Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

dual sim gsm slaat beter op toch?

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
29 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
lindelof
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer lindelof
Verstuur privébericht

dual sim gsm slaat beter op toch?

• Citeer

Bericht door lindelof » 14 november 2018, 03:23

nog een tip voor wie wil besparen: koop een dual sim gsm

met die dual sim gsm kan je data en bellen opsplitsen, en dan kan je voor data en bellen het interessantste aanbod kiezen los van elkaar

hoe ik het doe:
SIM1: bellen : ik heb een mobile vikings sim voor te bellen, ik laad het maximale op (60 euro) en dan bel ik aan 5 cent per minuut gedurende 6 maanden. Na elke herlaadbeurt heb ik ook gedurende 1 maand gratis data op dezelfde sim.

SIM 2 :data: na 1 maand valt die gratis data op SIM 1 weg, dus dan schakel ik mijn dataverbruik over naar de tweede sim.
de tweede sim is ook een mobile vikings, die laad ik op met 10 euro (= 500 megabyte), dat is voldoende voor mij voor een maand, de maand daarop herlaad ik terug met 5 euro enzovoort
Na 6 maanden kan ik de belwaarde van sim 2 voor 50% recupereren, via zo'n inbelnummer, dus heeft die 500 mega per maand eigenlijk maar 5 euro gekost

Voordeel: of ik nu veel bel of weinig, ik heb steeds het tarief van 5 cent per minuut gedurende 6 maanden. En ook surfen doe ik supergoedkoop via de sim 2.

Ik vermoed dat er niet veel mensen zijn nog goedkoper kunnen bellen dan mij. Bovendien heb ik geen verplichting naar maandelijkse bijdrage, geen belverbruik is geen kost.
Ben benieuwd wat julie hiervan vinden

LucJ
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer LucJ
Verstuur privébericht

Re: dual sim gsm slaat beter op toch?

• Citeer

Bericht door LucJ » 14 november 2018, 08:40

Prima idee, nooit over nagedacht. Dan moet je waarschijnlijk wel eerst goed kijken of je met die GSM kunt instellen welke SIM voor data gebruikt wordt, maar waarschijnlijk kan dat met de meeste.

En als je buiten Europa gaat koop je ginder een lokaal simkaartje voor mobiele data en laat je je eigen kaart met je telefoonnummer er in zitten om bereikbaar te blijven.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TNTim » 14 november 2018, 09:19

lindelof schreef: ↑14 november 2018, 03:23Na 6 maanden kan ik de belwaarde van sim 2 voor 50% recupereren, via zo'n inbelnummer, dus heeft die 500 mega per maand eigenlijk maar 5 euro gekost
Voor zover ik weet, zijn deze inbelnummers allemaal geblokkeerd door MV.

Rmv
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Rmv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Rmv » 14 november 2018, 09:26

Dat dacht ik ook, dus als je zou kunnen meedelen via welk nummer je wel nog kan terugkrijgen?

Bracke
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door Bracke » 14 november 2018, 09:56

Je hebt op die wijze wel een soort 'boekhouding' nodig om in het oog te houden wàt en wanneer je moet laden, enz enz.

Frederic
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Frederic
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frederic » 14 november 2018, 09:57

lindelof schreef: ↑14 november 2018, 03:23 nog een tip voor wie wil besparen: koop een dual sim gsm

met die dual sim gsm kan je data en bellen opsplitsen, en dan kan je voor data en bellen het interessantste aanbod kiezen los van elkaar

hoe ik het doe:
SIM1: bellen : ik heb een mobile vikings sim voor te bellen, ik laad het maximale op (60 euro) en dan bel ik aan 5 cent per minuut gedurende 6 maanden. Na elke herlaadbeurt heb ik ook gedurende 1 maand gratis data op dezelfde sim.
Dit herlaadtarief van 60 € vind ik niet terug waar staat dat? Ik vind wel 50 €. Je belt dus maandelijks met 50 € 166 min omgerekend

SIM 2 :data: na 1 maand valt die gratis data op SIM 1 weg, dus dan schakel ik mijn dataverbruik over naar de tweede sim.
de tweede sim is ook een mobile vikings, die laad ik op met 10 euro (= 500 megabyte), dat is voldoende voor mij voor een maand, de maand daarop herlaad ik terug met 5 euro enzovoort
Na 6 maanden kan ik de belwaarde van sim 2 voor 50% recupereren, via zo'n inbelnummer, dus heeft die 500 mega per maand eigenlijk maar 5 euro gekost
Als ik de tarieven bekijk dat neem jij die herlaadkaart van 10 € voor 500 mb, echter kan je ook blijkbaar er één nemen voor 10 € voor 1GB data, waarom neem je deze niet. Hoe gaat dit in zijn werk met die recuperatie van 50%; ik zie ook nergens dat je voor 5 € kan herladen, hoe werkt dit?

Voordeel: of ik nu veel bel of weinig, ik heb steeds het tarief van 5 cent per minuut gedurende 6 maanden. En ook surfen doe ik supergoedkoop via de sim 2.

Ik vermoed dat er niet veel mensen zijn nog goedkoper kunnen bellen dan mij. Bovendien heb ik geen verplichting naar maandelijkse bijdrage, geen belverbruik is geen kost.
Ben benieuwd wat julie hiervan vinden
Jij belt dus 6 maanden voor 50 € en als ik het goed begrijp, dan heb je maandelijks 500 mb data voor 5 €. Op jaarbasis is dit dus 100 + 60 = 160 €/12 maanden = 13,33 € per maand. Ik heb dan nog niet gerekend dat het 60 € zou zijn ipv 50 € en ook niet eventuele extra herladingen bovenop mijn berekening.

Wat ik hier van vind, tenminste als ik het juist begrijp. Veel abonnementen op de markt goedkoper dan dit met veel minder rompslomp: scarlet, orange, zelfs Telenet King en nog beter mocht je andere Telenetproducten hebben Wigo is veel handiger (alles onbeperkt voor zelfde tarief bovenop je pakket natuurlijk)

https://www.scarlet.be/nl/postpaid/
8€ 150min belle, onbeperkt sms + 0,5 gb -> 5 € extra voor 1gb = 13 €. 1 sim, geen rompslomp met herladen, ...

https://www2.telenet.be/nl/mobiel/abonn ... stel-king/
16 € voor 1 gb meer dan wat je nu hebt/ 10 belminuten minder/ geen herladingen/1sim/...

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 14 november 2018, 10:25

Dat is net wat ik er van vind. Ik vind de constructie die aanvankelijk beschreven wordt zo ingewikkeld opgezet dat ze een 'pain in the but' is.
Zelfs al zou ik me winst doen met een constructie als die, dan nog zou ik het niet doen. De winst is immers twijfelachtig, dus in het beste geval zeer klein.
Het is een beetje zoals naar een andere gemeente te voet gaan omdat het brood bij de bakker daar 10 cent goedkoper is.

500 MB is ook voor mij genoeg.
Ik vermoed dat je met een JIM kaart zelfs goedkoper af kan zijn voor je data EN voor bellen.
Met JIM bel je altijd aan 8 cent maar je hebt geen enkel verlies om geld te recupereren via een inbelnummer.
Dat inbelnummer zou ook niet nodig moeten zijn. Laat je saldo staan en doe er iets mee. Maar dan heb je weer het nadeel dat de prijzen na bundel bij MV hoog zijn. Bij JIM blijven ze altijd dezelfde.
Met JIM betaal je 1 cent per MB, dus ....als je in een maand maar 200 MB gebruikt kost het je maar 2 euro.

Een paar denkfouten : Het tarief om op te laden dat het hoogste is, is 50 euro. Niet 60. Misschien kan je wel ook 100 euro laden maar het maakt niets uit aan het tariefplan.
Je 5 cent per minuut geldt alleen maar tijdens de eerste maand. Ooit was dat anders maar nu niet meer. Het gaat daarna naar 20 cent per minuut.
https://mobilevikings.be/nl/offer/prepa ... /voice/50/

Geen belverbruik is geen kost klopt wel met een andere formule maar niet met deze. Als je veel laat staan verlies je ook weer meer na je inbel-recuperatie.
Kort samengevat : Slecht plan !!

Frederic
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Frederic
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frederic » 14 november 2018, 10:31

haelewyn schreef: ↑14 november 2018, 10:25 Kort samengevat : Slecht plan !!
We mogen hem niet te veel afbreken hé, het is zijn eerste post. Een 6 van mij voor inzet en moeite! :D

Altijd welkom als je goede ideeën hebt! ;)

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 14 november 2018, 10:33

Jup... Van mij een 9.5 voor "Welkom op het forum".
Maar begin toch maar volledig opnieuw aan dat plan. ;D

jutuiz
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer jutuiz
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jutuiz » 14 november 2018, 12:26

Tja... nog nooit aan gedacht. Wel een bijzonder verdienstelijke poging op dit forum dat toch een "spaar"gids is. Op het eerste zicht lijkt me dat wel een geniaal plan. Maar het lijkt me zo een hassle om dat bij te houden met MV. Vrij veel inspanning voor beperkt resultaat. Ook met die Vikingpunten en zo... ik heb dat nooit begrepen, pff. Dat is Artis Historia 2.0, dat zou ik niet echt niet doen of ik wil me daar niet mee bezig houden.

Maar als je een intensieve gebruiker bent van data en wil wel eens gebeld worden, wat met dit bvb?

Sim2 =data SIM

Je zoekt Iemand in de familie /vriendengroep met een Orange abonnement. Bij Orange kan je per abonnement voor 3 euro per maand één extra datasim van 3Gb /maand krijgen (om bv. in je tablet te steken, vraag naar "surf extra card" ). Je vraagt via je kennis die datacard aan, die hij of zij dan niet nodig heeft. Zo heb je 3Gb per maand voor 3 euro. 3Gb is voor veel normale gebruikers een zo goed als "onbeperkt" internet. Daar kan je écht niet voor sukkelen.

Dan zoek je een oplossing om via de data van je sim met vaste lijnen te bellen (Skype, 3starsnet, EDPnet met een Fritzbox een reguliere telefoonlijn). Dan kan je via smartphone met een virtuele vaste lijn aan spotgoedkope tarieven bellen. Dat lijkt ingewikkeld, maar technisch is dat zelfs voor leken te realiseren, da's in veel gevallen (Skype bvb.) gewoon een abonnement nemen en een app installeren.

Zelf heb ik ervaring met EDPnet en Fritzbox en dat werkt best ok. De rest heb ik geen ervaring, mogelijks zijn er anderen op dit forum die dit beter kunnen toelichten.

Sim1= occasioneel bellen en vooral gebeld worden.

Je zoekt dan nog een kaart (prepaid /abo) waarmee je zou bellen of vooral wil gebeld worden, zo goedkoop mogelijk. Als je niet herlaadt, dan kan je dit toch doen voor 10 euro in een jaar? Correct?

Als dat lukt, dan lijkt het me dat je voor slechts 46 euro in een jaar (3 x 12 + 10) bereikbaar bent op GSM, en ook als een normaal gebruiker "onbeperkt" kan surfen. Je moet niets bijhouden, en niet nadenken, gewoon gebruiken. De gesprekskosten voor de vaste lijn moet je bijtellen, maar die heb je misschien toch al?

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 14 november 2018, 12:52

jutuiz schreef: ↑14 november 2018, 12:26 Tja... nog nooit aan gedacht. Wel een bijzonder verdienstelijke poging op dit forum dat toch een "spaar"gids is. Op het eerste zicht lijkt me dat wel een geniaal plan.
.........
Als dat lukt, dan lijkt het me dat je voor slechts 46 euro in een jaar (3 x 12 + 10) bereikbaar bent op GSM, en ook als een normaal gebruiker "onbeperkt" kan surfen. Je moet niets bijhouden, en niet nadenken, gewoon gebruiken. De gesprekskosten voor de vaste lijn moet je bijtellen, maar die heb je misschien toch al?
Een geniaal plan waarvan de cijfers volledig verkeerd zijn ?
Ik denk dat gij in de politiek moet gaan.

Is het vandaag "geef een sukkelaar een schouderklopje-dag" ?
Of gewoon superlatievenweek ?

Ik weet nog iets beters en goedkoper. Het gaat dezelfde richting uit, alleen nog iets verder.

Herlaad je simkaart voor 5 euro per jaar.

Bel zelf niet maar zorg dat je gebeld wordt... Je belt bv mensen op en haakt in na de eerste beltoon. Die bellen wel terug.

Gebruik het beltegoed a rato van 1 cent per bericht om mensen een sms te sturen : "ik probeer je te bellen maar je neemt niet op. Bel je even terug ?", afgewisseld met "mijn belkrediet is op, bel mij aub" of "mijn dochter zoekt een lief, wie eerst is mag ze hebben".

Data : gebruik alleen wifi, je hebt misschien toch al internet thuis... dat is dan "gratis".
Of ruil de overschot van je boterhammen op de trein met iemand in ruil voor toegang tot zijn gsm / hotspot.

Ga in de ardennen wonen, dicht tegen een berg, waar geen ontvangst is. Als je veel thuis blijft heb je nooit kosten want geen netwerkbereik.

Vroeger deed ik dat ook, twee of meer simkaarten houden. Maar het vet is van de soep nu. Er is geen winst meer mee te behalen.
Wanneer wel : in de begintijd van gsm was naar hetzelfde netwerk bellen goedkoper. Of er waren tariefplannen die goedkoper waren om veel te sms'en of naar vaste lijnen te bellen.
Gelukkig zijn er nu waar alles goedkoop is.

Geniaal hé ?
Man, man, man... dat zo een talenten nooit eerder herkend zijn. Je vraagt je af hoe dat kan he ?

Heeft er iemand het nummer van Satsurfer ? Ik ben zeker dat die hier ook gevat kan op antwoorden. En meestal scherper dan ondergetekende.. ;D

Frederic
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Frederic
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frederic » 14 november 2018, 13:13

https://www.youtube.com/watch?v=LBs0j1h3eHs
Wat als de gsm eerder was uitgevonden

https://www.youtube.com/watch?v=A7FzbYiXrg0
Wat als de gsm voor de telefoon was uitgevonden

;D

jutuiz
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer jutuiz
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jutuiz » 14 november 2018, 13:15

haelewyn schreef: ↑14 november 2018, 12:52 Bel zelf niet maar zorg dat je gebeld wordt... Je belt bv mensen op en haakt in na de eerste beltoon. Die bellen wel terug.
Ik ben onder de indruk.
Het niveau van genialiteit is bruusk gestegen.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 14 november 2018, 13:21

Merci man... Als ik voor jou iets kan doen..

Deze ochtend boterhammen met prepare gegeten. Het zal daardoor komen. Ik moet dat nog doen... ;D

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 14 november 2018, 13:26

haelewyn schreef: ↑14 november 2018, 12:52 Een geniaal plan waarvan de cijfers volledig verkeerd zijn ?
Ik denk dat gij in de politiek moet gaan.

Is het vandaag "geef een sukkelaar een schouderklopje-dag" ?
Of gewoon superlatievenweek ?

Ik weet nog iets beters en goedkoper. Het gaat dezelfde richting uit, alleen nog iets verder.

Herlaad je simkaart voor 5 euro per jaar.

Bel zelf niet maar zorg dat je gebeld wordt... Je belt bv mensen op en haakt in na de eerste beltoon. Die bellen wel terug.

Gebruik het beltegoed a rato van 1 cent per bericht om mensen een sms te sturen : "ik probeer je te bellen maar je neemt niet op. Bel je even terug ?", afgewisseld met "mijn belkrediet is op, bel mij aub" of "mijn dochter zoekt een lief, wie eerst is mag ze hebben".

Data : gebruik alleen wifi, je hebt misschien toch al internet thuis... dat is dan "gratis".
Of ruil de overschot van je boterhammen op de trein met iemand in ruil voor toegang tot zijn gsm / hotspot.

Ga in de ardennen wonen, dicht tegen een berg, waar geen ontvangst is. Als je veel thuis blijft heb je nooit kosten want geen netwerkbereik.

Vroeger deed ik dat ook, twee of meer simkaarten houden. Maar het vet is van de soep nu. Er is geen winst meer mee te behalen.
Wanneer wel : in de begintijd van gsm was naar hetzelfde netwerk bellen goedkoper. Of er waren tariefplannen die goedkoper waren om veel te sms'en of naar vaste lijnen te bellen.
Gelukkig zijn er nu waar alles goedkoop is.

Geniaal hé ?
Man, man, man... dat zo een talenten nooit eerder herkend zijn. Je vraagt je af hoe dat kan he ?

Heeft er iemand het nummer van Satsurfer ? Ik ben zeker dat die hier ook gevat kan op antwoorden. En meestal scherper dan ondergetekende.. ;D
Hilarisch mate. Ik heb me kapot gelachen met je post. You make my day. :D :D

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

29 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy