank daarvan niet afzien omdat voor haar het risico dan vergroot )
Je ex zal daar ook niet blij mee zijn met die borgstelling
mogelijk is dat een reden waarop mogelijk per vergissing haar naam nog staat op het fiscaal attest
https://juridischforum.be/viewtopic.php ... ng#p394952
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
KBc switcht zijn personeel sowieso om de x aantal jaar van kantoor, dus dat personeelsverloop is er in elk kantoor normaal gezien. Misschien dat er hier en daar zoals bij Fortis een zelfstandige kantoorhouder is en daar heb je dat dan niet.
Ik denk dat je niet te rap in paniek moet schieten, als dat allemaal via een akte geregeld werd dan zal het een kwestie van communicatiefout zijn tussen kantoor en hoofdkantoor en dan kan dat normala vlot opgelost worden en de fiscale attesten correct opnieuw opgemaakt worden.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen... zit je nu niet en lang weekend op te stressen daarover.
Ik kan me overigens niet inbeelden dat zij nog steeds borg staat, als dat via een notariële akte gegaan is dan zal de notaris dat toch wel aangepast hebben ? Je kan dat trouwens al nakijken, die akte heb je thuis liggen vermoed ik
Sterkte met het overlijden van je vader, kan me inbeelden dat het nu idd wel als kiespijn te missen is dit soort toestanden
Allen, thanks voor de tips!
Echte klote zooi is gezondheid problemen , de rest luxe problemen.
Die men zich zelf aandoet of ondergaat.
Men is jong , aan de overkant is het GRAS altijd groener.
Estate Guru believer.
Platin, ik verzeker u, het gras is NOOIT groener aan de overkant!!!!!!!