Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
Hi,
Ik was al een goed jaar klant bij CE. Toen ze dit jaar de '4,25 + 1,75%' actie voor nieuwe klanten lanceerden heb ik hun een briefje gestuurd met de vraag om mij ook deze interest te geven. Echter:
- Ik heb toen een paar weken gewacht, want een zeer groot deel van het geld stond er nog net geen 6 maanden op.
Ik heb toen een brief terug gekregen dat mijn interest MET TERUGWERKENDE kracht op 4,25% + 1,75 % werd gezet.
Ik zit nu met twee vragen:
1) zal ik mijn aangroeipremie van de eerste 5,5 maand kwijt zijn? Ik had hun slechts een brief gestuurd nadat de 6 maanden om waren.
2) ik wil nog rap een hoop geld omzetten naar een termijnrekening van 2 jaar. Ben ik dan mijn (nieuwe) aangroeipremie kwijt?
Ik was al een goed jaar klant bij CE. Toen ze dit jaar de '4,25 + 1,75%' actie voor nieuwe klanten lanceerden heb ik hun een briefje gestuurd met de vraag om mij ook deze interest te geven. Echter:
- Ik heb toen een paar weken gewacht, want een zeer groot deel van het geld stond er nog net geen 6 maanden op.
Ik heb toen een brief terug gekregen dat mijn interest MET TERUGWERKENDE kracht op 4,25% + 1,75 % werd gezet.
Ik zit nu met twee vragen:
1) zal ik mijn aangroeipremie van de eerste 5,5 maand kwijt zijn? Ik had hun slechts een brief gestuurd nadat de 6 maanden om waren.
2) ik wil nog rap een hoop geld omzetten naar een termijnrekening van 2 jaar. Ben ik dan mijn (nieuwe) aangroeipremie kwijt?
- centenkliever
- Hero Member

- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
kijk dit best even na op je uittreksels. de renteberekening staat sinds gisteren 'on line' met valutadatum 1 januari 2009
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
vind dit raar dat ze dat garanderen nu geweten is dat regering iets anders heeft bekokstooft ... wou eigenlijk daar termijnrekening openen maar vertrouw deze bank nu plots heel stuk minder .....
- centenkliever
- Hero Member

- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
voor termijnrekeningen gelden de rentevoeten geldig op het moment van ondertekening tot op het einde van de termijn, dit is zo bij alle banken.der schreef: vind dit raar dat ze dat garanderen nu geweten is dat regering iets anders heeft bekokstooft ... wou eigenlijk daar termijnrekening openen maar vertrouw deze bank nu plots heel stuk minder .....
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
yep,maar ze adverteren nu nog steeds met 4.25+1.75 op spaarrekening terwijl ze goed weten dat het bedrog is ... wie gelooft die mensen dan nog ....
- centenkliever
- Hero Member

- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
waar zit het bedrog?der schreef: yep,maar ze adverteren nu nog steeds met 4.25+1.75 op spaarrekening terwijl ze goed weten dat het bedrog is ... wie gelooft die mensen dan nog ....
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
ze geven nog steeds 4,25+1,75der schreef: yep,maar ze adverteren nu nog steeds met 4.25+1.75 op spaarrekening terwijl ze goed weten dat het bedrog is ... wie gelooft die mensen dan nog ....
Ze zullen enkel de basisrente en premie moeten aanpassen op 1 april. Waarschijnlijk naar 3 + 1,5 hé
Waiting for the financial meltdown...
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
Ingevolge de overgangsperiode van één jaar zouden ze in theorie de premie nog opRoeland schreef:ze geven nog steeds 4,25+1,75der schreef: yep,maar ze adverteren nu nog steeds met 4.25+1.75 op spaarrekening terwijl ze goed weten dat het bedrog is ... wie gelooft die mensen dan nog ....
Ze zullen enkel de basisrente en premie moeten aanpassen op 1 april. Waarschijnlijk naar 3 + 1,5 hé![]()
1,75 % kunnnen laten staan na 1 april. Dus mogelijk 3 + 1,75%
Denk dat er bij CE veel te weining mensen werken en er een groot personeelsverloop is- sommige werkgevers weten blijkbaar nog niet dat de slavernij is afgeschaft : vele weken duurt het om een rekening te openen ( in budgetweek van testaankoop hebben ze daar eens iets over geschreven). CE geeft al meer dan 8 jaar in Belgie een van de hoogste intresten, maar op sommige vlakken zit je bij CE nog in de tijd van de Flinstones.
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
paul, zou jij het aanraden bij CE een termijnrekening voor de periode van 2 jaar af te sluiten?
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
Als jij de intrest voldoende hoog vind, dan kan je voor max 50 000 euro (de garantiematroos schreef: paul, zou jij het aanraden bij CE een termijnrekening voor de periode van 2 jaar af te sluiten?
die je krijgt ingeval van failliet- na 1 jaar geldt die 100 000 mogelijk niet meer )
een termijnrekening bij hen afsluiten.
Zelf heb ik geen enkele termijnrekening bij geen enkele bank
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
de intrest bedraagt momenteel nog 4,89% netto voor een periode van 24 maanden. Toch niet slecht in de huidige tijd? Of zou jij blijven opteren voor het behoud van een TAK-21 produkt?
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
4,89% netto is zeker niet slecht omdat je je maar voor 2 jaar verbindt.matroos schreef: de intrest bedraagt momenteel nog 4,89% netto voor een periode van 24 maanden. Toch niet slecht in de huidige tijd? Of zou jij blijven opteren voor het behoud van een TAK-21 produkt?
Ben zeker geen voorstander van een tak21 produkt
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
of wat raadt U mij aan?
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
ik vind momenteel weinig betere voorwaarden om veilig(?) te sparen
spaarrekening en termijn rekening zijn toch zogezegd veilig?
Kasbons en obligaties brengen nu toch minder op,
ik heb enkele termijnrekeningen met diverse looptijden en bij verschillende banken,
lijkt me ideaal voor geld dat je kan missen,
ik heb me vandaag ingeschreven om rekening te openen bij CE
maar ik ben geen experts zoals de heren die hier al jaren op forum zitten,
mano
spaarrekening en termijn rekening zijn toch zogezegd veilig?
Kasbons en obligaties brengen nu toch minder op,
ik heb enkele termijnrekeningen met diverse looptijden en bij verschillende banken,
lijkt me ideaal voor geld dat je kan missen,
ik heb me vandaag ingeschreven om rekening te openen bij CE
maar ik ben geen experts zoals de heren die hier al jaren op forum zitten,
mano
Re: Credit Europe Bank -- > Aangroeipremies!!!
Heeft er nu iemand een antwoord op mijn vraag? Ik heb mijn afrekening gekregen, en het lijkt erop (maar ben niet zeker want mijn spaarbedrag was niet steeds hetzelfde + de %'en van CE ook niet), dat ze mijn eerste aangroei % geschrapt hebben.


