Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Verschillende bankkaarten bij diverse banken

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
17 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
anoniem_56
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer anoniem_56
Verstuur privébericht

Verschillende bankkaarten bij diverse banken

• Citeer

Bericht door anoniem_56 » 17 oktober 2018, 20:01

Ben jij klant bij meer dan 1 bank en waarom kies jij ervoor om niet alles te centraliseren?
Op basis van wat selecteer je op welke bank dan je maandelijks hoofdinkomen gestort kan/mag worden?
Heb het me altijd afgevraagd wnn er mensen aan de kassa staan die tussen kaarten van 10 diverse banken staan te graaien.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Verschillende bankkaarten bij diverse banken

• Citeer

Bericht door ludo » 17 oktober 2018, 21:30

Er kunnen meerdere motieven zijn om bij verschillende banken klant te zijn.
1/ Als je veel kapitaal hebt je geld spreiden over meerdere banken
2/ Gebruik maken van eventuele kredietlijn die je er op hebt
3/ Een gratis visa kaart krijgt
4/ Je spaargeld kunnen plaatsen bij die bank die het meeste % geeft.
5/ Omdat je vroeger er een lening hebt afgesloten en loon erop storten de voorwaarde was.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 17 oktober 2018, 21:36

en omdat bv eens een bankkaart niet werkt, of vergeten hebt
en met meerdere kaarten kan je in totaliteit grotere betalingen doen

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 17 oktober 2018, 21:39

Om makkelijker in de problemen te komen.
Overzicht uitgaven niet op te volgen.
Estate Guru believer.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 17 oktober 2018, 21:44

met een goed computerprogramma wel, en zolang je niet elke eurocent moet omdraaien

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 17 oktober 2018, 21:53

paul schreef: ↑17 oktober 2018, 21:44 met een goed computerprogramma wel, en zolang je niet elke eurocent moet omdraaien
Daar heb je geen computerprogramma voor nodig.
Een bankrekening waar enkel je loon of inkomsten opkomt.
Een tweede bankrekening waar je elke maand een vast bedrag op stort,zodra je je loon ontvangt, om al je terugkerende betalingen te doen,zoals - huur - energie - gsm - water - verzekeringen - taksen - enz. zodat die alle maanden zeker betaald worden,eventueel met domiciliering .Zo geraak je nooit in de problemen.
De rest van je inkomsten op je eerste bankrekening kan je dan besteden zoals je wil aan eten - kledy - ontspanning - sparen .
Laatst gewijzigd door ludo op 17 oktober 2018, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 17 oktober 2018, 21:55

paul schreef: ↑17 oktober 2018, 21:44 met een goed computerprogramma wel, en zolang je niet elke eurocent moet omdraaien
Het niet elke € cent omdraaien daar start alles.
Estate Guru believer.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 17 oktober 2018, 22:01

Het niet " elke cent omdraaien " ligt meestal aan je eigen bestedingspatroon.
Als je veel luxe wil met klein loon, ga je uiteraard dikwijls moeten draaien en schipperen.
Je luxe bestedingspatroon aanpassen /minderen,of meer verdienen zou dan, oplossing kunnen zijn,wat voor de aankomende jeugd bijzonder moeilijk is.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 17 oktober 2018, 23:09

anoniem_56 schreef: ↑17 oktober 2018, 20:01 Ben jij klant bij meer dan 1 bank en waarom kies jij ervoor om niet alles te centraliseren?
Op basis van wat selecteer je op welke bank dan je maandelijks hoofdinkomen gestort kan/mag worden?
Heb het me altijd afgevraagd wnn er mensen aan de kassa staan die tussen kaarten van 10 diverse banken staan te graaien.
Op basis van wat selecteer je een bank waar je hoofdinkomen mag gestort worden : Voor mij op basis van hoe graag ik met hen werk, hoe weinig problemen ze veroorzaken of hoe weinig keren ik tegen hen moet gaan zagen dat er iets is mis gelopen wat bij een bank niet hoort mis te lopen.

Bij die bank van mijn keuze heb ik een hoofdrekening waar mijn inkomen op komt en een tweede rekening waar ik maandelijks een vast en ruim voldoende bedrag op stort om alle rekeningen te betalen, de meeste via domiciliering.

Dan heb ik nog bij een drietal banken een spaarrekening. Bij hen heb ik automatisch ook een gratis zichtrekening met gratis bankkaart. Om alles online te kunnen beheren is dat noodzakelijk.

Ik laat slechts bij 2 banken geld op de zichtrekening staan. Bij de ene omdat ze mijn hoofdbank is. Bij de andere omdat ik daar maandelijks geld van de zichtrekening versas naar een 500 euro per maand spaarrekening met een lichtjes betere intrest.

Verder heb ik nog bij een paar banken een zichtrekening en een spaarrekening maar bij hen heb ik geen euro meer staan. Ik wilde eens een tijdje elke bank proberen en dan kiezen met wie ik het liefste wou werken. Dat leek me leuker dan gewoon er eentje kiezen, te denken dat die wel de beste zou zijn, maar het eigenlijk nooit zeker te weten.

Aantal kaarten die ik bij me heb :
1 kredietkaart (meer vind ik overbodig want ik gebruik die Mastercard in de fysieke betekenis alsmaar minder. Wel online en meestal via Paypal.
1 bankkaart van mijn hoofdbank. De kaart van de 'fakturen'rekening laat ik thuis. Die kan ik gebruiken in geval ik eens veel geld wil afhalen maar dat val enorm weinig keren voor.
1 bankkaart van mijn reservebank. Je weet maar nooit dat bij bank 1 eens alles uitvalt en dat ik dan net in een winkel sta ... en ik kan mijn boodschappen niet betalen. Aangezien ik dan toch klant ben bij bank 2, waarom er geen gebruik van maken.
1 bankkaart van mijn ouders voor in geval ik voor hen boodschappen ga halen. Tegelijk heb ik die kaart ook om voor hen alle verrichtingen te doen die ze vroeger in het kantoor lieten doen. Overschrijvingen bv... of al eens kijken hoe het met de Tak21 (of 23 ... vergeten) beleggingen staat.

4 bankkaarten dus. En een Colruyt kaart met betaalfunctie. Dat zijn er eigenlijk 5 dan.
En mijn kaart van de Makro want die poortjes kunnen geen scherm aflezen en dan moet je een eenmalige toegangskaart voor één dag gaan vragen aan de infobalie. En verder nog wat kaarten die ik onlangs heb nodig gehad en die nog altijd binnen bereik blijven, al zet ik de meeste tegenwoordig wel in een programmaatje op mijn gsm.

Een maat van me heeft 3 vennootschappen. Iedere vennootschap heeft zeker een bankkaart en her en der ook een kredietkaart.Iemand die kaarten bij heeft voor het werk of tankkaarten heeft er ook nog meer natuurlijk.
Of iemand die een kaart meedoet voor uitgaven van het werk of van een vriendenclubje of VZW.
Tel maar op ....

Cydox
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Cydox
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Cydox » 17 oktober 2018, 23:34

De maaltijdcheque kaart is ook nog een backup, moesten je andere kaarten niet werken.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 18 oktober 2018, 03:23

haelewyn schreef: ↑17 oktober 2018, 23:091 bankkaart van mijn reservebank. Je weet maar nooit dat bij bank 1 eens alles uitvalt en dat ik dan net in een winkel sta ... en ik kan mijn boodschappen niet betalen.
Daarvoor heb ik altijd wat cash op zak.
Als bancontact niet werkt, werkt het meestal niet voor alle bankkaarten.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 18 oktober 2018, 07:40

anoniem_56 schreef: ↑17 oktober 2018, 20:01 Ben jij klant bij meer dan 1 bank en waarom kies jij ervoor om niet alles te centraliseren?
Waar mijn loon op gestort wordt, wordt door de bank in kwestie opgelegd. Zoals bij de meesten is dat de bank waar wij onze lening hebben. Echter is dat niet mijn hoofdbank. Loon komt erop en na verrekening van de lening gaat dat dan naar een andere bank.

Waarom meerdere banken?
* Verdeling risico
* Backup (herinner u rond Pasen dat bv Argenta er 2 weken uitlag...)
* Kosten (1ne bank is interessanter voor Kredietkaart, andere voor belegging, nog andere hogere spaarrente, ...)

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 18 oktober 2018, 08:26

Cydox schreef: ↑17 oktober 2018, 23:34 De maaltijdcheque kaart is ook nog een backup, moesten je andere kaarten niet werken.
Bwa bij mij is dat na 2 weken al haast opgesoupeerd ;)

Nu ik heb ook wel een deeltje cash bij mij dusja. Heb eigenlijk maar 1 bank.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 18 oktober 2018, 08:27

J Lawieck schreef: ↑18 oktober 2018, 03:23
haelewyn schreef: ↑17 oktober 2018, 23:091 bankkaart van mijn reservebank. Je weet maar nooit dat bij bank 1 eens alles uitvalt en dat ik dan net in een winkel sta ... en ik kan mijn boodschappen niet betalen.
Daarvoor heb ik altijd wat cash op zak.
Als bancontact niet werkt, werkt het meestal niet voor alle bankkaarten.
Cash : idem, gewoonlijk rond de 50 euro.

Kaarten : Er is nu wel een zekere veiligheid ingebouwd doordat de kaarten zowel met Maestro als met Bancontact werken.
Dan moet de handelaar nog wel allebei geactiveerd hebben.

Maar je hebt gelijk : Als heel de boel plat ligt mag je zoveel kaarten bij je hebben als je maar wil.
Ik dacht ook wel meer aan het Argenta scenario maar dat is toch wel zeldzaam. Zelf heb ik het nog niet gehad in 20 jaar tijd dat mijn kaart niet bruikbaar is wegens panne bij mijn bank.

Giskart
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Giskart
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Giskart » 19 oktober 2018, 10:22

Ik heb ook veel kaarten. De meeste zijn vanzelf gekomen (min of meer). Zolang het allemaal 'gratis' is dan is het eenvoudiger het zo te laten dan de moeite te doen er te schrappen.

Argenta: 1 debit - bank waar ik al het langst klant. Met lening en een woonverzekering. Gebruik ik voor mijn betalingen via domiciliëringen en beperkte cash-reserve. Had lang een gratis Mastercard/VISA-kaart maar heb die stopgezet wegens geen gebruik, ook al koste die mij niets. Wou argenta niet nodeloos op kosten jagen. Vonden ze raar in het Argenta-kantoor. Ben ik ook gerust dat er geen misbruik mogelijk is per definitie.

Keytrade: 1 debit - ooit open gedaan omdat ik aandelen wou kopen. Zichtrekening ooit veel gebruikt, nu enkel nog voor aanhouden aandelen en Keyplan-plannen. VISA-kaart stopgezet wegens niet nodig / niet-gebruik

KBC: 1 debit - 'ambtshalve-verplicht' zo noem ik dat. Openen rekening was verplicht om mijn CERA-aandelen te kunnen verkopen. Gratis rekening, totaal niet gewenst en nodig. Heb mijn ANCORA-aandelen daar nog staan. Wel nuttig om in te kunnen loggen op KBC-touch om die te zien staan.

HelloBank: 1 debit - Ooit eens open gedaan omdat er een of andere promo was dat je geld kreeg als je een rekening opende. Nooit van plan geweest die te gebruiken. Ook nooit gebruikt tot de promo van MobileVikings dat je 50 cent aan MobileVikings-punten krijgt op de eerste 10 transacties per maand. Sinds die promo er is gebruik ik die elke maand een 10-tal keer voor dagdagelijkse aankopen. Steeds al mijn 5 euro aan punten gehad. Mijn MobileVikings-gebruik is gratis voor mij door de punten. - Als het gedaan is met die punten is het gebruik van HelloBank ook gedaan.

ING: 1 debit - ook eens open gedaan omdat je geld kreeg denk ik. Of toch een gratis voordeel bij een gratis rekening die ik niet nodig had en niet ging gebruiken. En ook nooit gebruik heb. Heb eens een poosje een autoverzekering gehad bij ING en toen was die kaart nuttig om dat op te volgen online. Gebruik ik niet. Staat 200 euro op en zit in de auto als back-up kaart voor indien ik vertrokken zou zijn zonder portefeuille zodat ik iets bij heb. Niet echt nodig, is meer om toch een soort van nut te zoeken voor een nutteloze rekening.

Europabank: 1 debit / 1 chargecard VISA - Recent klant geworden. Bewust, puur een 'waarom niet' idee. Had daar eerder een VISA-kaart bekomen, een echte. Was een positief contact. Europabank is een klein en eenvoudig bankje met een eenvoudig en nog te begrijpen bedrijfsmodel. Een zeer gezonde bank. Een wat primitieve associate en no-nonsense internetbankieren. Sprak mij wel aan. Loon komt daar toe. Bank om serieuze rekeningen mee te betalen. Centrale hub tussen al de rest. - Eigenlijk gebruik ik die VISA-kaart zeer weinig ook. Is meer om eventueel te kunnen gebruiken in situaties waar dat wel wenselijk / een geruststelling dat bij te hebben dan het effectief te gebruiken. Alles wat je kun doen met een VISA-kaart kun je ook doen met een debitkaart. Zeker in België. Als ik tank in een duur tankstation gebruik ik die graag om ze op extra kosten te jagen.

NewB Goodpay: 1 pre-paid MasterCard - nutteloos kaartje dat ik heb en af en toe eens gebruik om NewB te steunen. Gebruik ik meestal om mijn treinabonnement mee te verlengen.

Sodexo-maaltijdcheques: / Eco-cheques : 1 stuk - Als ik al aan 10 HelloBank-transacties zit of een hoge voedselrekening heb gebruik ik die. Saldo is lang geldig. Dat moet niet op tegen het einde van maand.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

17 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy