Slechte informatievoorziening banken
TIP
-
- Newbie
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 20 feb 2018
- Contacteer:
Slechte informatievoorziening banken
De aflossingsvrije hypotheek is jarenlang een interessant product geweest. Dit omdat de rente maximaal aftrekbaar bleef gedurende de looptijd van de hypotheek.
En zo komt het dat wij een TAK23 hebben afgesloten. Een aantal banken waren in 2000 toch wel heel erg geïnteresseerd om dit product aan klanten te verkopen.
Dat het in de tussentijd fout is gegaan met de beleggingen hebben we ondervonden. Maar waar banken veelal de fout in zijn gegaan is de informatievoorziening.
Onze KBC bank heeft ons nooit geïnformeerd en het is omdat wij zelf aan de bel zijn gaan trekken, anders had KBC nog steeds gezwegen. Ook ze hebben tussentijds de TAK23 hypotheek opgeheven maar ons niet daarover verwittigd.
Gedurende 18 jaar dat onze hypotheek loopt is de informatievoorziening ondermaats geweest. Hierdoor zijn wij en ongetwijfeld veel andere mensen in de problemen zijn gekomen.
Een bank heeft de plicht om haar clienten goed voor te lichten en inzake dergelijke beleggingen te blijven informeren.
Het feit dat dit dus onvoldoende gebeurt wordt momenteel juridisch aangevochten.
Bent u ook een gedupeerde klant, meld u dan op gedupeerdekbc at gmail punt com
Des te meer gedupeerden zich melden des te sterker staan we.
En zo komt het dat wij een TAK23 hebben afgesloten. Een aantal banken waren in 2000 toch wel heel erg geïnteresseerd om dit product aan klanten te verkopen.
Dat het in de tussentijd fout is gegaan met de beleggingen hebben we ondervonden. Maar waar banken veelal de fout in zijn gegaan is de informatievoorziening.
Onze KBC bank heeft ons nooit geïnformeerd en het is omdat wij zelf aan de bel zijn gaan trekken, anders had KBC nog steeds gezwegen. Ook ze hebben tussentijds de TAK23 hypotheek opgeheven maar ons niet daarover verwittigd.
Gedurende 18 jaar dat onze hypotheek loopt is de informatievoorziening ondermaats geweest. Hierdoor zijn wij en ongetwijfeld veel andere mensen in de problemen zijn gekomen.
Een bank heeft de plicht om haar clienten goed voor te lichten en inzake dergelijke beleggingen te blijven informeren.
Het feit dat dit dus onvoldoende gebeurt wordt momenteel juridisch aangevochten.
Bent u ook een gedupeerde klant, meld u dan op gedupeerdekbc at gmail punt com
Des te meer gedupeerden zich melden des te sterker staan we.