Mijn kapitaal Flexer Medirect
TIP
Re: Mijn kapitaal Flexer Medirect
Ik heb al een tijdje interesse om in te stappen in de Flexer.
Zoals velen ben ik echter al een hele tijd aan het wachten op "het goede moment". Ik wacht dus al een tijde op een crash of grote correctie. Voorlopig blijft dit echter achterwegen en niemand die weet wanneer dit zal plaatsvinden.
Nu vraag ik mij af of het nog zin heeft om langer te wachten en mijn spaargeld bijna renteloos bij de bank te laten staan?
Wat me echter tegenhoud is het startbedrag van 2500 euro. Bedoeling is om maandelijks 250 euro in de flexer te steken.
De Mixer heb ik al en hier wordt ook maandelijks 250 euro in gestort.
Alternatief is een Keyplan van Keytrade, echter is het niet mogelijk om hier alle fondsen van de Flexer aan te kopen?
Of heeft iemand hier suggesties voor andere fondsen?
Alvast bedankt!
Zoals velen ben ik echter al een hele tijd aan het wachten op "het goede moment". Ik wacht dus al een tijde op een crash of grote correctie. Voorlopig blijft dit echter achterwegen en niemand die weet wanneer dit zal plaatsvinden.
Nu vraag ik mij af of het nog zin heeft om langer te wachten en mijn spaargeld bijna renteloos bij de bank te laten staan?
Wat me echter tegenhoud is het startbedrag van 2500 euro. Bedoeling is om maandelijks 250 euro in de flexer te steken.
Alternatief is een Keyplan van Keytrade, echter is het niet mogelijk om hier alle fondsen van de Flexer aan te kopen?
Alvast bedankt!
Alle fondsen flexer zijn manueel aan te kopen.KoenV schreef: ↑23 september 2017, 14:32 Ik heb al een tijdje interesse om in te stappen in de Flexer.
Alvast bedankt!
Dus dat start bedrag niet nodig.
Estate Guru believer.
De flexer kan je als een modelportefeuille kopen.
De flexer dynamic moet je los kopen.
Maar je kan ook je eigen mix ervan maken, en die manueel aankopen.
De flexer dynamic moet je los kopen.
annetje schreef: ↑24 september 2017, 17:16 De flexer kan je als een modelportefeuille kopen. ( niet noodzakelijk hoor)
Koop deze zelf manueel aan naar gelang de gogi. ( dus niet gebonden aan die 20 ste van de maand )
Alleen wat extra werk dat zelf ingeven , maar heel eenvoudig via de watch list.
De flexer dynamic moet je los kopen.( dat klopt )
Estate Guru believer.