Fysiek Palladium Kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Fysiek Palladium Kopen
Iemand ervaring met het fysiek kopen van Palladium???
Blijkbaar wordt dit aanzien dan een beter alternatief dan goud:
http://moneytalk.knack.be/economie/geld ... 521105.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Blijkbaar wordt dit aanzien dan een beter alternatief dan goud:
http://moneytalk.knack.be/economie/geld ... 521105.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Fysiek Palladium Kopen
Moest die BTW er niet zijn he...
Waarom is eigenlijk enkel goud vrij van BTW?
Waarom is eigenlijk enkel goud vrij van BTW?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als je Palladium wil kopen kan je je volgende vakantie misschien plannen naar Guernsey? Daar is het BTW-vrij.
Goud wordt eigenlijk 'n beetje aanzien als geld (Tier 1), en op geld betaal je geen BTW.

Goud wordt eigenlijk 'n beetje aanzien als geld (Tier 1), en op geld betaal je geen BTW.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Full Member
- Contacteer:
Goud is helemaal geen Tier 1
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Fiat geld wel. Goud weldra met Basel III. 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ja hypothetische geruchten die door de goud tamtam pers al snel als waarheid werden genomen.
Maar uiteindelijk is goud helemaal geen tier 1 geworden.
“Gold did not achieve tier 1 status under Basel III regulations. The Basel III committee actually ruled gold out as a high-quality liquid asset. The swarm of news headlines proclaiming gold as a tier 1 asset under Basel III was both confusing and outrageously false.”
https://www.kitcomm.com/showthread.php?t=113088" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar uiteindelijk is goud helemaal geen tier 1 geworden.
“Gold did not achieve tier 1 status under Basel III regulations. The Basel III committee actually ruled gold out as a high-quality liquid asset. The swarm of news headlines proclaiming gold as a tier 1 asset under Basel III was both confusing and outrageously false.”
https://www.kitcomm.com/showthread.php?t=113088" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Bedankt voor de info, wist ik niet. Blijkbaar hebben ze dat met het uitstellen van de Basel III, er dan weer uit gehaald.
Het zou dan eigenlijk toch niet veel uithalen, de banken hebben hun goud allemaal al verkocht.
Het zou dan eigenlijk toch niet veel uithalen, de banken hebben hun goud allemaal al verkocht.

Ik heb een aantal Palladium Maple Leafs te koop. Neem gerust contact op indien interesse.
- Tonijnbelegger
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb het ook soms moeilijk om uit de gigantische hoeveelheid informatie waarmee wij gebombardeerd worden de waardevolle eruit te filteren. Heel vaak zijn onze eigen verwachtingen en wensen daarbij een kwalijke filter, zoals blijkt. Ik had immers ook gelezen dat goud een Tier 1 activum zou worden...
Soms vraag ik me af als je systematisch ieder positief bericht gaat accepteren en ieder negatief bericht gaat negeren, wat er nog overblijft van onze kennis...
Soms vraag ik me af als je systematisch ieder positief bericht gaat accepteren en ieder negatief bericht gaat negeren, wat er nog overblijft van onze kennis...
Hoe zit het ondertussen met Palladium???
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
In prijs verdubbeld tov het tijdstip van de vorige post. 

Dus nu nog kopen zijn vijgen na pasen??
Opzoekwerk doen naar waar men het inzet/wil inzetten, de verwachtingen, hoe gemakkelijk/moeilijk men het ontgint, of hoe de voorraden eruit zien en wie ze hebben.
Niets kopen waar je niets van af weet.
Niets kopen waar je niets van af weet.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor