Dexia verlaagt rente op internetspaarrekening van 4,25 naar 3,50
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Dexia verlaagt rente op internetspaarrekening van 4,25 naar 3,50
Ten gevolge van de daling van de basisrentevoeten van de centrale banken, verlaagt Dexia Bank de basisrentevoet op de Dexia Internet Spaarrekening.
Vanaf 13 december 2008 zal de basisrente van 4,25% naar 3,50% dalen. De aangroeipremie van 1% en de getrouwheidspremie van 0,01% blijven behouden.
Bron: dexia.be
Dus ook de internetspaarrekeningen zullen zakken ...
Mvg,
Dieter.
Vanaf 13 december 2008 zal de basisrente van 4,25% naar 3,50% dalen. De aangroeipremie van 1% en de getrouwheidspremie van 0,01% blijven behouden.
Bron: dexia.be
Dus ook de internetspaarrekeningen zullen zakken ...
Mvg,
Dieter.
Re: Dexia verlaagt rente op internetspaarrekening van 4,25 naar 3,50
PERSBERICHT
Wijziging van de basisrentevoet op de
Dexia Internet Spaarrekening
Brussel, 10 december 2008 – Ten gevolge van de daling van de basisrentevoeten
van de centrale banken, verlaagt Dexia Bank de basisrentevoet op de Dexia
Internet Spaarrekening.
Vanaf 13 december 2008 zal de basisrente van 4,25% naar 3,50% dalen. De
aangroeipremie van 1% en de getrouwheidspremie van 0,01% blijven behouden.
Een Dexia Internet Spaarrekening kan zeer eenvoudig via Dexia Direct Net geopend worden. Eens de
rekening geopend, kunnen de andere verrichtingen (overschrijvingen, transfers tussen rekeningen,
consultatie van saldi,…) niet alleen via internet gebeuren, maar ook via Dexia Direct Phone en via
Self-Service Banking. Het geld is uiteraard op elk moment beschikbaar, zonder formaliteiten.
Dexia (www.dexia.com) is een Europese bank die wereldleider is op het gebied van de financiering van de lokale publieke
sector. Dexia behoort tot de twintig grootste financiële instellingen van de eurozone. Op 30 juni 2008 telde de Groep meer dan
36 500 medewerkers, gespreid over 39 landen. De ontwikkelingsstrategie van Dexia steunt op twee pijlers: een universele
bankactiviteit in Europa (België, Luxemburg, Slowakije en Turkije) en een wereldwijd leiderschap inzake Financiële
dienstverlening aan de publieke sector en financiering van projecten.
Dexia Bank België - Pachecolaan,44- B-1000 Brussel
Wijziging van de basisrentevoet op de
Dexia Internet Spaarrekening
Brussel, 10 december 2008 – Ten gevolge van de daling van de basisrentevoeten
van de centrale banken, verlaagt Dexia Bank de basisrentevoet op de Dexia
Internet Spaarrekening.
Vanaf 13 december 2008 zal de basisrente van 4,25% naar 3,50% dalen. De
aangroeipremie van 1% en de getrouwheidspremie van 0,01% blijven behouden.
Een Dexia Internet Spaarrekening kan zeer eenvoudig via Dexia Direct Net geopend worden. Eens de
rekening geopend, kunnen de andere verrichtingen (overschrijvingen, transfers tussen rekeningen,
consultatie van saldi,…) niet alleen via internet gebeuren, maar ook via Dexia Direct Phone en via
Self-Service Banking. Het geld is uiteraard op elk moment beschikbaar, zonder formaliteiten.
Dexia (www.dexia.com) is een Europese bank die wereldleider is op het gebied van de financiering van de lokale publieke
sector. Dexia behoort tot de twintig grootste financiële instellingen van de eurozone. Op 30 juni 2008 telde de Groep meer dan
36 500 medewerkers, gespreid over 39 landen. De ontwikkelingsstrategie van Dexia steunt op twee pijlers: een universele
bankactiviteit in Europa (België, Luxemburg, Slowakije en Turkije) en een wereldwijd leiderschap inzake Financiële
dienstverlening aan de publieke sector en financiering van projecten.
Dexia Bank België - Pachecolaan,44- B-1000 Brussel
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Blijkbaar zijn ze mijn geld (die er pas een dikke maand staat tengevolge hun 4,25+1% actie) terug beu. 
Ik wist het dat die bank niet (her)vertrouwen was.

banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Dexia e-sparen van 4.25% naar 3.50 %...de rest zal nu snel volgen!
Tegen de stroom van alle kritiek naar Rabobank toe, blijf ik geloven dat ze uiteindelijk nog de beste voorwaarden gaan geven, want geen enkele bank kan de huidige hoge rentes nog lang aanhouden!
Ik vraag mij af of het lang zou duren dat Fortis zal volgen... Ik vermoed dat dit niet te lang zal duren.
waarom klaag je nu ?? Je hebt nog altijd 4.5% de eerste 6 mnd, das nog 0.4% beter dan bij rabo. + staatswaarborg. Ik laat mijn centjes lekker staan tot die 6 mnd om zijn.Lukske schreef: Blijkbaar zijn ze mijn geld (die er pas een dikke maand staat tengevolge hun 4,25+1% actie) terug beu.
bovendien, wat heb je het liefste.
5% met een inflatie van 4%
of
2% met een inflatie van 0% ??
Je hebt hierin gelijk maar die basisintrest daalt toch voor iedereen , enkel de getrouwheidspremie is gegarandeerd. Afhankelijk van wanneer je een e-spaarrekeing opende bij Dexia , verlies je al dan niet aan die daling nu van de basisintrest.perrush schreef: waarom klaag je nu ?? Je hebt nog altijd 4.5% de eerste 6 mnd, das nog 0.4% beter dan bij rabo. + staatswaarborg. Ik laat mijn centjes lekker staan tot die 6 mnd om zijn.
bovendien, wat heb je het liefste.
5% met een inflatie van 4%
of
2% met een inflatie van 0% ??
'Vroeger' waren ze altijd de eersten om te reageren (vooral op verlagingen danVaganzza schreef: Ik vraag mij af of het lang zou duren dat Fortis zal volgen... Ik vermoed dat dit niet te lang zal duren.

@ mouche: het is de aangroeipremie die 1% is, niet de getrouwheidspremie