autosalon 2019 - lening
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
autosalon 2019 - lening
Net, uit pure verveling, eens een simulatie gemaakt bij kbc voor een autolening.
Op 72 maanden: 1,15 JKP.
Moest ik een nieuwe wagen kopen kan ik dus beter lenen voor deze en mijn woninglening (niet fiscaal deel) vervroegd terugbetalen (deel lening nog aan 2,32%).
Vorig jaar waren de leningvoeten 0,99% als ik mij niet vergis. Zou dat volgend jaar nog lager kunnen?
Op 72 maanden: 1,15 JKP.
Moest ik een nieuwe wagen kopen kan ik dus beter lenen voor deze en mijn woninglening (niet fiscaal deel) vervroegd terugbetalen (deel lening nog aan 2,32%).
Vorig jaar waren de leningvoeten 0,99% als ik mij niet vergis. Zou dat volgend jaar nog lager kunnen?
Re: autosalon 2019 - lening
Is dat dan een gewone autolening? of een groene lening gezien het om een eco-vriendelijkere versie gaat?
Heeft de garage zelf ook een voorstel? Een tijd geleden was de jkp 0 of bijna 0 als je genoeg voorschot kon geven.
Heeft de garage zelf ook een voorstel? Een tijd geleden was de jkp 0 of bijna 0 als je genoeg voorschot kon geven.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ben benieuwd of ze met het autosalon iets extra gaan doen om elektrische wagens te promoten. Ze zijn nog steeds een zeldzaamheid dus hier liggen kansen.
We hebben nu een aantal elektrische wagens op het werk (Nissan Leaf) en ik moet zeggen, het is dikwijls een gevecht voor de sleutels
. Iedereen rijdt liever met de elektrische wagens dan met de gewone. Ik eigenlijk ook. Zo'n dingetje rijdt echt wel zeer aangenaam. Jammer van de nog altijd veel te hoge prijs. De actieradius is minder een issue want als ik mijn verplaatsingen oplijst dan zou ik 95 procent van mijn verplaatsingen probleemloos met een elektrische wagen kunnen afleggen.
Ik zie het echter niet zitten om 35.000 euro of meer op tafel te leggen voor een auto die voor mij eigenlijk maar iets is om me van A naar B te verplaatsen.
We hebben nu een aantal elektrische wagens op het werk (Nissan Leaf) en ik moet zeggen, het is dikwijls een gevecht voor de sleutels

Ik zie het echter niet zitten om 35.000 euro of meer op tafel te leggen voor een auto die voor mij eigenlijk maar iets is om me van A naar B te verplaatsen.
-
- Newbie
- Contacteer:
ik heb een electrische gekocht, maar ik rij weinig en ik kan hem opladen met mijn zonnepanelen. Anders loont het niet.
Iemand een idee wat momenteel de goedkoopste elektrische auto is?
Door verandering van job heb ik geen bedrijfswagen meer en heb mezelf een kleine tweedehands benzinewagen aangeschaft. Nieuwe job op 5km van huis en auto dient enkel om de kids op te halen bij gelegenheid.
Een elektrische auto zou ideaal zijn geweest maar is gewoon onbetaalbaar lijkt me. Nissan Leaf is al +30.000€.
Veel geld om rond de kerktoren te rijden.
Door verandering van job heb ik geen bedrijfswagen meer en heb mezelf een kleine tweedehands benzinewagen aangeschaft. Nieuwe job op 5km van huis en auto dient enkel om de kids op te halen bij gelegenheid.
Een elektrische auto zou ideaal zijn geweest maar is gewoon onbetaalbaar lijkt me. Nissan Leaf is al +30.000€.
Veel geld om rond de kerktoren te rijden.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Je hebt eigenlijk geen auto meer nodig, maar je zou toch een elektrische aanschaffen? Die zijn net duurder..
Hier heb je een overzichtje.
https://www.egear.be/elektrische-wagens/
Ik zou het houden op die 2de hands benzine. Of misschien een afgedankte elektrische?
Ik zou het houden op die 2de hands benzine. Of misschien een afgedankte elektrische?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Ik kan via werkgever korting krijgen bij bepaalde merken.
O.a. bij Kia. Een Niro ev zou dus nog kunnen. Al spreken we dan van 40.000 euro.
Minimaal.
Veel geld vind ik.
O.a. bij Kia. Een Niro ev zou dus nog kunnen. Al spreken we dan van 40.000 euro.
Minimaal.
Veel geld vind ik.
Cydox schreef: ↑8 december 2018, 22:57 Je hebt eigenlijk geen auto meer nodig, maar je zou toch een elektrische aanschaffen? Die zijn net duurder..
Nodig heb ik hem wel sowieso met 2 kleine kids, naar de crèche en school brengen, naar grootouders brengen, ...
Tweedehands benzine was beste keus.
Wil men echt een "groener" autopark dan gaat men die elektrische wagens toch een pak goedkoper moeten maken. Als je dan nog ziet dat de goedkopere slechts 200 à 300 km rijden zonder opladen

Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Misschien een elektrische bakfiets overwegen om rond de kerktoren te rijden.