Het migratieakkoord van Marrakech
Re: Het migratieakkoord van Marrakech
Als je er zo eens over nadenkt. In 2014-2018 en 1940-1945 werden onze mannen vanaf hun 18de verplicht in het leger gestuurd om het land te verdedigen. Ontsnappen kon je vergeten want dan raakte je je rechten kwijt!
Daar is het anders, die mannen vluchten weg en laten hun vrouw, zus, moeder, dochter daar achter als bange schijters. En éénmaal hier aangekomen steken ze vriendelijk het handje uit! Een echte man zou zijn land beschermen.
Over 10 jaar zien ze zich waarschijnlijk allemaal wel nog als Irakees, Syriër of Afghaan. Maar als het moeilijk ging waren ze er als de kippen bij om te vertrekken.
Dat is zoals wannabee Anderlecht supporters, gaat het goed dan zijn ze fan. Spelen ze minder dan is het fan zijn plots gedaan.
Eigenlijk toch wel schandalig of ben ik de enigste met die mening?
Daar is het anders, die mannen vluchten weg en laten hun vrouw, zus, moeder, dochter daar achter als bange schijters. En éénmaal hier aangekomen steken ze vriendelijk het handje uit! Een echte man zou zijn land beschermen.
Over 10 jaar zien ze zich waarschijnlijk allemaal wel nog als Irakees, Syriër of Afghaan. Maar als het moeilijk ging waren ze er als de kippen bij om te vertrekken.
Dat is zoals wannabee Anderlecht supporters, gaat het goed dan zijn ze fan. Spelen ze minder dan is het fan zijn plots gedaan.
Wat ben je met je "rechten" als ze je kop er af schieten in de loopgraven ?Kevva schreef: ↑16 januari 2019, 18:58 Als je er zo eens over nadenkt. In 2014-2018 en 1940-1945 werden onze mannen vanaf hun 18de verplicht in het leger gestuurd om het land te verdedigen. Ontsnappen kon je vergeten want dan raakte je je rechten kwijt!
Verdedigen van "je" land ? Welk land ? Vlamingen komen niet overeen met de Walen en West-Vlamingen en Limburgers begrijpen elkaar niet eens ;-)
Ik geef je wel gelijk wat betreft het achterlaten van hun vrouwen ... maar als een "echte man" je land verdedigen ? Doe maar ... ik ben vrijgesteld
Over die van 1940-1945 heb ik nog geleerd in school.
Die van 2014-2018 was pas vorig jaar gedaan, maar ik kan me er al niets meer van herinneren
Theo, een ex-staatssecretaris van de NVA partij,
zit nu toch wel serieus met een ei.
Zijn partij is zogezegd tegen de migratie,
maar dat is toch niet wat ik zie.
Zie je ook al de nederlaag van NVA in mei?
zit nu toch wel serieus met een ei.
Zijn partij is zogezegd tegen de migratie,
maar dat is toch niet wat ik zie.
Zie je ook al de nederlaag van NVA in mei?
Tussen wat echte Tjeven en namaak Tjeven doen is er geen verschil zeker.
Behalve het kleur verschil van hun beide partijen.
Estate Guru believer.
En ja hoor. De grote Calimero uit Antwerpen, die de grote Calimero van Vlaanderen wil worden, heeft weer dezelfde plaat opgelegd. Francken heeft persoonlijk in 2018 honderden visa verleend en nu is iedereen weer tegen de NVA ... Het is oneerlijk
Iedereen is altijd tegen de NVA 
BDW die altijd als calimero wordt gebracht, als ik eentje heel de tijd hoor te "bleiten" is het Calvo van groen wel.
Wanneer komt dat panacheren er eigenlijk?
Wanneer komt dat panacheren er eigenlijk?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
-
anonymous
Het is ook nooit goed voor Calvo en vriendjes. Als er vluchtelingen teruggestuurd worden staan ze op hun achterste poten. Als ze opgesloten worden: schande. Nu hebben ze er een keer een aantal binnengelaten en is het ook weer niet goed.
Allez vooruit. Voor de gemeenteraadsverkiezingen vorig jaar was de hele marketing afdeling van NVA hier op het forum campagne aan het voeren tegen de migratie en alleen NVA kon Vlaanderen redden, en nu zijn alle NVA ers voor de migratie
We gaan het onthouden voor de verkiezingen van mei
Voor een verrijking van de Vlaamse cultuur in een cosmopolitische geest met een open blik en met open grenzen, stem NVA !
Alleen jammer dat ze de vermogenstaks gesteund hebben. Ze hadden veel stemmen kunnen halen
Voor een verrijking van de Vlaamse cultuur in een cosmopolitische geest met een open blik en met open grenzen, stem NVA !
Alleen jammer dat ze de vermogenstaks gesteund hebben. Ze hadden veel stemmen kunnen halen
en met dat gemeenteraadslid uit Mechelen zitten ze ook heel verveeld
wie weet wat voor een beerput er nog gaat openkomen
wie weet wat voor een beerput er nog gaat openkomen
het nichtje van Nonkel Bart, zal misschien het wit koniijn van de nva worden
allemaal spijbelen op donderdag
allemaal spijbelen op donderdag
Er zullen wel nog lijken uit de kast donderen voor de verkiezingen
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Begrafenisondernemer Bart dwv in bijberoep
" ze willen ons kapot"
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ~acc5eb05/
" ze willen ons kapot"
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ~acc5eb05/
-
anonymous9433
Hou je maar vast als links aan de macht komt, de minimale vermogenstaks zal vervangen worden door een algemene meerwaardebelasting en er komt een vermogensBELASTING ipv TAKS(je). Vanuit het standpunt dat vermogen even zwaar moet worden belast als arbeid. Good luckNTO schreef: ↑19 januari 2019, 16:52 Allez vooruit. Voor de gemeenteraadsverkiezingen vorig jaar was de hele marketing afdeling van NVA hier op het forum campagne aan het voeren tegen de migratie en alleen NVA kon Vlaanderen redden, en nu zijn alle NVA ers voor de migratie![]()
Alleen jammer dat ze de vermogenstaks gesteund hebben. Ze hadden veel stemmen kunnen halen![]()