db max
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
philippe1970
- Newbie

- Contacteer:
db max
Graag had ik iemand die ervaring heeft met de " DB maxrekening ( Deutsche bank ).
Re: db max
En wat wil je precies weten over de db max?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het grootste voordeel ervan (voor mij toch) is dat je een gratis mastercard krijgt.
Ik vind het persoonlijk wel vervelend dat verrichtingen altijd met vertraging zichtbaar zijn op de online account. Waarschijnlijk (en hopelijk) zal dit wel verbeteren in de toekomst
De spaarrekening is interessant maar de interestvoeten 4.25+1 gelden maar 1 jaar ofzoiets, en daarna is het minder. ik weet niet juist hoe het in mekaar zit. De uitleg kan je wel lezen op deze site bij 'spaarrentes'.
Verder ben ik zeer tevreden van de service van Deutsche Bank.
Ik vind het persoonlijk wel vervelend dat verrichtingen altijd met vertraging zichtbaar zijn op de online account. Waarschijnlijk (en hopelijk) zal dit wel verbeteren in de toekomst
De spaarrekening is interessant maar de interestvoeten 4.25+1 gelden maar 1 jaar ofzoiets, en daarna is het minder. ik weet niet juist hoe het in mekaar zit. De uitleg kan je wel lezen op deze site bij 'spaarrentes'.
Verder ben ik zeer tevreden van de service van Deutsche Bank.
Ik had al een tijdje een spaarrekening, heb daar nu een zichtrekening bijgenomen, werkt vlot. Je moet er wel de kaarten bijnemen, die gratis zijn.
Momenteel zijn de rentevoorwaarden gegarandeerd tot 31/3/09, meegenomen gezien iedereen de komende maanden z'n rentevoeten wel zal laten zaken. Vermoedelijk verlaagt de ECB morgen de rente met minstens 0.50%, en het zal niet de laatste renteverlaging zijn.
Momenteel zijn de rentevoorwaarden gegarandeerd tot 31/3/09, meegenomen gezien iedereen de komende maanden z'n rentevoeten wel zal laten zaken. Vermoedelijk verlaagt de ECB morgen de rente met minstens 0.50%, en het zal niet de laatste renteverlaging zijn.
de 4,25% +1% zijn indien gestort voor 17/11/2008 voor 1 jaar gegarandeerd.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
"Gegarandeerd..." als het past in het plaatje van Min. Reynders wil je zeggen. Als die de spaarrekeningen koppelt aan de ECB of andere regels uitschrijft is die garantie 'n dode regel hoor.Dré schreef: de 4,25% +1% zijn indien gestort voor 17/11/2008 voor 1 jaar gegarandeerd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
philippe1970
- Newbie

- Contacteer:
Hoe werkt deze spaarrekening ? Met een soort digipass ?
-
Buidel
Inderdaad, in deze tijden is er niets gegarandeerd.Spruitekop schreef:"Gegarandeerd..." als het past in het plaatje van Min. Reynders wil je zeggen. Als die de spaarrekeningen koppelt aan de ECB of andere regels uitschrijft is die garantie 'n dode regel hoor.Dré schreef: de 4,25% +1% zijn indien gestort voor 17/11/2008 voor 1 jaar gegarandeerd.
Van de DB website : Rentevoeten gegarandeerd t.e.m. 31/03/2009. NIET VOOR 1 JAAR DUS ! Vanaf 01/04/2009 zijn de gebruikelijke voorwaarden die op die datum in voege zijn automatisch van toepassing, tenzij de bank zou beslissen om deze voorwaarden te verlengen.
ik ben ook tevreden van m'n db spaarrekening
wel opletten want hun rentevoeten zijn NIET transparant, nieuwe klanten en nieuw geld wordt bevoordeeld
wel opletten want hun rentevoeten zijn NIET transparant, nieuwe klanten en nieuw geld wordt bevoordeeld