Visa Kaart Argenta + Virtuele visakaart
-
Yannicovicz
- Newbie

- Contacteer:
Visa Kaart Argenta + Virtuele visakaart
Hoi
Ik ben net nieuw hier, maar eigenlijk volg ik het forum als stiekem enkele jaren!
Maar tot nu toe had ik niets nuttigs bij te dragen aan dit fantastisch forum, dus ben ik ook nooit lid geworden.
Nu vind ik dat het tijd is om mijn bedragen te gaan leveren, maar eerst heb ik jullie deskundige hulp nog even nodig!
Ik heb Donderdag een VISA-kaart aangevraagd bij Argenta, heeft er iemand een idee hoe lang dat het gaat duren voordat ik de kaart in mijn handen zal hebben?
Want ik moet dringend een vlucht boeken, en hoe langer dit duurt hoe duurder die vlucht gaat worden
en ge kunt enkel via VISA betalen.
Ten tweede heb ik een vraag over de zogenaamde "Virtuele creditkaart".
Dus dat je een tijdelijk nummer krijg om een betaling te doen zodat de koper uw echte gegevens niet te zien krijgt. Heeft er iemand ervaring met dit systeem in België? En zijn er Belgische banken die dit ondersteunen?
Groetjes
Yannic
Ik ben net nieuw hier, maar eigenlijk volg ik het forum als stiekem enkele jaren!
Maar tot nu toe had ik niets nuttigs bij te dragen aan dit fantastisch forum, dus ben ik ook nooit lid geworden.
Nu vind ik dat het tijd is om mijn bedragen te gaan leveren, maar eerst heb ik jullie deskundige hulp nog even nodig!
Ik heb Donderdag een VISA-kaart aangevraagd bij Argenta, heeft er iemand een idee hoe lang dat het gaat duren voordat ik de kaart in mijn handen zal hebben?
Want ik moet dringend een vlucht boeken, en hoe langer dit duurt hoe duurder die vlucht gaat worden
Ten tweede heb ik een vraag over de zogenaamde "Virtuele creditkaart".
Dus dat je een tijdelijk nummer krijg om een betaling te doen zodat de koper uw echte gegevens niet te zien krijgt. Heeft er iemand ervaring met dit systeem in België? En zijn er Belgische banken die dit ondersteunen?
Groetjes
Yannic
Re: Visa Kaart Argenta + Virtuele visakaart
1) Duurt maar paar dagen voor je die visa kaart hebt van argenta., wel moet er 2500 euro op je rekening staan.
2) voor zover ik weet is het enkel Citi Bank die het systeem van virtuele visakaart gebruikt.
of je zou Paypal kunnen gebruiken, dan zien ze je visakaart niet maar gaat de betaling via je emailaccount
2) voor zover ik weet is het enkel Citi Bank die het systeem van virtuele visakaart gebruikt.
of je zou Paypal kunnen gebruiken, dan zien ze je visakaart niet maar gaat de betaling via je emailaccount
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Yannicovicz
- Newbie

- Contacteer:
Dat geld stond ruimschoots op mijn rekeningen bij Argenta. De kantoorhoudster zei dat de voorwaarden dus voldaan waren, maar ik was toen vergeten te vragen hoe lang dat het zou duren voor ik de kaart had. Maar dan zal ik ze ergens in de loop van volgende week wel krijgen hopelijk.
Paypal heb ik al met de kaart van mijn ouders, ik weet dat zei een tijdje aan het testen geweest zijn met een "virtual debet card"
Paypal Virtal Debet
Maar ik vind maar nergens hoe ik dat precies aan de gang moet krijgen, misschien is dit niet voor België?
Paypal heb ik al met de kaart van mijn ouders, ik weet dat zei een tijdje aan het testen geweest zijn met een "virtual debet card"
Paypal Virtal Debet
Maar ik vind maar nergens hoe ik dat precies aan de gang moet krijgen, misschien is dit niet voor België?
Die virtuele kaart is idd enkel bij Citi. De link die jij plaatst is blijkbaar een dienst bij Paypal.
Europabank heeft ook zo'n virtuele visa kaart.Wook schreef: Die virtuele kaart is idd enkel bij Citi. De link die jij plaatst is blijkbaar een dienst bij Paypal.
https://www.europabank.be/home.jsp?link=virtka&lang=nl