Bankkaart Dexia
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Bankkaart Dexia
Ik ben Dexia Axion (zodus onder de 26 en kan van heel wat voordelen genieten).
Stel dat ik mijn bankkaart verlies, moet ik dan (zoals bij Keytrade) betalen voor een nieuwe kaart?
Stel dat ik mijn bankkaart verlies, moet ik dan (zoals bij Keytrade) betalen voor een nieuwe kaart?
Re: Bankkaart Dexia
Ik denk niet dat je daar onderuit kunt...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Rekening afsluiten en een nieuwe openen = nieuwe gratis bankkaart
Pecunia non olet
ach ja, een axion rekening is gratis, ga je werkelijk op 5 euro besparen? Kaart verloren is betalen he, dat is zo bij iedere bank. Voorts kan je bij Dexia later kiezen voor rekeningen waarbij kaarten gratis vervangen worden.
Heb eens geïnformeerd en het vervangen van een gewone Dexia Axion bankkaart zou gratis zijn. Een nieuwe fotokaart kost 2,50 euro. De eerste fotokaart is gratis. Prima service dus.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
'n Axionklant zullen ze wel in de watten leggen. De jeugd is immers de toekomst, net zoals 'n jager nog 'n heel klein konijntje ongemoeid zal laten om het volgende jaar dan 'n lading hagel in z'n lijf te boren.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
Sisse
Ik verloor onlangs 2 bankkaarten van Recordbank, en ik liet ze beiden blokkeren via cardstop. De dag later vond ik de kaarten terug. Eén telefoontje naar Recordbank volstond om ze enkele uren later weer te laten werken! (zonder kosten)
Procifiat Recordbank.
Procifiat Recordbank.