bitcoin rijp voor een bounce
TIP
bitcoin rijp voor een bounce
Ik denk dat die nooit nog zijn high zal halen, maar goed voor een bounce uit de rising wedge met moneymang. stops beveiliging.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: bitcoin rijp voor een bounce
Ik bedoelde uiteraard "falling wedge" of vallende wig.
Het 50 daags gemiddelde nadert nu (rode lijn) , dit is een weerstand waar wat winst van de tafel gaat gaan.
Het 50 daags gemiddelde nadert nu (rode lijn) , dit is een weerstand waar wat winst van de tafel gaat gaan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Black swan:

Met heel veel rode streepkes.
Ben vorige week naar de boekenbeurs geweest. Zelfs de boeken over cryptocoins waren er in solden. Dat zegt voor mij meer dan een vallende wig op een zwarte zwaan.
In elk geval, er zal aan de kersttafel minder geluld worden over bitcoins. Als nonkel Jef geluisterd heef naar zijn neefje die de hele avond zat de praten over hoeveel geld zijn coins al waard waren en gekocht heeft, dan zal er niet veel in het "envelopke" zitten.
Ben vorige week naar de boekenbeurs geweest. Zelfs de boeken over cryptocoins waren er in solden. Dat zegt voor mij meer dan een vallende wig op een zwarte zwaan.
In elk geval, er zal aan de kersttafel minder geluld worden over bitcoins. Als nonkel Jef geluisterd heef naar zijn neefje die de hele avond zat de praten over hoeveel geld zijn coins al waard waren en gekocht heeft, dan zal er niet veel in het "envelopke" zitten.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Volgens mij is Yaris aan het solliciteren om forum-cartoonist te worden.
Al zal hij d'er snel aan hangen wegens plagiaat.
Al zal hij d'er snel aan hangen wegens plagiaat.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources" - iemand.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Laat de bull maar komen 
Bitcoin is een verzopen paard en het lijk ligt al ff te rotten. Als je rot vlees zoekt te verwerken tussen vers vlees kan je er misschien nog wel wat mee. Maar zulke praktijken vind ik onbegonnen en onethisch.
De bitcoin stijgt omdat een voorstander van cryptomunten verkozen is als gouverneur van Colorado.
https://uk.investing.com/news/cryptocur ... do-1372115
https://uk.investing.com/news/cryptocur ... do-1372115
Oei .. dat wordt afwachten dan wie de nieuwe gouverneur van Oost Vlaanderen gaat worden.
Is het een bounce naar beneden of naar omhoog die verwacht wordt ?
Is het een bounce naar beneden of naar omhoog die verwacht wordt ?