BKCP expansion
-
Guest
BKCP expansion
Beste,
Op de infofiche van BKCP expansion vind ik terug dat er maximaal 3.5% kosten op stortingen zijn.
Zijn dit kosten bovenop de 1,1 % die er al zijn?
En wat ivm de beheerskosten, hoe worden die berekend?
Vriendelijke groeten
Op de infofiche van BKCP expansion vind ik terug dat er maximaal 3.5% kosten op stortingen zijn.
Zijn dit kosten bovenop de 1,1 % die er al zijn?
En wat ivm de beheerskosten, hoe worden die berekend?
Vriendelijke groeten
-
BKCP bank
Re: BKCP expansion
Beste klant,
Zoals u kan lezen op onze website www.bkcp.be zijn de instapkosten tijdelijk 0 procent voor nieuwe stortingen en 3,75% vaste rente per jaar gegarandeerd gedurende de eerste 8 jaar van het contract + variabele bonus (volledig reglement en voorwaarden beschikbaar op www.bkcp.be of in uw vertrouwd BKCP kantoor). Vadertje staat rekent wel steeds 1,1% taksen aan, ook al vragen wij geen instapkosten.
De beheerskosten voor financieel beheer bedragen maximaal 0,75% per jaar maar kunnen er nooit voor zorgen dat het netto rendement beneden de 3,75% per jaar zakt :
1. Voorbeeld : Bruto rendement Expansion 4,80% betekent :
- 3,75% gegarandeerd
- 0,3% bonus
- 0,75% beheerskosten
2. Voorbeeld : Bruto rendement Expansion 4% betekent :
- 3,75% gegarandeerd
- geen bonus
- 0,25% beheerskosten
3. Voorbeeld : Bruto rendement Expansion 3% betekent :
- 3,75% gegarandeerd
- geen bonus
- geen beheerskosten
BKCP Client Center
(toestand op 31/12/2008)
Zoals u kan lezen op onze website www.bkcp.be zijn de instapkosten tijdelijk 0 procent voor nieuwe stortingen en 3,75% vaste rente per jaar gegarandeerd gedurende de eerste 8 jaar van het contract + variabele bonus (volledig reglement en voorwaarden beschikbaar op www.bkcp.be of in uw vertrouwd BKCP kantoor). Vadertje staat rekent wel steeds 1,1% taksen aan, ook al vragen wij geen instapkosten.
De beheerskosten voor financieel beheer bedragen maximaal 0,75% per jaar maar kunnen er nooit voor zorgen dat het netto rendement beneden de 3,75% per jaar zakt :
1. Voorbeeld : Bruto rendement Expansion 4,80% betekent :
- 3,75% gegarandeerd
- 0,3% bonus
- 0,75% beheerskosten
2. Voorbeeld : Bruto rendement Expansion 4% betekent :
- 3,75% gegarandeerd
- geen bonus
- 0,25% beheerskosten
3. Voorbeeld : Bruto rendement Expansion 3% betekent :
- 3,75% gegarandeerd
- geen bonus
- geen beheerskosten
BKCP Client Center
(toestand op 31/12/2008)
Laatst gewijzigd door BKCP bank op 5 januari 2009, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Guest
Dank voor de reactie,
Graag nog even verduidelijking, de instapkosten zijn tijdelijk 0 % maar dus die kunnen stijgen naar 3,5 % bovenop de 1,1%?
voor de voorbeeldjes, dus als ik het goed versta krijg je hetvolgende netto (voor eventuele rv natuurlijk)
1. 3,75 % + 0,3 % = 4,05 %
2. 3,75 %
3. 3,75 %
groeten
Graag nog even verduidelijking, de instapkosten zijn tijdelijk 0 % maar dus die kunnen stijgen naar 3,5 % bovenop de 1,1%?
voor de voorbeeldjes, dus als ik het goed versta krijg je hetvolgende netto (voor eventuele rv natuurlijk)
1. 3,75 % + 0,3 % = 4,05 %
2. 3,75 %
3. 3,75 %
groeten
-
BKCP bank
Beste klant,
De 3,5% maximale instapkosten van de bank hebben niets te maken met de steeds te betalen 1,1% taksen van vadertje staat die steeds bij elke intekening dienen betaald te worden. U moet deze 1,1% bij mijn voorbeelden nog verrekenen om tot een nettorendement te komen + eventuele RV als u rente optrekt binnen de 8 jaar. Zie www.bkcp.be of onze kantoren voor volledige informatie en reglement.
Voor het overige denk ik dat de info duidelijk is. U kan mij steeds bellen in het Client Center indien bepaalde zaken nog niet duidelijk zouden zijn.
BKCP Client Center
05/01/2009
02/289.84.06
De 3,5% maximale instapkosten van de bank hebben niets te maken met de steeds te betalen 1,1% taksen van vadertje staat die steeds bij elke intekening dienen betaald te worden. U moet deze 1,1% bij mijn voorbeelden nog verrekenen om tot een nettorendement te komen + eventuele RV als u rente optrekt binnen de 8 jaar. Zie www.bkcp.be of onze kantoren voor volledige informatie en reglement.
Voor het overige denk ik dat de info duidelijk is. U kan mij steeds bellen in het Client Center indien bepaalde zaken nog niet duidelijk zouden zijn.
BKCP Client Center
05/01/2009
02/289.84.06
Laatst gewijzigd door BKCP bank op 5 januari 2009, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.