Ervaring Moneyou flex rekening eventueel icm doelsparen;
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
anoniem_56
- Newbie

- Contacteer:
Ervaring Moneyou flex rekening eventueel icm doelsparen;
Iemand al klant bij bovenstaande bank, liefst in combinatie met doelsparen? Je kan per doel een nieuwe rekening aanmaken zonder extra kosten met een max. van 5 spaardoelen. Iemand een idee of je deze doelen ook alle 5 kan raadplegen in de bijhorende 'sparen' app?
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Ervaring Moneyou flex rekening eventueel icm doelsparen;
Heb al iets gelijkaardig bij KBC gedaan, ik vermoed dat Moneyou niet de enige is die dit aanbiedt?anoniem_56 schreef: ↑31 oktober 2018, 15:57 Iemand al klant bij bovenstaande bank, liefst in combinatie met doelsparen? Je kan per doel een nieuwe rekening aanmaken zonder extra kosten met een max. van 5 spaardoelen. Iemand een idee of je deze doelen ook alle 5 kan raadplegen in de bijhorende 'sparen' app?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anoniem_56
- Newbie

- Contacteer:
Wel, dat heb ik toen in die periode ook gedaan maar dat hebben ze afgeschaft. ING biedt een gelijkaardige service aan, maar voorlopig alleen in NL. Rondje google leerde mij dat ze niet onmiddellijk plannen hebben dit ook in ons land te doen. Andere banken ben ik niet van op de hoogte. Zelf een spreadsheet bijhouden met de verschillende spaardoelen vind ik dan weer te omslachtig en heb graag een fijn overzichtje van alles.Jiraisking schreef: ↑31 oktober 2018, 16:47Heb al iets gelijkaardig bij KBC gedaan, ik vermoed dat Moneyou niet de enige is die dit aanbiedt?anoniem_56 schreef: ↑31 oktober 2018, 15:57 Iemand al klant bij bovenstaande bank, liefst in combinatie met doelsparen? Je kan per doel een nieuwe rekening aanmaken zonder extra kosten met een max. van 5 spaardoelen. Iemand een idee of je deze doelen ook alle 5 kan raadplegen in de bijhorende 'sparen' app?
Heb daar al jaren spaarrekeningen, weet niet precies wat je bedoelt met doelsparen. Je kan geloof ik inderdaad 5 spaarrekeningen openenen. Je krijgt alles mooi in overzicht te zien. Ikzelf heb slechts 2 spaarrekeningen. Overschrijven gebeurt met login en bevestiging sms uitsluitend naar tegenrekening op zelfde naam. Werkt prima, geen klachten.anoniem_56 schreef: ↑31 oktober 2018, 15:57 Iemand al klant bij bovenstaande bank, liefst in combinatie met doelsparen? Je kan per doel een nieuwe rekening aanmaken zonder extra kosten met een max. van 5 spaardoelen. Iemand een idee of je deze doelen ook alle 5 kan raadplegen in de bijhorende 'sparen' app?
Alle rekeningen mooi in beeld + overzicht te verwachten rente op vandaag en bij volgende evaluatie. Ook krijg je een simulatie mocht je een overschrijving doen wat dit voor gevolgen zou hebben voor de getrouwheid, maar dat is home banking, ik weet niet of de app dit aanbiedt