Overschrijving
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Overschrijving
Hoihoi,
Ik vroeg mij af wanneer een SEPA overschrijving van rabobank nederland op een argentarekening in belgie toekomt?
Deze overschrijving is zaterdag vrijgegeven. Dus in principe zou ik deze vandaag (dinsdag) moeten op mijn rekenking ontvangen.
Wie kan mij hiervan meer uitleg geven?
Ik vroeg mij af wanneer een SEPA overschrijving van rabobank nederland op een argentarekening in belgie toekomt?
Deze overschrijving is zaterdag vrijgegeven. Dus in principe zou ik deze vandaag (dinsdag) moeten op mijn rekenking ontvangen.
Wie kan mij hiervan meer uitleg geven?
Re: Overschrijving
het is toch geen keigroot bedrag zeker ? en dat begint in theorie al vanaf 5 000 euro
anders kan je eerst de herkomst van het geld tegen de bank gaan uitleggen bij internationale overschrijving ( witwassen van geld enz)
anders kan je eerst de herkomst van het geld tegen de bank gaan uitleggen bij internationale overschrijving ( witwassen van geld enz)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Idd 2 werkdagen dus vanavond op je rekening.
Over die andere reactie van 5 000 euro "in theorie een keigroot bedrag" wil ik wel eens een bronvermelding zien...
Over die andere reactie van 5 000 euro "in theorie een keigroot bedrag" wil ik wel eens een bronvermelding zien...
U vraagt wij draaien
https://juridischforum.be/viewtopic.php?t=41140
zie berichtje van 14-09-2012 22u03 oa vanaf 5000 euro kan men al gaan vragen, en zelfs nog lager
( de hoegrootheid van die bedragen is "staatsgeheim" anders gaat iedere deftige fraudeur daar een eurocent onder
is afhankelijk van bank tot bank en hangt af van de klantrelatie, maar is topgeheim )
een domme fraudeur splitst dat bedrag in 100 kleine overschrijving op , en loopt tegen de lamp van de bank
https://juridischforum.be/viewtopic.php?t=41140
zie berichtje van 14-09-2012 22u03 oa vanaf 5000 euro kan men al gaan vragen, en zelfs nog lager
( de hoegrootheid van die bedragen is "staatsgeheim" anders gaat iedere deftige fraudeur daar een eurocent onder
is afhankelijk van bank tot bank en hangt af van de klantrelatie, maar is topgeheim )
een domme fraudeur splitst dat bedrag in 100 kleine overschrijving op , en loopt tegen de lamp van de bank
Ik zie veel berichtjes die verwijzen naar de 10.000 euro "volgens de wetgeving" en één anecdote over die 5.000 euro. Ik zal daar straks posten dat ze mij vragen gesteld hebben over 50 euro komende uit Nederland zodat je dat hier straks kan herhalen...
geld afhalen in bankcontact
Laatst gewijzigd door janu op 17 juli 2018, 10:37, 2 keer totaal gewijzigd.
topicstarter heeft geen bedrag genoemd
en een éénmalige overschrijving van 50 euro gaat men waarschijnlijk geen vragen over stellen
als men zaterdag ( niet werkdag ) een overschrijving doet vanuit het b uitenland, en men stelt zich daar al dinsdagmorgen vragen over
voel iets met mijn natte teen aan
en een éénmalige overschrijving van 50 euro gaat men waarschijnlijk geen vragen over stellen
als men zaterdag ( niet werkdag ) een overschrijving doet vanuit het b uitenland, en men stelt zich daar al dinsdagmorgen vragen over
voel iets met mijn natte teen aan
- PinkPanther1970
- Full Member

- Contacteer:
Doe elk jaar een overschrijving van meerdere duizenden euro naar Zwitserland (particulier naar particulier) voor de huur van onze vakantiewoning, nog nooit een vraag over gehad.
naar het buitenland zal minder een probleem zijn dan VAN het buitenland
( de ontvangende bank is degene die met de gebakken peren kan zitten)
in zwitserland zal wel een veel soepelder regeling gelden dan in belgie
vragen MOGELIJK stellen vanaf 5000 euro naar een BELGISCHE bank - aan die voorwaarde voldoet die overschrijving om 2 redenen al niet
( de ontvangende bank is degene die met de gebakken peren kan zitten)
in zwitserland zal wel een veel soepelder regeling gelden dan in belgie
vragen MOGELIJK stellen vanaf 5000 euro naar een BELGISCHE bank - aan die voorwaarde voldoet die overschrijving om 2 redenen al niet
-
Tienen1972
- Newbie

- Contacteer:
Rabobank.be en Argenta draaien alletwee op hetzelfde banksysteem van een Frans bedrijf.
Het zou mij niet verbazen dat sopra (zo heet dat bedrijf) banken door mekaar haalt.
Sopra is een waardeloos systeem als je klantgericht wil zijn als bank
Het zou mij niet verbazen dat sopra (zo heet dat bedrijf) banken door mekaar haalt.
Sopra is een waardeloos systeem als je klantgericht wil zijn als bank