Ervaring met Moneyou
-
- Newbie
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 17 aug 2016
- Contacteer:
Ervaring met Moneyou
Even mijn ervaring hier posten:
Op het einde van mijn inschrijving voor het openen van een spaarrekening kreeg ik een foutmelding dat ik moest herbeginnen wegens server problemen. Wat ik ook deed maar blijkbaar was het de eerste keer toch gelukt. Nu zat ik met twee rekeningen... Kreeg ik een email van support met de vraag waarom, na een reply met de uitleg waarom ik er twee kreeg ik geen nieuws terug wel kreeg ik telkens emails om mijn twee rekeningen te valideren door het zenden van ID.
De afbeeldingen van de ID dit ik toegevoegd had bij het inschrijven zagen ze waarschijnlijk niet dus moest ik het per email sturen.
Blijkbaar kan je geen twee afbeeldingen van ID sturen naar hun email want 4mb is te groot...
Al bij al nog geen positieve ervaring gehad en ik heb nog geen geld gestort...
Op het einde van mijn inschrijving voor het openen van een spaarrekening kreeg ik een foutmelding dat ik moest herbeginnen wegens server problemen. Wat ik ook deed maar blijkbaar was het de eerste keer toch gelukt. Nu zat ik met twee rekeningen... Kreeg ik een email van support met de vraag waarom, na een reply met de uitleg waarom ik er twee kreeg ik geen nieuws terug wel kreeg ik telkens emails om mijn twee rekeningen te valideren door het zenden van ID.
De afbeeldingen van de ID dit ik toegevoegd had bij het inschrijven zagen ze waarschijnlijk niet dus moest ik het per email sturen.
Blijkbaar kan je geen twee afbeeldingen van ID sturen naar hun email want 4mb is te groot...
Al bij al nog geen positieve ervaring gehad en ik heb nog geen geld gestort...
Re: Ervaring met Moneyou
4 MB voor een identiteitskaart is totale overkill. Comprimeer die files een beetje en je komt er met pakweg 300 kB voor beide zijden samen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Ervaring met Moneyou
Jammer dat de techniek niet altijd meewil. En de wet van Murphy doet er dan nog een schepje bovenop. Bel (0800 74 760) of mail ( klantenservice@moneyou) onze klantenservice. Ze helpen graag om de vervelende bijwerkingen tot een minimum te beperken. Dank voor het doorzetten en oprecht excuus voor het ongemak.