crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: crypto currencies
Zo stil hier... Bitcoin is weer bijna 10 000 $
Meeste mensen zijn nog aan het bekomen van de recente correctie, of triestig, omdat ze op de top gekocht hebben en op de bodem verkocht. HODL! (indien je erin gelooft)
Ik zie binnen dit en een maand of twee wel een terugkeer van de all time highs. Zie bijvoorbeeld o.a. Ethereum, heeft naast Bitcoin al een super herstel ingezet.
Ik zie binnen dit en een maand of twee wel een terugkeer van de all time highs. Zie bijvoorbeeld o.a. Ethereum, heeft naast Bitcoin al een super herstel ingezet.
Het zou kunnen dat we naar een all-time high weer gaan, maar ik heb mijn twijfels. Ben nog niet overtuigd dat we uit de bear zone zijn. Maar dat maakt het uiteraard spannend! ;-)
Nog zo'n persoon die pas overtuigd is dat we pas uit de bear zone zijn wanneer we een nieuwe all time high hitten. 

Ik meen dat GS ook die markt toegankelijker wilt maken voor z'n traders, als ik dat goed voor heb, volg het niet echt maar, dat meende ik me ter herinneren
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik volg toch ook eerder DNE2018.Roo schreef: ↑5 mei 2018, 17:24 Meeste mensen zijn nog aan het bekomen van de recente correctie, of triestig, omdat ze op de top gekocht hebben en op de bodem verkocht. HODL! (indien je erin gelooft)
Het is in februari al eens richting 12k$ gestormd en daarna terug naar 6k$ range. Ik zie nu net hetzelfde gebeuren.
ETH zie ik na deze rally terug zakken naar een 600k$. Ik vind het optimistisch om van een herstel spreken als de bubbel ATH je referentie is. Het zou natuurlijk mooi zijn maar uh ...

@Roo: Super dat we verschillen van mening over wat de markt gaat doen.
Moesten we weten wat de markt deed, we waren allemaal rijk.
Toch mis ik deze tijd vorig jaar toen crypto's elke dag massa winst opstapelden.
Oh ja, dank u ETH (Ethereum) voor de gratis TRX (Tron)! Kadootje van de gemeenschap van TRON blijkbaar. Nu nog amper iets waard, maar wie weet in de toekomst: https://cryptoglobalist.com/2018/04/21/ ... -up-value/

Moesten we weten wat de markt deed, we waren allemaal rijk.
Toch mis ik deze tijd vorig jaar toen crypto's elke dag massa winst opstapelden.

Oh ja, dank u ETH (Ethereum) voor de gratis TRX (Tron)! Kadootje van de gemeenschap van TRON blijkbaar. Nu nog amper iets waard, maar wie weet in de toekomst: https://cryptoglobalist.com/2018/04/21/ ... -up-value/
Mensen kijken gewoon veel te veel dag per dag naar die cryptomunten. Kijk eens volgende maand, de maand erna, etc. Exact 1 jaar geleden was de waarde van 1 BTC $1,500 en 1 ETH net geen $100.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Blijkbaar net uit de boot gevallen omdat ik meer dan 1 eth heb staan maar op 2 verschillende adressen...DNE2018 schreef: Oh ja, dank u ETH (Ethereum) voor de gratis TRX (Tron)! Kadootje van de gemeenschap van TRON blijkbaar. Nu nog amper iets waard, maar wie weet in de toekomst: https://cryptoglobalist.com/2018/04/21/ ... -up-value/
Zijn hier mensen die daytraden met crypto?
Donderdag om 20u25 is op npo3 dacht ik of een andere Nederlandse zender een docu over traders daar is er eentje bij die toch al een ferme verdiend heeft.
Zou hier wel wat meer over willen leren.
Donderdag om 20u25 is op npo3 dacht ik of een andere Nederlandse zender een docu over traders daar is er eentje bij die toch al een ferme verdiend heeft.
Zou hier wel wat meer over willen leren.
-
- Full Member
- Contacteer:
Waarom zou je willen daytraden?
Frequenter orders plaatsen is:
1. meer werk (denk ook aan belastingen op arbeid)
2. niet noodzakelijk meer winstgevend
Het hangt ook een beetje af van in welke fase je zit van de crypto cyclus. Op dit moment ben je beter af met swing trading (weken / maanden) om te profiteren van de hoge volatiliteit.
Miisschien moet je eens een webinar van cryptohustle / Chris Dunn volgen (maar laat je dan geen overpriced TA bootcamp aansmeren).
Frequenter orders plaatsen is:
1. meer werk (denk ook aan belastingen op arbeid)
2. niet noodzakelijk meer winstgevend
Het hangt ook een beetje af van in welke fase je zit van de crypto cyclus. Op dit moment ben je beter af met swing trading (weken / maanden) om te profiteren van de hoge volatiliteit.
Miisschien moet je eens een webinar van cryptohustle / Chris Dunn volgen (maar laat je dan geen overpriced TA bootcamp aansmeren).
Pfff, another blood bath today. Las onlangs op Reddit van een student uit Pakistan die zijn college funds in crypto gestoken had. Natuurlijk op de ATH van Bitcoin, toen 'm 20.000$ stond. Tja, da's nu wel huilen met de pet op uiteraard.
De woorden van mijn economie leraar uit het 4de middelbaar blijven nazinderen, nu vele jaren later nog: investeer/beleg nooit geld dat je niet kan missen. De enige en echte gouden regel.

De woorden van mijn economie leraar uit het 4de middelbaar blijven nazinderen, nu vele jaren later nog: investeer/beleg nooit geld dat je niet kan missen. De enige en echte gouden regel.
College funds voor een levensles. Mooie deal toch?
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
En de les "jojo-en in crypto voor beginners" blijft verder duren
10% stijgen, 10% dalen, 10% stijgen en terug 10% dalen, op 48 uur.

10% stijgen, 10% dalen, 10% stijgen en terug 10% dalen, op 48 uur.

Een perfect vervangmiddel om onze hedendaagse munten te vervangen ...

Stel je voor dat onze euro dagelijks fluctueert met 10 % ...
Ik denk dat er een klein groepje insiders met deze fluctuaties veel geld verdient op de kap van een grote bende naïevelingen