woonsparen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Contacteer:
woonsparen
Ik vind hier weinig info over terug op internet...
is het een goed idee om woonsparen te doen? Wat zijn de voorbeelden hieraan verbonden?
ik vond de mogelijkheid bij mijn snelle zoektocht alleen terug bij bnp... iemand die op de hoogte is van andere aanbieders en hun voorwaarden?
is het een goed idee om woonsparen te doen? Wat zijn de voorbeelden hieraan verbonden?
ik vond de mogelijkheid bij mijn snelle zoektocht alleen terug bij bnp... iemand die op de hoogte is van andere aanbieders en hun voorwaarden?
Re: woonsparen
Shoppen als een lening nodig zal meer opbrengen dan woonsparen.anoniem_56 schreef: ↑17 oktober 2018, 20:06 Ik vind hier weinig info over terug op internet...
Dan nog uitkijken met de opgelegde extra's voor een kruimel waar op einde van de rit het een brood is voor de krediet uitgever.
Woonsparen is nog iets uit de vorige eeuw met lening rente's van 8 % dan was een kleine korting mooi meegenomen.
U ergens binden heden , nooit een goed idee.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.