crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
MaroefDeFoef
- Newbie

- Contacteer:
Re: crypto currencies
Dawn 3.0 release op 6 april 
De "challenger" van Ethereum. Een nieuwer smart contract platform. Persoonlijk geloof ik er niet in. Bitcoin en Ethereum lijken mij nog steeds de enige "veilige(re)" investeringen.
De whales zijn weer aan beurt vandaag. Een massive pump van minstens 10% voor BTC en andere coins. Naar mijn gevoel een laatste uitspatting om nog zoveel mogelijk mensen te doen investeren, vooraleer de markt een serieuze duik neemt. Nu ja, da's ook maar mijn mening. Liever niet uiteraard , maar soit, we zien wel. Hodl for life ;-)
Lijkt op een short squeeze...
Kan ook gewoon gecoördineerd kopen zijn. Volume was laag dus er is niet veel geld nodig om de prijs zwaar te bewegen. M.i. hebben we de bodem wel bereikt.
I don't know. Ik heb mijn twijfels. Er wordt gesproken van een bottom van 4800$ voor BTC. En dat zou alles meesleuren van andere altcoins uiteraard. Het lijkt echt wel een whale uitspatting te zijn die even de euforie bovenhaalt door BTC upwards te trekken om dan genadeloos toe slaan. Ach, hadden we maar die glazen bol....
Hopla, as we speak, van 8100$ naar 7900$. Someone is messing with the dolphins 
Op 3 weken tijd is de cryptomarkt weer met een goei 70% gestegen en staat zo 1300% hoger dan een jaar geleden. (Vreemd want ik lees elke x maanden op dit forum dat de zeepbel nu echt wel leegloopt...)
Zolang je het maar genoeg blijft herhalen, zal je wel een keer juist zijn. 
Ondertussen verliest men wel misschien 100,000% rendement.
Ondertussen verliest men wel misschien 100,000% rendement.
Voormalig CEO van PayPal, Bill Harris, schuwt de straffe taal niet in een opiniestuk op Recode over bitcoins. Hij noemt de cryptomunt onomwonden “de grootste zwendel in de geschiedenis” en een “kolossaal pump-and-dump-systeem, zoals de wereld er nog nooit een heeft gezien”.
Lees de rest hier :
https://www.hln.be/geld/economie/ex-ceo ... ~a14d65b8/
Lees de rest hier :
Blijkbaar is de eerste "echte" Belgische cryptocurrency er: www.wafflecoin.be
15% wordt ook gratis verdeeld... Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Zoals de meeste ICO's nagenoeg waardeloze rommel.limboo schreef: ↑26 april 2018, 16:55 Blijkbaar is de eerste "echte" Belgische cryptocurrency er: www.wafflecoin.be![]()
BCH wint het scaling debat met binnenkort 32MB blocks + OP codes reenabled = alle token functies op de blockchain toe te passen.
Gevolg is dat elke andere coin zijn usecase verliest.
Traders en scammers zijn daar natuurlijk niet zo blij mee, want BCH heb je nooit quasi gratis kunnen oppikken.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Lijkt een beetje op de beurs voor de grote depressie, weinig of geen regulatie, manipulatie enzovoort nu ja de crash is er geweest benieuwd hoe het verder moet. Het kan natuurlijk ook nog feller crashen.geebee schreef: ↑26 april 2018, 08:24 Voormalig CEO van PayPal, Bill Harris, schuwt de straffe taal niet in een opiniestuk op Recode over bitcoins. Hij noemt de cryptomunt onomwonden “de grootste zwendel in de geschiedenis” en een “kolossaal pump-and-dump-systeem, zoals de wereld er nog nooit een heeft gezien”.
Lees de rest hier :