Automatisch periodiek fondsen aankopen bij MeDirect
TIP
Automatisch periodiek fondsen aankopen bij MeDirect
Heeft er iemand ervaring met het aanpassen van een modelportefeuille bij MeDirect?
Ik ben geïnteresseerd in een formule met automatisch maandelijks beleggen in fondsen. Bij MeDirect heb je daarvoor de modelportefeuilles. Alleen, "uiteraard" staan die me niet 100% aan. De meeste fondsen zijn OK. Maar fondsen A en B wil ik vervangen door X en Y. Elke maand opnieuw.
In de FAQ's lees ik wat vage tekst over het aanpassen van zo'n modelportefeuille.
Werkt dit goed?
Ik ben geïnteresseerd in een formule met automatisch maandelijks beleggen in fondsen. Bij MeDirect heb je daarvoor de modelportefeuilles. Alleen, "uiteraard" staan die me niet 100% aan. De meeste fondsen zijn OK. Maar fondsen A en B wil ik vervangen door X en Y. Elke maand opnieuw.
In de FAQ's lees ik wat vage tekst over het aanpassen van zo'n modelportefeuille.
- > fondsen toevoegen: met een eenmalige aankoop, of periodiek?U kunt uw Modelportefeuille later nog wijzigen indien u dat wenst. U kunt een fonds of een deel van een fonds in de portefeuille verkopen. U kunt ook andere fondsen toevoegen, maar geen aandelen, obligaties of trackers. U kunt uiteraard wel aandelen, obligaties of trackers kopen via een andere MeDirect Beleggingsrekening.
- > is deze aanpassing dan aalleen voor de eerstvolgende maand, of permanent?Uw maandelijkse bijdrage zal worden verdeeld over de verschillende fondsen, gebaseerd op uw eerste initiële aankoop van de Modelportefeuille. Als dit niet overeenkomt met uw beleggingsdoelstellingen, of u wenst een andere verdeling, kunt u een bericht sturen via de berichtendienst die beschikbaar is via de beveiligde website.
Werkt dit goed?
Re: Automatisch periodiek fondsen aankopen bij MeDirect
U kan de verdeling van uw maandelijkse aankoop over de verschillende fondsen wel degelijk aanpassen. Eén keer een bericht sturen volstaat voor alle volgende aankopen.
Om het voor de meeste geïnteresseerden makkelijker te maken werkt men met standaard portefeuilles, maar afwijken is mogelijk.
Om het voor de meeste geïnteresseerden makkelijker te maken werkt men met standaard portefeuilles, maar afwijken is mogelijk.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.