Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Ab Inbev

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1218 berichten
  • Pagina 51 van 82
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • …
  • 82
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
dw
VIP member
VIP member
Berichten: 1294
Lid geworden op: 25 mar 2016
Contacteer:
Contacteer dw
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door dw » 1 maart 2019, 13:03

dreamy schreef: ↑1 maart 2019, 12:13 Verder blijft het me verbazen dat Budweiser, Corona en Stella Artois als prestige labels worden gepresenteerd. Op de site RateBeer - ironie: inmiddels in handen van AB Inbev - worden deze bieren in elk geval niet erg positief beoordeeld...
1) Wie schrijft reviews op zo'n sites? Echt liefhebbers en trollen. Beide groepen gaan een bekend mainstream bier niet genegen zijn.

2) 'Premium' hangt af van markt tot markt. Budweiser wordt in de VS niet als premiumbier gezien, maar in China bijvoorbeeld wel. Niet als écht topproduct, maar wel een stapje boven inheemse merken. Onterecht imo, maar het is nu eenmaal een feit dat 'buitenlands' (en zeker Amerikaanse) in veel landen nog altijd een zeker cachet heeft.

Ander voorbeeldje: ik zat ooit op café met een paar Finnen, die beweerden dat Hoegaarden een echt topproduct was - bijna een craft beer qua kwaliteit/prestige. Over smaken en kleuren valt niet te twisten zeker?
Omhoog

Gebruikersavatar
optibear
VIP member
VIP member
Berichten: 4166
Lid geworden op: 16 feb 2010
Contacteer:
Contacteer optibear
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door optibear » 1 maart 2019, 13:23

Geen fan van het bier maar als ik naar Brewdog ga in Brussel, valt het me toch op dat er daar ' s avonds veel volk zit. Ondanks de hoge prijzen die ze vragen. Blijkbaar is toch een markt voor zulke bieren en Brewdog is Schots hé! Die denken ook internationaal.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. ;)
Omhoog

contextbinder
Hero Member
Hero Member
Berichten: 780
Lid geworden op: 27 dec 2013
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door contextbinder » 1 maart 2019, 13:25

dreamy schreef: ↑1 maart 2019, 12:13 Verder blijft het me verbazen dat Budweiser, Corona en Stella Artois als prestige labels worden gepresenteerd. Op de site RateBeer - ironie: inmiddels in handen van AB Inbev - worden deze bieren in elk geval niet erg positief beoordeeld...
- Strategie van ABI (en vele anderen), in principe wordt dit op immense schaal toegepast - eens de markt is gevormd kan je vervolgens de prijzen verhogen - onze overheid doet exact hetzelfde met taks op alcohol en rookwaren. Bijkomend zijn er nog regio -verschillen (die ABI handig weet te gebruiken), dergelijke aanpak vereist veel middelen om succesvol te zijn - van een "basic" product een "premium" maken zonder het product te wijzigen vergt uitgekiemde marketing.
- "duurder" wordt vaak geassocieerd met beter, geld voor bier maar ook voor wasmiddelen bvb.
- De sociale status: Een "Stella" op je feestje aanbieden zal een andere indruk nalaten dan een "Buval" bvb. Net zoals aankomen in een Bentley of een Dacia - wetende dat de Dacia naar alle waarschijnlijkheid betrouwbaarder zal zijn.
- Pils bieren zouden eigenlijk niet in de lijst moeten staan, echte bieren zijn immers niet geschikt om op alle gelegenheden en in grote volumes te consumeren ;D.
Omhoog

Gebruikersavatar
jens_dev
VIP member
VIP member
Berichten: 3358
Lid geworden op: 31 jan 2012
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door jens_dev » 1 maart 2019, 14:47

Verwar de prijzen die ABI aanrekent ook niet met de prijzen op café. Elk jaar wanneer ABI de prijzen optrekt, zetten die cafébazen en de media een hele show op, terwijl het in realiteit misschien om €0,01 extra per consumptie gaat.

De fors stijgende prijzen in de horeca zijn eerder het gevolg van slecht gerunde horecazaken, die ocharme niet meer in het zwart mogen werken, dan van de prijsverhogingen van ABI. De omzet die ABI wereldwijd gemiddeld genereert met één consumptie van 25 cl is welgeteld €0,20. In mature regio's zoals de VS en Europa zal het gemiddeld €0,30 zijn. Omzet hé, geen winst. Een schande is het dat ze zo'n edel product zo goedkoop verkopen :D

Het verschil met Kraft-Heinz is dat het bij ABI in € nauwelijks de moeite loont om over te stappen op een 'minderwaardig' budgetmerk à la Buval. Zo'n Buval kost momenteel €0,33 in de Aldi. Een flesje Jupiler €0,55. Dat is gewoon voor iedereen betaalbaar.
Omhoog

Gebruikersavatar
optibear
VIP member
VIP member
Berichten: 4166
Lid geworden op: 16 feb 2010
Contacteer:
Contacteer optibear
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door optibear » 1 maart 2019, 15:25

Jupiler is in mijn eigen ogen niet beter dan Buval hoor. Smaken verschillen.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. ;)
Omhoog

Gebruikersavatar
jens_dev
VIP member
VIP member
Berichten: 3358
Lid geworden op: 31 jan 2012
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door jens_dev » 1 maart 2019, 16:08

Opti,
het ding is dat dat er niet eens toe doet. Die merken van ABI hebben een zeer reële waarde. Waarom koopt iemand een iPhone van €1000+ terwijl mijn Chinees toestel van €300 exact hetzelfde kan? Braaaaands.
Omhoog

dreamy
VIP member
VIP member
Berichten: 1852
Lid geworden op: 31 okt 2014
Contacteer:
Contacteer dreamy
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door dreamy » 1 maart 2019, 16:37

Kraft Heinz had ook sterke brands, maar na een forse afboeking op de goodwill en de waarde van de merknamen maakte de koers een reuzeduik van 27%...
Omhoog

Gebruikersavatar
jens_dev
VIP member
VIP member
Berichten: 3358
Lid geworden op: 31 jan 2012
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door jens_dev » 1 maart 2019, 16:55

Mac & Cheese in de microgolf, ijzersterke merken ja.

- De kasstromen bij Kraft Heinz staan onder druk. Er is geen omzetgroei en de winst staat onder druk.
- De Amerikaanse toezichthouder opende een onderzoek naar de inkooppraktijken van Kraft Heinz.
- Kraft Heinz is grotendeels actief in mature niet-groeimarkten (80% Noord-Amerika, 10% Europa incl. UK en 10% other).
- Ik zeg niet dat afboekingen bij ABI niet kunnen, maar je moet wel de verschillen tussen beide bedrijven willen zien.
Omhoog

dreamy
VIP member
VIP member
Berichten: 1852
Lid geworden op: 31 okt 2014
Contacteer:
Contacteer dreamy
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door dreamy » 1 maart 2019, 17:50

AB Inbev en Kraft Heinz zitten voorlopig inderdaad zeker niet in hetzelfde schuitje, maar het is wel een indicatie hoe belangrijk het is dat ABI zijn belofte gaat waarmaken om meer volumegroei te realiseren.

En ik denk dat we daarbij best in gedachten mogen houden dat ABI wat dat betreft niet bepaald een overtuigende track record heeft...
Omhoog

Gebruikersavatar
jens_dev
VIP member
VIP member
Berichten: 3358
Lid geworden op: 31 jan 2012
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door jens_dev » 1 maart 2019, 18:06

ABI kan aan verschillende knoppen draaien om de volumes te doen stijgen, in het bijzonder prijs (cf. Heineken in Brazilië, maar het is altijd de vraag of dat wel wijs is. Het zal een mix moeten zijn van volumegroei en omzetgroei, wat ABI expliciet benadrukte in het persbericht.
Omhoog

reteiP
VIP member
VIP member
Berichten: 4985
Lid geworden op: 27 mei 2013
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door reteiP » 2 maart 2019, 17:42

Speciaal voor jens_dev een sixpack Stella gekocht vandaag.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Omhoog

Gebruikersavatar
jens_dev
VIP member
VIP member
Berichten: 3358
Lid geworden op: 31 jan 2012
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door jens_dev » 2 maart 2019, 18:26

Stella Artois klinkt fancier. Te drinken in bijhorend kelkglas hé! Je komt dat bier echt overal tegen. Van Washington DC tot Kaapstad. Everybody loves Stella Artois.

Dat ze die Goose Island eens wat breder uitrollen. Zou in de smaak vallen denk ik.
Omhoog

Gebruikersavatar
jens_dev
VIP member
VIP member
Berichten: 3358
Lid geworden op: 31 jan 2012
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door jens_dev » 4 maart 2019, 09:03

SAMENVATTING CC

Over hun blootstelling aan opkomende markten:
We are well-positioned in emerging markets which represent more than 70% of our volume and almost 60% of our revenues. That is up for long-term growth despite short-term volatility. And as a company of owners, we manage our business for the long-term.

Voor wie de vergelijking wil trekken met Kraft Heinz: 80% Noord-Amerika, 10% Europa incl. VK en 10% other. Allemaal mature markten.

Over premiumization:
- Corona heeft slechts in 3 landen een marktaandeel boven de 3%, dus het potentieel blijft immens. Groeit al jaren als kool.
- Brede outlook van dit segment, wat verklaart waarom ze hier zo op inzetten: “This segment is expected to grow about five times faster than the core and value segment and based upon our experience it's a very profitable segment driving about two times more revenue for every hectoliter sold.”

Over bier met geen of weinig alcohol:
- In lijn met de health trend; zeer leuke marges omdat de accijnzen doorgaans lager zijn

Over werkkapitaal:
- Is ondertussen 13,6% van netto-omzet in het negatief. M.a.w. ze kunnen veel cash in-house houden door hun vorderingen snel te innen en hun facturen van leveranciers wat later te betalen. In 2016 was het werkkapitaal 15,2% negatief, dus ze geloven dat ze hier nog wel een miljardje kunnen uitpuren.

Veranderingen in 2019:
- Rapportering: wordt wat doorheen geschud (zie mededeling H1). Mexico, Colombia, Peru en Equador komen in Middle-Americas; Brazilië, Argentinië, Uruguay, Bolivië & Chile in South-America.
- IFRS 16 Leases: worden apart op de balans vermeld (cf. andere bedrijven), een right-of-use asset en een lease liability. Ik zal die leasekosten blijven verrekenen in de operationele kasstroom.

Schuldafbouw:
- Net debt/EBITDA kan nog steeds met 0,5 per jaar worden verlaagd, maar wel in normale omstandigheden (zonder crashende emerging market currencies).

CapEx:
- Zat met $4649m een beetje boven hun guidance van $4000-4500m omdat er wat projecten naar voren zijn geschoven.

Guidance:
- Analist: “Wat versta je onder sterke omzet- en winstgroei in 2019?” Brito: “Iets om over naar huis te schrijven. Zo zou ik het definiëren.”
- Waarom zegt hij dat? Omdat het jaar sterk is begonnen (“good momentum”).
- Brito herhaalt nogmaals dat ze een beter evenwicht willen tussen omzet en volume.
- Dit is nieuw denk ik: “it is also expected EBITDA to grow faster than 2018”. Dus sterkere EBITDA-groei dan de 7,9% (onderliggend) in 2018?
- Merk ook op dat 2018 traag van start ging dus vergelijkingsbasis is eerder makkelijk.

En dan nog belangrijke markten:
VS:
- 0,4% verlies van marktaandeel over 2018; in Q4 zagen ze nog maar 0,3% en in december nog een stuk minder dan dat.
- VS is verder weinig aan bod gekomen in deze call, voor het eerst sinds lang.

Mexico:
- Ze zullen hun producten de komende jaren verkopen in de grootste keten van buurtwinkels in Mexico (OXXO). Voorheen verkochten ze hier helemaal niet (exclusiviteit concurrenten). Dit zal in fases gebeuren. Je bent niet morgen met al je producten aanwezig in 17.000 winkels. Ze beginnen de uitrol in april en die zal lopen tot eind 2022 (“het ging niet anders”). Ze beginnen wel rond Mexico-City en Guadalajara, regio’s die voor hen belangrijk zijn (premium segment; qua brands, denk Stella Artois & Michelob Ultra). Dus ze hebben al een zeer sterke groei in Mexico en OXXO komt daar nog eens bij.
- Daarnaast openen ze rond deze tijd hun nieuwe brouwerij in Mexico, dus de capaciteit (die ook gaandeweg wordt opgebouwd) zal er zijn.

Brazilië:
- Uitdagende economie in 2018. 0,4% marktaandeel verloren in 2018 na 0,6% te hebben gewonnen in 2017. Waarom? Omdat consumenten opschoven naar goedkopere bieren, waar ABI minder vertegenwoordigd was. Ondertussen hebben ze ook in deze lagere categorie bieren gelanceerd (Nossa & Magnifica; gebrouwen met maniok), die toch goede winstmarges hebben. Eigenlijk hebben ze zich in 2018 voorbereid op het moment dat het consumentenvertrouwen herstelt (hopelijk nu, na verkiezingen).

Zuid-Afrika:
- Uitdagende economie in 2018, verergerd door voorraadproblemen en het feit dat consumenten opschoven naar het hogere segment, waar ABI hier net ondervertegenwoordigd is. ABI blijft wel vol inzetten op het winnen van marktaandeel in dit premium segment. Ze zouden in 2018 10% (ik heb het echt wel goed verstaan) marktaandeel hebben gewonnen in dit segment. Ze geloven dat ze de juiste merken en strategie hebben.
- Voorraadproblemen vanaf Q3 zien ze als een one-off. In Q4 waren volumes al beter, maar daalde de winstmarge omwille van hogere kosten in de toeleveringsketen. M.a.w. ze gaven wat marge op om toch producten (vanuit verschillende punten in het land) in de winkels te krijgen, om te vermijden dat consumenten overschakelen op andere bieren.

Rest of Africa:
- Sterke groei in Nigeria na opening nieuwe brouwerij en wegnemen bottlenecks.
- Opkomende middenklasse (“very compelling demographics”; zeer gunstige bevolkingspiramide) wil laten zien dat ze het goed heeft, dus ook hier zal premiumization worden nagestreefd.
- Gelet op de explosieve bevolkingsgroei in Afrika en het feit dat de middenklasse er alleen maar zal groeien, denk ik dat de hoge prijs die voor SABMiller werd betaald slechts een voetnoot zal zijn. Toen Facebook Instagram overnam voor $1 miljard werd er ook gelachen.

Azië:
- Toenemend momentum naar het einde van het jaar toe.
- Eventuele IPO Asia Pacific: zou niet zozeer kaderen in schuldafbouw, maar eerder in het creëren van een platform voor toekomstige overnames (die dan met nieuwe aandelen van die divisie kunnen worden gefinancierd); een soort local currency dus. Alles blijft wel zuiver hypothetisch.

Argentinië:
- Blijft een moeilijke markt. 2019 hopelijk beter dan 2018. De vele prijsverhogingen (die ze hebben moeten doorvoeren door de almaar oplopende inflatie doorheen het jaar) verstoorde echt de business.
Omhoog

Gebruikersavatar
molenveld
VIP member
VIP member
Berichten: 1027
Lid geworden op: 30 nov 2013
Contacteer:
Contacteer molenveld
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door molenveld » 4 maart 2019, 10:42

Bedankt Jens, voor dit uitvoerig verslag.
Omhoog

dreaZ
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 08 apr 2017
Contacteer:
Contacteer dreaZ
Verstuur privébericht

Re: Ab Inbev

  • Citeer

Bericht door dreaZ » 4 maart 2019, 10:58

Ik kan het zelf niet beter zeggen, molenveld :-)
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1218 berichten
  • Pagina 51 van 82
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • …
  • 82
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy