Hospitalisatieverzekering KBC
Hospitalisatieverzekering KBC
Vandaag een afspraak gehad bij KBC ivm hospitalisatieverzekeringen.
Ze zeggen dat hun dekking veel beter is dan CM.
Ze zijn dan ook wel een heel stuk duurder.
Iemand die ons hierover raad kan geven?
Is de dekking van CM effectief te weinig bin zware ziekte en langdurige ziekenhuisopname?
Ze zeggen dat hun dekking veel beter is dan CM.
Ze zijn dan ook wel een heel stuk duurder.
Iemand die ons hierover raad kan geven?
Is de dekking van CM effectief te weinig bin zware ziekte en langdurige ziekenhuisopname?
Re: Hospitalisatieverzekering KBC
Ik heb jaren geleden goede ervaringen gehad met de KBC hospitalisatieverzekering: correcte en vlugge uitbetaling van de door mij ingebrachte kliniekkosten.
Maar ik ben daar niet bijgebleven omdat die KBC-verzekering op den duur quasi onbetaalbaar werd voor mijn gezin.
Ik heb ze vervangen door Hospimut van mijn mutualiteit, die weliswaar minder dekt, maar wél nog betaalbaar blijft voor een al wat ouder koppel.
Maar ik ben daar niet bijgebleven omdat die KBC-verzekering op den duur quasi onbetaalbaar werd voor mijn gezin.
Ik heb ze vervangen door Hospimut van mijn mutualiteit, die weliswaar minder dekt, maar wél nog betaalbaar blijft voor een al wat ouder koppel.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Even een opmerking over de prijs: ik zit voor al mijn verzekeringen bij KBC, via een zelfstandig makelaar, en van de prijs kan altijd een pak af.
Voorbeeld: vriend met gelijkaardige autoverzekering (gelijkaardige wagen + ervaring) via kantoor -- €350 per jaar duurder. Makelaar bij mij meteen korting en een correcte prijs gegeven.
Ook voor brandverzekering e.d. betaal ik een deel onder de "normale" prijs.
Op zich ben ik tevreden van de verzekeringen. Eén keer een ongeval in fout, maar waar mijn verzekeraar wel de kosten ten laste genomen heeft in afwachting van de verwerking van het dossier. Verwerking ging super gemakkelijk.. wagen was 2 dagen na het ongeval al in de garage voor (grondig) herstel.
Voorbeeld: vriend met gelijkaardige autoverzekering (gelijkaardige wagen + ervaring) via kantoor -- €350 per jaar duurder. Makelaar bij mij meteen korting en een correcte prijs gegeven.
Ook voor brandverzekering e.d. betaal ik een deel onder de "normale" prijs.
Op zich ben ik tevreden van de verzekeringen. Eén keer een ongeval in fout, maar waar mijn verzekeraar wel de kosten ten laste genomen heeft in afwachting van de verwerking van het dossier. Verwerking ging super gemakkelijk.. wagen was 2 dagen na het ongeval al in de garage voor (grondig) herstel.
Ja als hunne fondsen verkoop niet je dat is ....
Dan proberen ze maar verzekeringen te slijten.
Hospi , internet verzekeringen enz.
Als ge een offerte vraagt voor een schuldsaldo en dan een offerte bij bvb defa finance.
Dan zijn ze enkel nog de beste voor u heel veel te laten betalen wat dan x € goedkoper is via defa.
Maar ja men krijgt 0,05 % KORTING op lening, maar via die verzekering gaat die zelfde lening 0,5 % omhoog.
Lees omhoog als duurdere kost schuldsaldo , mooie geste he van kbc die korting.
Of verzekeringen verkopen een bank job is
dacht het niet.
Maar ja de klant vraagt er om ...
Ze verkopen leningen ook , tot men een vraag stelt als bvb onder welk nummer moet ik dit dan invullen op mijn aangifte.
Het koren en kaf is rap te onderscheiden dan.
Dan proberen ze maar verzekeringen te slijten.
Hospi , internet verzekeringen enz.
Als ge een offerte vraagt voor een schuldsaldo en dan een offerte bij bvb defa finance.
Dan zijn ze enkel nog de beste voor u heel veel te laten betalen wat dan x € goedkoper is via defa.
Maar ja men krijgt 0,05 % KORTING op lening, maar via die verzekering gaat die zelfde lening 0,5 % omhoog.
Lees omhoog als duurdere kost schuldsaldo , mooie geste he van kbc die korting.
Of verzekeringen verkopen een bank job is

Maar ja de klant vraagt er om ...
Ze verkopen leningen ook , tot men een vraag stelt als bvb onder welk nummer moet ik dit dan invullen op mijn aangifte.
Het koren en kaf is rap te onderscheiden dan.
Estate Guru believer.
Er is ook nog de max factuur.
Tenzij men van 2 walletjes wil eten.
Hoelang dat poortje nog open staat ?
Estate Guru believer.