Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Het probleem begint nog erger te worden
.
Ik gebruik mijn GSM alleen voor noodgevallen. Ik kan niet meer bellen. Een bericht heb ik nog wel binnengekregen, nl. dat ik mijn voicemail moest bellen. Doe ik dat, dan krijg ik volgende mededeling : "Het krediet op uw kaart is ontoereikend. Voor meer informatie, gelieve de helpdesk te bellen".
Hier kan ik echt niet meer mee lachten. Want dit is niet langer alleen Dommel zijn probleem.
Hebben jullie dit ook voor ?

Ik gebruik mijn GSM alleen voor noodgevallen. Ik kan niet meer bellen. Een bericht heb ik nog wel binnengekregen, nl. dat ik mijn voicemail moest bellen. Doe ik dat, dan krijg ik volgende mededeling : "Het krediet op uw kaart is ontoereikend. Voor meer informatie, gelieve de helpdesk te bellen".
Hier kan ik echt niet meer mee lachten. Want dit is niet langer alleen Dommel zijn probleem.
Hebben jullie dit ook voor ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Al geprobeerd om een gsm / vast nummer te bellen of een sms te sturen naar een andere gsm / je eigen gsm ?
Lukt dat ? Kan je opgebeld worden ?
Lukt dat ? Kan je opgebeld worden ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Neen, ik kan gewoon bellen +de rest, met beide nummers.annetje schreef: ↑13 juni 2018, 22:05 Het probleem begint nog erger te worden.
Ik gebruik mijn GSM alleen voor noodgevallen. Ik kan niet meer bellen. Een bericht heb ik nog wel binnengekregen, nl. dat ik mijn voicemail moest bellen. Doe ik dat, dan krijg ik volgende mededeling : "Het krediet op uw kaart is ontoereikend. Voor meer informatie, gelieve de helpdesk te bellen".
Hier kan ik echt niet meer mee lachten. Want dit is niet langer alleen Dommel zijn probleem.
Hebben jullie dit ook voor ?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
'k Heb nog wel een SMS gekregen, en die kon ik beantwoorden.
Bellen heb ik nog niet geprobeerd.
Bellen heb ik nog niet geprobeerd.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Nog maar eens mail gestuurd,al 3 maand geen factuur gehad voor nummer van mijn vrouw(wel voor mijn nummer); geen enkele reactie.
Vorige week wil ze bellen : krediet ontoereikend. Iets later ging het weer wel. Daar moet toch iets loos zijn?
Vorige week wil ze bellen : krediet ontoereikend. Iets later ging het weer wel. Daar moet toch iets loos zijn?
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Geen probleem bij mij. Kreeg gisteren weer mail met het overzicht van vorige maand en de betaling via domiciliëring van de maand daarvoor ging ook zonder mijn interventie.
Hopelijk blijft dat zo goed gaan.

Hopelijk blijft dat zo goed gaan.
- Miss Moneypenny
- Full Member
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 11 dec 2007
- Contacteer:
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
@helles
ik heb ook een "probleem" met Dommel in die zin dat ik sinds april voor 1 nummer geen factuur meer heb ontvangen en voor een tweede nummer slechts een zeer minuscuul bedrag voor een paar smsjes.
Ik heb twee weken geleden eens gebeld en direct iemand aan de lijn gekregen die mij "verzekerde" dat alles betaald was. Ik braaf geantwoord dat dat niet kon en dat ik wel wil betalen maar gewoon geen afrekening krijg. De persoon aan de lijn ging dat even checken en ja...hoor...alles was betaald.
Ik zeg dat kan niet want ik heb reeds ongeveer drie maanden geen factuur gekregen. Ehhh, jawel hoor u hebt alles betaald
??????? Ik zeg ook nog dat er in het detail van de gesprekken op hetzelfde tijdstip bvb 2 smsen zijn gestuurd, terwijl ik weet dat dit niet zo is. Het antwoord : ah ja ? dat is raar.....Enfin omdat ik zo aandrong om dit toch eens na te zien, ging hij dit doorgeven en alles zou in orde komen. Ik vroeg dan jamaar ik ga toch wel nog kunnen bellen en smsen ( hoe weinig ik dat ook doe ). Jawel hoor dat is geen enkel probleem. Tot op heden kan ik idd nog bellen en smsen zonder enig probleem.
Ik bel en sms dus al ongeveer drie maand "gratis". Nou moe...zo'n bedrijf moet toch veel winst maken, niet ?
Alle gekheid op een stokje....ik denk toch ook dat er iets grondigs mis is met hun facturatiesysteem. de ene moet betalen en de andere krijgt alles gratis of geen factuur of een halve of een gedeeltelijke......
Nooit gedacht dat ik ging informeren bij een operator om nog eens te mogen betalen.....
ik heb ook een "probleem" met Dommel in die zin dat ik sinds april voor 1 nummer geen factuur meer heb ontvangen en voor een tweede nummer slechts een zeer minuscuul bedrag voor een paar smsjes.
Ik heb twee weken geleden eens gebeld en direct iemand aan de lijn gekregen die mij "verzekerde" dat alles betaald was. Ik braaf geantwoord dat dat niet kon en dat ik wel wil betalen maar gewoon geen afrekening krijg. De persoon aan de lijn ging dat even checken en ja...hoor...alles was betaald.


Ik bel en sms dus al ongeveer drie maand "gratis". Nou moe...zo'n bedrijf moet toch veel winst maken, niet ?
Alle gekheid op een stokje....ik denk toch ook dat er iets grondigs mis is met hun facturatiesysteem. de ene moet betalen en de andere krijgt alles gratis of geen factuur of een halve of een gedeeltelijke......
Nooit gedacht dat ik ging informeren bij een operator om nog eens te mogen betalen.....

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Ook bij mij alles terug in orde, het heeft een tijdje geduurd, maar alles OK. Top !
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Sinds een maand ook geen factuur meer gekregen maar maak mij geen zorgen. Ik ben niet de enige spaargidser, zodus....
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. 

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Bij mij is het nog steeds niet in orde.
Vorige maand heb ik een bericht gestuurd via hun site, en toen kreeg ik wel antwoord. Ik heb zelfs een overzicht gekregen van alle gesprekken en SMS'en van de voorbije 2 maanden, zodat ik toch een gedacht had van wat me deze maand samen met juni aangerekend zou worden.
Helaas heb ik dus nog niets gekregen... Zojuist toch maar weer terug een reply gestuurd op hun mails...
Ik wil ook mijn nummer niet kwijt geraken, maar ook niet als wanbetaler te boek staan. Hopelijk krijgen ze het opgelost, want hier voel ik me niet goed bij.
Vorige maand heb ik een bericht gestuurd via hun site, en toen kreeg ik wel antwoord. Ik heb zelfs een overzicht gekregen van alle gesprekken en SMS'en van de voorbije 2 maanden, zodat ik toch een gedacht had van wat me deze maand samen met juni aangerekend zou worden.
Helaas heb ik dus nog niets gekregen... Zojuist toch maar weer terug een reply gestuurd op hun mails...
Ik wil ook mijn nummer niet kwijt geraken, maar ook niet als wanbetaler te boek staan. Hopelijk krijgen ze het opgelost, want hier voel ik me niet goed bij.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Ja, zo graag betaal ik ook niet maar inderdaad straks nummer kwijt ofzo.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Hier ook al geen factuur niet meer gekregen van april. Als ik inlog heb ik een lopende factuur van iets meer dan 5€ over 2 maand en de bel-uren zijn correct van de laatste 2 maand. Dus gewoon afwachten, zolang ik kan bellen is er geen probleem.
Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Nu willen we absoluut eens betalen en we mogen niet. 

Re: Gebruikers Dommel Mobile Freedom ?
Troost u hebben blijkbaar een grote bug.
Zolang we kunnen bellen.
Rekening mei nog niet van de rekening.
Rekening juni teller van juni loopt gewoon door in Juli.
mailen , bellen allemaal niet meer in leven daar ?
Of zou die samensmelting er voor iets tussen zitten ?
Wat het uiteindelijk gaat worden

Estate Guru believer.