De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik overweeg om wat Ahold bij te kopen, krijgen een ferme dreun momenteel door winstwaarschuwing sectorgenoot in VS, deze sectorgenoot schrijft de winstwaarschuwing deels toe aan voorraadbeheer.
Het beste is toch om het advies van de diverse analisten van banken en brokers op te volgen.Deze zijn bijna unaniem : houden.
De Tijd doet altijd zo dramatisch:
Wat betekent het laagste peil in een periode van hoogconjunctuur op de beurzen?Beurzen zakken naar laagste peil in bijna twee maanden
Een paar slechte beursdagen achtereen noemen ze al een correctie. Ik heb hier eens gelezen dat een officiële correctie een daling van 10% is.De Europese beurzen zetten de correctie voort, met verliezen van ruim een procent.
-
- VIP member
- Contacteer:
@Yaris: Een kop met "er gebeurd niet veel op een dag als een ander" gaat niet veel discussie of clicks opleveren 

Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
De Tijd is percies veranderd tov vroeger. Minder zakelijk.
Toch wel ... men zou zich afvragen of de journalisten van De Tijd de dt-regels niet meer kennenHenkie1984 schreef: ↑16 juni 2017, 08:55 @Yaris: Een kop met "er gebeurd niet veel op een dag als een ander" gaat niet veel discussie of clicks opleveren![]()

Gisteren Ahold Delhaize gekocht voor €18,50. Veel te zwaar afgestraft door Kroger.
Had verwacht dat ze vandaag al weer €19 zouden staan, helaas ff wachten nog.
Had verwacht dat ze vandaag al weer €19 zouden staan, helaas ff wachten nog.
Geen idee waarom er vandaag 9% afgaat.
Overname door Amazon aan de basis, had beter nu gekocht in plaats van deze middag, meteen oplawaai van 8% ... pfff
Niet zo thuis in deze sector maar kan het te maken hebben met de overname in US van Whole Foods door Amazon? Lijkt me wel net op dat moment dat het nieuws kwam dat de dip er ook plots kwam.
Ik heb mij pakketje gekocht aan 17.15. Lijkt me stevig overtrokken de reactie. Mogelijke game changer maar op korte termijn zie ik minimale impact.
Ik heb mij pakketje gekocht aan 17.15. Lijkt me stevig overtrokken de reactie. Mogelijke game changer maar op korte termijn zie ik minimale impact.
Inderdaad. WFM wordt nu dé landelijke retailer gekoppeld aan snelle en goedkope leveringsmethoden aan huis. Ik denk dat hiermee gans de markt omgegooid zal worden.
Voor Ahold Delhaize zal er niets veranderen, gewoon een paniekreactie en heel veel stop-losses die afgegaan zijn de voorbije 2 uur.
Waarom, Kevva? Ik vind het alleszins belangrijk nieuws voor AH-D, al hoop ik dat je gelijk krijgt dat de reactie overtrokken is. Maar waaròm denk je dat?