Bpost
TIP
Re: Bpost
Gewoon een harmonisering van brieven- en pakjespost.
Er kwamen vandaag 2 brieven binnen die 14 en 16 november op de post gedaan zijn.Yaris schreef:Door de staking hebben sommige pakjes bij Bpost al twee weken vertraging.
Op 't werk was het gisteren nog straffer. Er kwam een brief toe die in mei 2017 afgestempeld was
.
Raar, als ik een pakje bestel of brief verwacht heb ik die nog altijd binnen de 2-3 dagen.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Voor de meeste brieven is dat zo. Maar de zeldzame brief die er (veel) langer over doet dan dat is natuurlijk veel interessanter om op café/op een forum/in de krant te plaatsen.
Hond bijt man is alledaags. Man bijt hond is nieuws.
Hond bijt man is alledaags. Man bijt hond is nieuws.
kust-ram of kus-tram, Piet? Wat het ook zij, belachelijke post hoor. 
Op een kus-tram zou ik ook eens willen rijden. Misschien voor mij eveneens een happy ending: ze leefden nog lang en gelukkig.
-
pietpiraat
a je kent het einde nog van het verhaaltje, heb ik me altijd afgevraagd is ie er mee getrouwd / gaan samenwonen
eerst dacht ik o neen dat arm hondje (en arme kevva die gebeten was ook natuurlijk)
heette het hondje ook niet pukkie ? of was dat die van de buur van omega , die had ook een hond, die beet dan weer niet
ps ik bedoel met de eigenares hé niet de hond
Beter door een hond gebeten dan in zijn p**p, of toch niet?
-
pietpiraat
zoeken-advocaat-cfr-overlast-blaffende- ... 95-30.html
een van de beste items hier te vinden, dat hebben ze niet op mijn kapitool
een van de beste items hier te vinden, dat hebben ze niet op mijn kapitool
Vanwaar haal je dat verhaal?pietpiraat schreef: ↑22 november 2018, 20:09 kevva is eens door hond gebeten op de kustram en dat was toch geen alledaags verhaal,
't Kan alleen van de hond zijn of van Kevva zelf.
Kort van geheugen, Kevva?
Straf dat jij van de politie mocht beslissen over leven of dood van die hond. Sta je nog altijd achter dat verhaal?Kevva schreef: ↑3 juni 2018, 23:07 Ik ben ooit gebeten door een hond op de kusttram in De Panne. M’n been bloedde en de tramchauffeur is ter plaatse gekomen om samen de gegevens van mevrouw te noteren.
Moet wel zeggen dat die chauffeur en De Lijn mij dan goed bijgestaan hebben. Er moest ook aangifte gedaan worden bij de politie waarbij ik de beslissing mocht nemen:
1) hond laten inslapen
2) hond in leven houden, maar bij het betreden van het openbaar domein moest hij een muilband dragen.
Ik heb dat tweede gekozen mede doordat mijn eigen hond het jaar er voor gestorven was en ik een hondenliefhebber ben. Ben de vrouw later nog eens tegengekomen aan de kust en die hond was gemuilkorfd.