Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Barslechte Keytrade helpdesk

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
6 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
SMGGM
Hero Member
Hero Member
Berichten: 913
Lid geworden op: 03 dec 2011
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

Barslechte Keytrade helpdesk

  • Citeer

Bericht door SMGGM » 14 januari 2018, 16:10

Nog mensen met een ronduit slechte ervaring met de Keytrade helpdesk? Op zich heeft Keytrade wel goede tot zeer goede producten dat ik voor een woonlening bij hen eens ging kijken.

Alles mooi ingevuld en ingediend maar ik had toch wat vragen (meer bepaald over de verplichte schuldsaldo verzekering). Heb mij dan maar laten opbellen en dit was best wel een aangenaam gesprek. Overeengekomen om het dossier in te dienen en hen dan te laten bepalen of de schuldsaldo echt wel verplicht is in mijn situatie (die eigenlijk wel zeer goed was). Heb zelf persoonlijk email adres gekregen van de "expert".

Tot daar het goede verhaal. Ik begon de documenten te lezen en wilde dit niet tekenen.
Mailtje verzonden naar helpdesk met mijn vragen, maar geen reactie.
Reminder mailtje dan maar sturen met die "expert" zijn email adres. Opnieuw geen reactie.
Nogmaals reminder (het was immers in december, you never know). Geen reactie.
Beginnen klagen op Twitter, ah ze leven daar nog... Dossier meegedeeld en nadien (via persoonlijk bericht op Twitter) zitten ze de schuld op mij te steken dat ik het dossier nog niet heb ingediend en ik daarom geen antwoord kreeg.
Ik "lief" bericht teruggestuurd dat ze eens al de mails moeten lezen en dat ze dan zouden zien dat ik dit niet wilde tekenen omdat ik vragen had over wat ik zou tekenen.
Eindelijk begon het "schuldbesef" bij Keytrade te komen en hebben ze geantwoord op 1 van mijn 2 vragen in de mail.
Tijdspanne van dit alles wat ongeveer een dikke maand.

Nu geef ik het eigenlijk een beetje op met die mannen. Geen enkele excuses gehoord, ik mag als klant nog eens mijn dossier indienen (want inmiddels is het vervallen) en antwoorden ze niet op al mijn vragen.

Is dit wat een digitale bank zal worden in de toekomst?
Ik hoop ten zeerst dat iemand van Keytrade dit leest... Als helpdesk ga je toch gewoon even formaliteiten achter zich houden en antwoorden op mijn initiële vraag (zonder dat het dossier ingediend moet worden). Ze hadden immers alle documenten om hierop te antwoorden. Of (als dat echt niet gaat) het dossier terug activeren zodat de klant niet alle rompslomp opnieuw moet invullen.

Voor die dat het einde van het verhaal willen horen? Uiteindelijk wel via ING een beter aanbod gekregen dan Keytrade, ironisch genoeg door het aanbod van Keytrade voor te leggen.
Omhoog

anonymous9

Re: Barslechte Keytrade helpdesk

  • Citeer

Bericht door anonymous9 » 14 januari 2018, 16:26

Los van de woonleningen ben ik ook niet echt onder de indruk van de brokerage services. Zes dagen (!) om een antwoord te krijgen op een administratieve vraag.
Omhoog

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gebruikersavatar
Yaris
VIP member
VIP member
Berichten: 11379
Lid geworden op: 30 sep 2010
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

Re: Barslechte Keytrade helpdesk

  • Citeer

Bericht door Yaris » 14 januari 2018, 16:28

Ik krijg de indruk dat we beter ons boeltje kunnen pakken daar. Had Rabobank geen andere partner kunnen vinden?
Omhoog

dreaZ
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 08 apr 2017
Contacteer:
Contacteer dreaZ
Verstuur privébericht

Re: Barslechte Keytrade helpdesk

  • Citeer

Bericht door dreaZ » 14 januari 2018, 18:11

Ik vind hun helpdesk ook maar zozo. (Die van Binckbank is veel beter.)
Omhoog

johann
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 15 apr 2009
Contacteer:
Contacteer johann
Verstuur privébericht

Re: Barslechte Keytrade helpdesk

  • Citeer

Bericht door johann » 14 januari 2018, 19:38

Keytrade heeft wat klantendienst betreft toch wel wat van z'n glans verloren sinds de overname door Crédit Mutuel Arkéa. Vroeger was die snel, to the point en beleefd. De jongste contacten verliepen moeizaam, boden geen antwoord op de eigenlijke vraag en waren net niet onbeschoft.

Een bank is inderdaad meer dan een klantendienst, maar zou het net niet voor een internetbank een topprioriteit mogen zijn dat de klantendienst vlot en correct werkt? Let wel: ik schiet nu op pianist bij gebrek aan kennis over hoe e.e.a. daar momenteel loopt. Als je een klantendienst moet runnen met een chronische onderbezetting, dan daalt het serviceniveau uiteraard meteen gevoelig. Ik vermoed dat er zoiets speelt, maar zonder inside informatie kan ik me daar geen betrouwbaar oordeel over vormen, alleen vermoedens formuleren.
Omhoog

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Berichten: 913
Lid geworden op: 03 dec 2011
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

Re: Barslechte Keytrade helpdesk

  • Citeer

Bericht door SMGGM » 21 januari 2018, 14:56

Toch even een update hierover.
Deze week kreeg ik telefoon van Keytrade waarin men zich verontschuldigde (misschien doordat ze dit onderwerp hebben gelezen). Hoe dan ook, aangezien de lening van ING nog niet ondertekend is hebben ze dan toch mijn dossier opnieuw geactiveerd en akkoord gegaan met mijn wens om de schuldsaldo verzekering te schrappen. Daarnaast zijn ze bijkomende akkoord gegaan om een hypothecaire volmacht toe te laten waardoor het aanbod van Keytrade toch plots beter wordt dan dit van ING.

Na de slechte start lijkt dit dan toch nog een goed einde te krijgen.
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

6 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy