Foutieve ingave order
TIP
Foutieve ingave order
Ik wou voor 350 euro aankopen in een fonds deze morgen maar heb per abuis 350 deelbewijzen gekocht (waarde 8300euro)
Wss nog niet helemaal wakker maar vooral dom dom dom
Nu is mijn vraag: kan dit nog geannuleerd worden door de bank ?
Doorgaans duurt het 3 werkdagen alvorens het order effectief geboekt wordt.
Alvast dank voor jullie antwoord
Wss nog niet helemaal wakker maar vooral dom dom dom
Nu is mijn vraag: kan dit nog geannuleerd worden door de bank ?
Doorgaans duurt het 3 werkdagen alvorens het order effectief geboekt wordt.
Alvast dank voor jullie antwoord
Re: Foutieve ingave order
Heb je zelf niet de mogelijkheid om het te annuleren? Bij Rabobank vroeger kon dat zolang het order nog niet uitgevoerd was.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
nee op het online platform kun je geen lopend order annuleren.
maandag ga ik sowieso naar de bank bellen . ik denk wel als het om een vergissing gaat dat ze dit wel zullen rechtzetten.
breng wel wat stress met zich mee

maandag ga ik sowieso naar de bank bellen . ik denk wel als het om een vergissing gaat dat ze dit wel zullen rechtzetten.
breng wel wat stress met zich mee
Maak hier uit op dat vanwaar de centjes moeten komen 8300€ beschikbaar is.
Dus als nog niet gereserveerd , zorgen dat er te weinig centjes zijn om aan te kopen.
bij Me kan dit in principe niet voorkomen , eerst centjes op de geldrekening alvorens men order kan ingeven.
Estate Guru believer.
Dan is er kans dat ze het order uitvoeren en je daarna verzoeken het saldo aan te zuiveren.
Ja er is idd voldoende saldo om de 8300 uit te voeren .
Nu ik zal maandag eens horen en laat dan weten hoe het geweest is
Zal in ieder geval geen 2 keer gebeuren
Nu ik zal maandag eens horen en laat dan weten hoe het geweest is
Zal in ieder geval geen 2 keer gebeuren
Als ik het goed begrijp heb je op,zaterdag een order ingegeven, en is het dus nog niet uitgevoerd.
Bij mijn bank kan ik dan een annulatie doen, als dat snel genoeg gebeurd, dan lukt dat.
Je zal dus zeker moeten bellen voor de beurs open gaat (9h).
Bij mijn bank kan ik dan een annulatie doen, als dat snel genoeg gebeurd, dan lukt dat.
Je zal dus zeker moeten bellen voor de beurs open gaat (9h).
de vraag is ook vanaf wanneer is de bank telefonisch bereikbaar,
Je had je rekening kunnen leeghalen/overschrijven . Als er geen geld opstaat zal de order niet uitgevoerd worden.
Tenzij er in hun systeem een soort reservatie zit, dan ben je er niks mee natuurlijk.
Tenzij er in hun systeem een soort reservatie zit, dan ben je er niks mee natuurlijk.
kan je nog altijd proberen om ze leeg te halen, denk dat dat de grootste kans geeft dat het lukt
Het was misschien zinvol om er de bank bij te vermelden waar je dit order geplaatst hebt. Zo kunnen we gericht advies geven, nu blijft het gissen.
Voor 9 uur bellen lijkt me zeker aangewezen. De helpdesk is mogelijks vroeger bereikbaar. Maar wegens een brugdag gaan er veel mensen verlof hebben.
Wordt het order toch uitgevoerd en stijgt het aandeel meteen 10%, dan kan je weldra pronken met je beleggerstalenten.
Voor 9 uur bellen lijkt me zeker aangewezen. De helpdesk is mogelijks vroeger bereikbaar. Maar wegens een brugdag gaan er veel mensen verlof hebben.
Wordt het order toch uitgevoerd en stijgt het aandeel meteen 10%, dan kan je weldra pronken met je beleggerstalenten.
Ondertussen gebeld met bank (Nagelmackers)
Ze wilden de transactie annuleren maar dan aan de koers die bij uitvoering gehanteerd werd.
Dus aankopen kosten betalen en daarna weer verkopen met kosten (zo begreep ik het toch)
Heb dan maar de beslissing genomen om het volledige bedrag in het fonds te laten zitten.
Misschien zeg ik ooit wel “wat hebben we geluk gehad”
Hoe dan ook is het een fonds waar ik veel vertrouwen in heb dus dat verzacht de stress ;-)
Ze wilden de transactie annuleren maar dan aan de koers die bij uitvoering gehanteerd werd.
Dus aankopen kosten betalen en daarna weer verkopen met kosten (zo begreep ik het toch)
Heb dan maar de beslissing genomen om het volledige bedrag in het fonds te laten zitten.
Misschien zeg ik ooit wel “wat hebben we geluk gehad”
Hoe dan ook is het een fonds waar ik veel vertrouwen in heb dus dat verzacht de stress ;-)
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Dat lijkt me serieuze boeverij,
annuleren betekend niet uitvoeren en terug verkopen met alle kosten voor u,
annuleren betekend niet uitvoeren en terug verkopen met alle kosten voor u,
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
een 'fat finger', maar dan in 't klein. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik hoop dat je daar een grote klant bent en zodoende wat druk kan leggen.